start. first love😍

17 1 0
                                    

  ဘဝကပုံမှန်လိုပဲ......ရုပ်ရှင်မဆန်ခဲ့တော့.....သိပ်ချမ်းသာတဲ့ထဲမာမပါခဲ့ဘူး.......လူမှန်းသိတတ်စအရွယ်ထဲကမိဘနှစ်ပါးကရန်ဖစ်ပီးကွဲခဲ့တော့အဖိုးအဖွားရဲ့အချစ်တေပဲရခဲ့တယ်....
အဖိုးအဖွားရဲ့အချစ်တော်လေးဖစ်တဲ့အလျောက်အလိုလိုက်ခံခဲ့ရတယ်......အရမ်းချမ်းသာတဲ့ထဲမပါခဲ့တဲ့မိသားစုပေမဲ့မျက်နှာမငယ်အောင်ထားနိုင်ခဲ့တယ်........8နှစ်ပြည့်တော့မိဘနှစ်ပါးကပြန်ပေါင်းလို့ပျော်ရွှင်ခဲ့ရတဲ့ကောင်လေးက.....ငွေနောက်ပဲလိုက်ဖစ်နေတဲ့မိဘနှစ်ပါးကြောင့်မေတ္တာငတ်ရပြန်တယ်........ဒီလိုနဲ့ခပ်ဆိုးဆိုးကောင်လေးကအထက်တန်းပထမနှစ်မှာပဲ......မိဘတေအိမ်ပြန်လာခဲ့လို့ပျော်ခဲ့ပေမဲ့......သူ့ကိုမြို့ပေါ်ကအဆောင်ပို့ခဲ့ပြန်တယ်လေ.....စီးပွားရေးအစဥ်ပြေလာတဲ့မိဘနှစ်ပါးကလိုလေသေးမရှိအောင်ပို့ပေးပေမဲ့....မိဘတေကချစ်တယ်လို့ပြောဖို့မေ့နေခဲ့ပုံပါပဲ.......
....'ချစ်တယ်'စကားကနှစ်လုံးထဲပဲအဓိပ္ပါယ်ကိုသူနားလည်ခဲ့လားဆိုတော့.........အင်းနားမလည်ဘူးဆိုတာထက်ဂရုမစိုက်ခဲ့ဘူးပြောရမလား.......
အထက်တန်းပထမနှစ်မာပဲရည်းစားတွေစထားတယ်.....
ဘယ်ရည်းစားဖစ်ဖစ်2လကျော်ရင်Autoပြတ်တာပဲ......သူ့အတွက်တော့ကျိန်စာတခုလိုပါပဲ......
ဒါလဲဘာအရေးလဲ.....သူ့အတွက်အေးအေးဆေးဆေးပဲ......အထက်တန်းနောက်ဆုံးနှစ်စာမေးပွဲနေ့ရက်
တွေမှာမိဘတေနဲ့ပြဿနာတက်တဲ့ကောင်လေးက.....စာမေးပွဲကိုမဖြေခဲ့ဘူး...............အောင်စားရင်းထွက်တော့သူ့မာမားကမေးတယ်......'ရှောင်ကျန့်နင်ကျောင်းထွက်မာလား'တဲ့......'ထွက်မှာမား'ဆိုတဲ့သားဟာ.......သူ့ပါးရဲ့မျက်ရည်တစက်အောက်မှာစာကြိုးစားပါ့မယ်ဆိုတဲ့ကတိနဲ့အဆောင်ပြန်ရောက်သွားခဲ့တယ်......မားနဲ့အလှမ်းဝေးတဲ့သားဟာ.....ပါးရဲ့အချစ်တော်လေးတော့ဖစ်ခဲ့ပါတယ်..... မားကတော့အမြဲအမြင်စောင်နေတတ်တယ်.....9နှစ်ငယ်တဲ့ရှောင်မိန်းလေးကမားရဲ့အချစ်တော်လေး
ပေါ့.....အထက်တန်းအောင်ရင်ဆိုင်ကယ်ဝယ်ပေးမယ်ဆိုတဲ့မားက.....အထက်တန်းအောင်တော့.....ကတိဖျက်ခဲ့ပြန်တယ်.....ပါးကကူပြောတဲ့အခါမာ.......အရာရာမားအမိန့်ဖစ်နေခဲ့တယ်အိမ်က.......'နင်တခွန်းထပ်ပြောရ​င်
နင့်ပါးကိုအိမ်ပေါ်ကမောင်းချမယ်'တဲ့လေ.......
အရာရာဝင်ပြောတတ်တဲ့မားကအချစ်ရေးကိုတော့လွပ်လတ်စွာရွေးချယ်ခွင့်ပေးခဲ့တယ်.....
အချစ်ရေးနဲ့ပတ်သက်ပီးမပိတ်ပင်ခဲ့ဘူး.......
တက္ကသိုလ်ပထမနှစ်......အတန်းထဲမာသူငယ်ချင်းသုံးယောက်ရတယ်....... ချစ်ဖို့ကောင်းပီးအမြဲပျော်ပျော်နေတတ်လို့တခန်းလုံးကချစ်တယ်ဆရာမကအစပေါ့.......ဒါပေမဲ့ကျန့်ကျန့်ကလူတိုင်းနဲ့မပေါင်းပြန်ဘူး...........တကယ်ဆို...ဒီသုံးယောက်ကိုပါအစထဲကမပေါင်းခဲ့ရမာ.........

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Love😍😍Where stories live. Discover now