Merhaba ben ilayda armağan 16 yaşındayım,geçen hafta bir kızla kavga etmiştim ve burnunu kırmıştım ufak bi kırık için beni okuldan attılar bu atıldığım 3. Okul hiçbir okula uyum sağlayamıyorum çok saçma. Neyse şimdi annem kayıt olmam yeni okul müdürü ile görüşüyor az da olsa heyecanlı gibiyim yeni okul,yeni arkadaşlar.. annem yanıma geliyo acaba ne oldu?
ANNEM: ilayda okula kabul edildin müdür bugün başlasın dedi ben şimdi büro işlerine gidicem sınıfını belirlemek için
İLAYDA: tamam anne,ben burda seni beklicem
ANNEM: tamam biryere ayrılma
Annem gitmişti bende yanımdaki camdan dışarı bakıyordum ve birden gözüme hafif kısa boylu,yakışıklı bir çocuk çarptı. VE öküz sesli biri bağırdı "lan Mehmet topu at" O an gördüğüm çocuğun adının Mehmet olduğunu öğrenmiştim..
O çocuğun yani Mehmeti her gördüğümde içimde keşebekler uçuyordu ODA NE ?!?
Mehmet bana bakıyo olamaz çok ani oldu bu...
Tabii bu anı bozabilcek tek birşey var mehnetin kafasına atılan bir futbol topu, kafasına top atıldıktan sonra mehmetin tipinin bir değişik hale geldiğini gördüm inanın o anki gülüşümü kahkahalarımı hiçbirşeye değişmem.Birden irkildim annem bana sesleniyodu; neye gülüyosun sen? diye sordu hemen bir yalan uydurmam gerekiyordu..
"Şeyy az önce bir kız şurda takılıp düştü de ona güldüm"
Annem tamam diyip geçti ve ve kafına devam etti ;
"Kızım sana okul kıyafetlerini ve çantanı getirdim alt katta soyunma odası var orda değiştirirsin üstünü ben şimdi eve gidicem al buda harçlığın (20tl) bubarada sınıfın 10/F"
Bende tamam dedim.. 10dk geçmişti üstümü değiştirip hemen zil çalmadan sınıfıma gittim kapıdan içeri girdiğim an herkes banaa bakmaya başladı " Aa galiba bu yeni kız" diye fısırtılar geldi kulağıma biraz utanmıştım herneyse bir boş sıra bulup oturöam gerekiyordu en arkada bir sıra var ama 1 tane çanta var en iyisi öğretmeni bekliyim..
Öğretmenler zili çalmıştı ve.. oha şu anda cidden çok şaşkınım az önce mehmetten bahsetmiştim ya o bu sınıfta olamaz bu olaylar çok üst üste geldi, Mehmet sırasına oturana kadar bana baktı çok kötü bir durumdayım şu anda anne niye 10/F niye 10/A değil başka sınıf yokmu diyip duruyodum içimden. Öğretmen sınıfa girdi ve beni 2dakika boyunca süzdü "Sen yenisin galiba" bende ince bir sedle evet dedim öğretmen sınıfa bir baktı ve bana hafif bir ses tonuyla "mehmetin yanına geç yanı en arka sıraya" dedi NİYE HERŞEY ÜST ÜSTE GELMEK ZORUNDAKİ??