SEV BENİ

865 34 11
                                    

Uzun bir aradan sonra sa :D  Çok geciktim biliyorum ama inanın derslerden vakit olmuyor . Neyse uzun bir bölüm yazmaya calıştım . Umarım beğenirsiniz . Sizi özlediğimi söylemeden gecmiycem . 

İyi Okumalar ....

MEDYADAKİ ŞARKI İLE OKUYUN . 

10

11

12

13

14

15

Tam  15 dakika . Tam 15 dakikadır evin kapısında Emir'i bekliyorum . En son konuştuğumuzda 5 dakikaya geliceğini söylemiş ama henüz gelmemişti beyfendi . 

Bıkkınıkla nefesimi üfledim . Hava fazla soğuk değildi , ama ginede üşümüştüm . Montumun yakalarını birazdaha yukarı kaldırdım . 

Tam 2 hafta gecmişti . 2 Haftadır herşey o kadar güzel gidiyordu ki ... Biran hersey rüya olucak diye korkuyorum hatta . Emir'in bizim evinin önüne gelip bana mükemmel sarılışından sonra hersey fazla mükemmel . Hergün beraberiz , okulda beraber takılıyoruz , akşamları dısarı cıkıyoruz , bizim eve geliyor , annemle bile tanıştı . Hatta ve hatta Abim , Burak ben Emir ve Mete beraber dışarı bile cıkıyoruz . AH HERSEY MÜKEMMEL GİDİYOR !

Beyaz spor araba önümde durup , cam yarılanınca Emir'in mükemmel gülüşünü görmemle kafamı kaldırdım . Kaşlarımı catıp adımlarımı arabaya yönelttim . 

Sürücü koltuğunun yan tarafına gectikten sonra kapıyı kapatıp Emire döndüm . 

- '' Nerde kaldın Dondum ! ''  Emir gülümseyip bana doğru bedenini cevirdi ve bana yaklaştı . 

- '' Üşüdün ? '' diyip burunlarımız değicek şekilde karsımda durdu ve gözlerini gözlerime dikti . 

- '' Üşüdüm . '' dedim bende gözlerine bakarken . Yüzündeki gülümseme iyice yüzüne yayıldıktan sonra dudaklarını kaşımın üzerine getirip yavasca öptü . 

Kulağımın yanına geldiğinde yanağımı yavasca öpüp kulağıma doğru sessizce fısıldadı . 

- '' Özledim . ''  dudaklarım istemsizce yukarı kıvrılırken ona olan özlemim iyice artmıştı . 

Daha fazla dayanamayarak , kolumu boynuna doladım  . Oda iyice bana yaslanıp başını boynuma gömdü . Elimle saclarını oksarken , oda derin nefesler cekiyordu  . 

Başını kaldırdığında gözlerimiz buluştu . Gülümsediğimde gülümsedi . 

- '' Bana ne yaptın bilmiyorum ...''  durup derin bir nefes cekti . Kafasını tekrar boynuma gömüp birsüre öyle durdu . 

- '' Ama bunu cok seviyorum . '' diyip devam etti sözlerine . 

Gülümsemekle yetindim sadece , söyleyecek bişi bulamıyordum çünkü . Emir o kadar farklı şeyler söylüyordu ki artık nefesim kesiliyordu . 

Bakışları dudaklarıma kayınca başımı önüme eğdim ve dudaklarımı dişlerimin arasına aldım . 

Emir , diliyle dudaklarını ıslattıktan sonra gözlerini yumdu ve birsüre bekledi . 

- '' Şunu yapmayı kes . '' sessizce fısıldadığında gözlerine baktım . 

- '' Neyi ? '' diye sorduğumda gözlerini acıp bana baktı , daha doğrusu dudaklarıma . 

KOKUN ÜSTÜME SİNMİŞ .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin