2. Семейството

315 27 2
                                    

Семейство. Какво означава за вас семейството? Какво разбирате и си представяте щом чуете тази дума? Имате ли семийство и чувствате ли го като такова? Имате ли отговор на тези въпроси?

Аз имам семейство, но за съжаление не го чувствам като такова. Имам майка, баща, брат, но ние сме  сбъркано семейство. Семейство на документи и нищо друго.

 Майка ми... Не си спомням последния път, в който тя избра мен пред компютъра. Почти всеки път чувам неща като "не сега", "пречиш ми", "стига", "после", но за пред другите си говорим и общуваме, което в повечето пъти е тя да говори за тежкия си живот и аз да слушам. Обикновено, когато се опитвам да и обясня проблемите си, нещата завършват с едно просто, омразно за мен изречение, което гласи: моят живот е бил десет пъти по-ГАДЕН и ти нямаш право да се оплакваш. Може би не винаги е точно това, но винаги носи същия смисъл и съдържа думата "гаден". Как би трябвало да се чувствам относно това? Не трябва да се опитвам  да съм щастлива или трябва да приемам нещастието? Не, благодаря!

 Баща ми... Имам чувството, че не го познавам. Той за мен е далечен човек. Роботи в чужбина и почти не го виждам. Никога няма да му простя това, независимо от всичко, той никога не беше до мен. Винаги очакваше толкова много от мен, неща, които не мога да му дам. Страхувам се от него повече от колкото го обичам. Не е правилно, но е истината. Аз не съм перфектна и няма да се опитвам да бъда перфектна по неговите критерий, а по своите.

 Брат ми... Наскоро се премести в по-голям град, за да учи. Дали е вкъщи или там, аз не виждам разликата, в крайна сметка го виждам много рядко тук или там. когато сме били малки сме се разбира ли, вече не е така. Той ми е кръвен брат нищо повече. През години си спомням само как ме обиждаше и биеше щом не стане негова, защото е по-голям и по-силен. Беше ме защитил само веднъж и рядко ме подкрепяше. Едното надделява над другото и съм разочарована.

 Това е семейството ми. Ако вашето е по-добро радвайте му се. Ако е като моето, но му се радвате, поздраления, но не ме обвинявайте че аз не мога. Ако семейството ви е по-лошо, нямате такова, то тогава бъдето различни, променете света. Колкото повече хора ви мразят, за това, че сте по-добри от тях, толкова по-добре. Живота ме убеждава, че колкото по-прецакани сте и колкото по-прецакан е живота ви, толкова по-големи бунтари сте. Вие сте онзи човек от филма, който върши глупости, но е глвания герой и всички вярват в него. Аз вярвам във бунтарите! Хората, които си мълчат ги управляват, контролират ги. Те са слепи, глухи, неми. Викайте! Трябва да ви чуят, за да промените света. Борете се, когато хората с прекрасен живот ги е страх. 

I don't believeDove le storie prendono vita. Scoprilo ora