1. bölüm

356 4 3
                                    

Siyah...
En sevdiğim renk.
Ama beni anlatıyor mu anlatmıyor mu bilmiyorum.
En sevdiğim şey gökyüzünü izlemek.
Geceyi severim.
O mavi tonunu.
Gündüz oluşan o su laciverdini izlemeyi severim.

Benim adım hira. 17 yaşındayım. Lise son sınıfım. Annem ve babam ben beş yaşındayken ayrılmıştı. O günü hâlâ hatırlıyorum. Babam anneme bıçak çekmişti. Hatta sonra bıçağı masaya saplayıp gitmiş, geriye elinde bir tüfekle gelmişti. Annemle çok ağlamıştık o gün. Bizi vurmakla tehdit etmişti. Ayrılma sebepleri ise annemin babamı aldatmasıymış. Ama aslında babam annemi aldatıyordu. Annem bana ve kardeşime bakmaya çalışırken , baba dediğim adam istanbullara gidiyordu o sürtük karılar için. Gidince de iki ay gelmiyor , gelince de bir hafta anca duruyordu. Ve evet , bir kardeşim var. O da 9 yaşında şuan.
Üvey babam var şimdi. Hasan abi. Ama ben ona baba diyorum. 6 yaşımdan beri o bakıyor bana , anneme , kardeşime. Kendi öz babam misali seviyorum onu. Bir de daha 2 yaşında olan kardeşim var. Ama o erkek. Hep bir abim olsun istemişimdir. Veya ablam. Ama yoktu. Ben en büyükleri idim.

Hayatımda bu kadar olay dönerken benim yaptığım şey , odamın slime yapışmış tavanını seyretmek ve alacakaranlıktaki Jasper'ı düşünmekti.
Tarzın olayım giy beni Jasper..
Kendi kendime sırıtırken annemin beni çağırmasıyla ona seslendim.

"Efendim anne?"

"Git markete un , süt , yum-" derken sözünü kestim.

"Tamam anne kek malzemeleri anladım."

"Tamam git dolaptan yirmi lira al ve markete git , çabuk gel."

"Tamam."

Hemen odama girip aynanın karşısındaki halime baktım. Tır çarpmış gibi görünüyordum..
ama sıçayım böyle işe!
Hemen altıma siyah eşofmanı mı ve üstüme siyah askılı atletimi giydim onun üzerine de bir kırka geçirdim. Saçlarımı açıp taradım ve aynadaki görüntüme baktım.
Durumum;
Omuzlarda bitan hafif dalgalı kahküllü kahverengi saçlar,
Kahverengi gözler,
Koyu kırmızı dudaklar,
Pembe yanaklar,
Ve boyu 1.65 olan bir ben!
Tamam gayet iyi görünüyordum. En azından gecelik ve karman çorman saç manzarasından daha iyiydi şuanki halim.

Hemen evden çıktım ve markete doğru yürümeye başladım. O an yanımdan geçen bir gurup dikkatimi çekti. Grup 10-12 kişi falandı. Benim sadece iki tane arkadaşım vardı. Sahra ve sibel..
O an gruptan bir çocuk dikkatimi çekti.
Siyah saçlı , mavi gözlü , uzun boylu ve kaslı. Üstelik yakışıklıydı. Gözleri bana gökyüzünü andırdı bir an. O da bana kısa bir bakış attı ve önüne döndü.
                                    ♥♥♥
Marketten kek malzemelerini alıp eve gelmiştim. Yarın okula başlayacaktım. 12. sınıfa geçiyordum. Hemen telefonumu aldım ve WhatsApp ı açıp 'kankeytolar' grubuna girdim. Ve mesaj attım.

' görüntülü arıyorum , açmayanı döveceğim :D '

Hemen bilisayarımı açtım ve dm ye girip kızları görüntülü aradım. ilk çalışta açtılar.
Konuşmaya ilk başlayan sibel oldu.

"Ne oldu kanka ya? Tam uyuyodum ne güzel offf"

"Yarın okul başlıyor lan! Ne giyeceğiz biz?!" Diyerek direkt konuya daldım. Sara da beni onaylar gibi başını sallamıştı.

"Aynen kankiler ne giyeceğiz biz?"
Hemen aklıma renk konbini gelmişti.

"Ben lacivert siyah giyeceğim. Sibel sen pembe siyah giy. Sara sende kırmızı siyah giy." Diyince beğenmiş olmalılar ki kafalarını olumlu anlamda salladılar.
Sibel dayanamıyor alacak ki,

"Artık zıbarabilir miyiz?" Diyince,

"Gidin zıbarın iyi geceler." dedim ve hepimiz aramayı kapattık.
Bende bilgisayarı kapatıp yatağıma yattım ve uyumayı bekledim.

Merhaba arkadaşlar. Bu benim ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz. Bazı yerlerde yanlışlarım falan olursa yorumlarda belirtin lütfen. iyi günler :)

PislikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin