8.Fejezet Varázslat

52 4 1
                                    

A hintóval az iskola már látótávolságban volt. Egy gyönyörű fehér és letisztúlt stílusba épült kastély tárult a szemed elé. Több különböző méretű épületből ált amit hidak kötöttek össze. A távolban pedig látad a Minden Tudások Könyvtárát. Ahova csak a legmagasabb pozícióval rendelkező mágusok léphettek be és persze az igazgatónő. Bár ezzel a pozícióval csak 4 mágus rendelkezett. Terona a holtak hangja, Vexanna a bukott, Fentat az elemi isten és Katator a védő szent. Mind hatalmas mágusok akiknek erejéről legendák szólnak. Terona képes hegyeket megmozgatni, Vexanna élőhalott seregével vívtja a csatáit, Fentat képes akár atomjaira porlasztani ellenfeleit, Katator gyógyító tekinkáihoz semmi sem fogható. Ők négyen Linda jobbkezei. Ahogy egyre közelebb kerületek látad a palóta előtt lévő kertet. Meg mertél volna esküdni hogy, a világon felelhető összes fafajból van itt. Az ahogy ez az egész a szemed elé tárult felejthetetlen élményt nyújtott nem csak neked hanem Ricky-nek is. A hintó lassan elkezdet ereszkedni. Majd szép kecses mozdulatokkal ért földet. Kiszáltatok míg pár kőgolem leszedte a holmiaitok. Nem tagadhatod hogy, meglepődtél a látványtól. Lassan ránéztél az épületre ami ötéven át az otthonod és iskolád lesz. Elöntöt az izgalóm de, ott volt egy kis félsz hogy valamit elrontasz de, pár lélgzetvétel után megnyugodtál. Sikerülni fog! -gondoltad. Majd a többi diákkal együtt elindultál egy új élet felé.

*****
Itt EnikKun3 köszönöm a figyelmet. Sziasztok.

A varázsló akadémia / A harc akadémiaWhere stories live. Discover now