*Rap Monster szemszöge*
- Szólsz nekik, hogy tálalok? - Kérdezi Jin. Az előbb elemeztük át Trionnal(, akit Second néven ismertünk), és Woldeonnal, Sec testvérével, hogy mik az esélyeink énekesekként. Hogy tudnánk indulni.
- Természetesen, Hyung. - Bólintok. J-Hope-ék szobájába kopogok be először.
- Nyitva van! - Hallom meg a mindig jókedvű hangot. Beljebb lépve látom, hogy egymással szemben ülnek az ágyon.
- Kész az ebéd. Illetve Sec egy elég fontos témában szeretne beszélni velünk.
- Megyünk. - Fordul felém Jimin egy ragyogó mosollyal. Mosolyát viszonozva biccentek, és tovább állok. Kookék szobájából beszélgetés szűrődik ki, így azt az ajtót is megkopogtatom. Néma csend, aztán textil gyors súrlódása. Végül az ajtó kinyílik, és TaeTae kukucskál ki rajta.
- Igen? - Pislog rám szélesen mosolyogva. Túlságosan mosolyogva... Nyakamat rá, hogy rosszban sántikál!
- Az ebéd tálalva van. Mind a négyőtöket várjuk szeretettel egy fontos beszélgetésre a továbbiakkal kapcsolatban. - Válaszolom.
- Háát.. Yoongi még horkol, de mi megyünk. - Mosolya továbbra is túl gyanús.
- Fiúk! Halkabban! - Morog Yoongi kómás hangon. - Te meg... - Ismét anyagsuhogás. - Tedd a dolgod! -
Elköszönök, mert van egy olyan érzésem, hogy nem akarok többet hallani. Az étkezőben a négy fiút leszámítva már mindenki ott ül: Sec, a testvére, három fia, s egy szem bájos leányzója, Jimin és a két Seok ott ül szintén. Woldeon feszült testtartása nyugtalanítja a barátaimat, így a legidősebb farkas mellett foglalok helyet. Trion (aki ugye Second) a másik oldalára ül, miközben kérdésével felém fordul:
- A többiek várhatóan mikor érkeznek?
- Becslésem szerint 10-30 perc múlva. - Felelem, miközben küldök egy barátságos mosolyt a kishölgy felé. Ő viszont csak félénken bújik kuncogó testvére karjaiba.
- Tehát egymásnak estek. - Bólogat Trion. - Bírják szusszal, nem mondom. Csak így legyenek a délutáni edzéssel is. - Elhúzom a számat. Nem szeretem Sec edzéseit...
- Tartok tőle, vissza kell venned az intenzitásból. - Dobja meg ragyogó mosolyával Jimin. - Mind fáradtak vagyunk.
- Zenészek leszek. Klippek készülnek majd rólatok, fotózások ezrei várnak rátok. Engem nem fogtok lapos hassal és locsolócső karokkal megszégyeníteni! És össze sem eshettek a színpadon. Nem mellesleg sokkal jobbak lesznek az esélyeitek, és higgyétek el, minden fekvőtámasz megtérül majd a nemi életetekben is. Veletek még nincs is baj, Arun és Kook is megfelelő, Taehyung határeset, de Sugának mindenképp edzenie kell.
- Ez mondjuk igaz. - Bólogat Jin. Próbálom felidézni Yoongi alakját, de nem figyeltem eddig.
- Ne lógassátok már az orrotokat, én is ott leszek! - veszi elő vigyorát Hoseok. - Ott fogtok fetrengeni a röhögéstől. - Trion különösebb válasz helyett átkarolja a vállát. - Ömm... Mármint.. teljesen kulturáltan fogok viselkedni! - Helyesbít azonnal Hobi, megnevettetve minket.
- Kedvesem, pontosan tudom, mennyire viselkedtek. És ez nem probléma. Kevesen őrzik meg a gyermeki gondolkodásukat ilyen idős korig. Csak arra kérlek, légy tekintettel a lányomra.
CZYTASZ
A MI szigetünk (TaegiKook)[Befejezett]
FanfictionMi is történik, ha három idegen egy szigeten köt ki? Amikor egymásra vannak utalva, és misztikus lények területén térnek magukhoz. Yoongi, Jungkook, TaeTae, akik a szigetre érnek. Négyen, akik jártak már a szigeten. És valaki, akinek minden vágya el...