Maradni AKAROK!!!

304 14 0
                                    

                                 ***

- Nem várunk tovább! - kapta fel a fejét egy kevés gondolkodás után Claire - Srácok, óra után találkozunk! Akkor megbeszéljük ki mit csinál!
- Oké, de most...mindenki másfelé!!! - kiáltott Georgie, majd elrohant az egyik irányba, Ursa-t maga után rántva.

                                 ***
A két lány berohant a könyvtárba. Körülnéztek. Bementek egy könyvespolc mögé. Ott is voltak asztalok, de valamiért ott sötét volt. Az egyik asztalnál ült egy alak, akit egyikük sem vett észre. Mind a ketten a polcot bámulták. Ekkor az alak rejtélyes hangon megszólalt a homályban.
- Örülök, hogy eljöttetek! - Ursa és Georgie megborzongtak és azonnal hátrakapták a fejüket. Akkor felvillant egy lámpa az alak fölött. A rejtélyes személy kártyákkal takarta el a fejét. És akkor egy mágikus mozdulattal elhúzta a kártyákat a fejétől. A lány igen komoly, szinte már ijesztően komoly fejet vágott, de akkor hirtelen kivirult és vidáman mondta:
- Sziasztok! - köszönt nekik Celia mosolyogva - Bocsi... - nevette el magát - de látnotok kellett volna az arcotokat! - aztán megint komolyra váltott - Ne szórakozzatok a sorssal! - és hátranézett a sötétbe - Igaz Uma?! - Uma odalépett az asztalhoz. Csalafintán mosolygott egyet a lányokra, majd így folytatta:

( Ezt a számot Uma és Celia énekli. Ursa a refrénbe rögtön becsatlakozik, Georgie meg duzzog egy sort, de a végére neki is megjön a kedve.)

                                 ***
Adam és Ed éppen a sportpályán sétáltak, amikor Jay odafutott melléjük egy auradoni (amerikai) focilabdával a kezében.
- Játszotok?!
- Nem tudjuk a szabályokat... - fordult meg Adam.
- Sebaj! Majd mi megtanítjuk! - mondta, és abban a pillanatban odaállt a hátamögé Ben, Chad, Gil és Harry.
- Miért is ne?! - mosolygott Ed - Gyere tesó! - és mind elindultak játszani. A meccs végére jól összehaverkodtak, és Rose, Jane és Audrey is beállt nekik szurkolni. Amikor végén a lányok megtapsolták őket és kiabáltak.
- Ügyesek vagytok! - veregette meg a hátukat Ben.
- Jó veletek játszani! - nevetett Ed.
- Ja, gondoltuk mulatunk veletek egyet még mielőtt elfoglaljátok Auradont.
- Mi? - nézett kerek szemmel Adam - Ti...honnan? Tudjátok...hogy...?! - akadt ki teljesen.
- Mond az valamit, hogy Mal?! - kérdezte Chad viccesen.
- Azt akartuk, hogy meglássátok, hogy milyen jó itt Auradonban! - kezdte Jay és közelebb lépett - Hé srácok! Mint komisz a komisznak! Vannak órák amik dög unalmasak, még az auradoniaknak is! De ha találsz magadnak egy jó hobbit, és sok barátot... - pillantott hátra a többiekre - Egész tűrhető, nem?! - a srácok összenéztek.
- De!!! - mondták mosolyogva - Itt akarunk maradni, de nem azért, hogy pusztítsunk! Barátokat akarunk és unalmas jóságoktatást! - a többiek nevettek.
- Ez mind a tiétek lehet! - állt melléjük Ben.
- Főleg az uncsi jóságoktatást! - borzongott Harry - Bhleeeee... - erre mind nevettek.
- Én is maradni akarok! - szólt közbe Rose...

                                 ***

Utódok 4 : Amikor azt hitték, hogy minden tökéletes (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now