Sabahın 6. 30 unda acı acı çalan alarm sesiyle uyandım. Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya lavaboya gittim.
Kahvaltı yapmadan babamla beraber arabaya binip okula gitmeye başladım.
Okula geldiğimde ilk iş olarak kantine gittim ve yiyecek bir şeyler ve su aldım. Sonrasında ise doğru sınıfa gittim.11. Sınıfa geçmiştim okulun 2. haftasıydı. İlk ders edebiyat olduğu için çok sıkılmıştım. 3. dersten sonra erkek kesmek ( bakmak ) için koridora çıktım. Etrafı gözlerimle tararken uzun boylu biri gözüme çarptı. Çocuk ortalama 1.80 - 1.85 arası görünüme sahipti. Siyah saçları, gözlerini tam seçemesemde güzel kavemsi gözleri, hafif kalın dudaklarıyla oldukça yakışıklı ve sempatik duruyordu. Sonra arkadaşım Betülü çağırıp çocuğun nasıl olduğunu sordum. " Eh idare eder ama ben beğenmedim çok yakışıklı değil " dedi. Ters ters bakıp geri sınıfa yolladım Betül'ü. Biraz onu izledikten sonra araştırmaya koyuldum. Kime sorabilirim diye gezinirken arkadaşım Hejan'la karşılaştım ve onun yanına gittim:
- Selam Hejan naber?
- İyi kanka senden naber?
- Bende iyiyim. Ya sen bilirsin 11- A da uzun boylu ve yakışıklı bir çocuk var kim o?
- Biliyorumdur ismini biliyormusun?
- Yok kanka nereden biliyim bende sana geldim o yüzden tek bildiğim uzun boylu olduğu, yakışıklı olduğu ve 11 - A da olduğu.
- Aaa İffet Erdoğan mı?
- Yok kanka İffet değil başka biri.
- Hm başka!? Aaa şey mi Melih Berke Özalp?
- Bilmiyorum olabilir.
- Dur ben sana Melih'in fotoğrafını göstereyim.Fotoğrafı gösterdikten sonra o gördüğüm çocuğun adının Melih olduğunu öğrendim.
Hejan beni uyarmak için dürttü ve :- Kanka yalnız bu çocuğun sevgilisi var ve çok güzel bir kız. Modellik yapıyor.
- Onun da fotoğrafını göstersene. Adı ne kızın?
- Tamam gösteriyim fotoğrafını. Kızın adı Naz.Hejan bana bunu söyledikten sonra kızın fotoğrafını gösterdi. Kız cidden güzeldi kendim adına hayal kırıklığına uğradım. Sonuçta kız sarı saçlarıyla, güzel suratıyla, uzun boyuyla ve güzel vücuduyla oldukça çekici duruyordu. Bende 1.55 lik boyumla, çok güzel olmayan vücudumla, kahve rengi gözlerimle ve uzun siyah saçlarımla ortalıkta fıtı fıtı dolanıyordum. Öyle bir sevgilisi varken nasıl bana bakabilirdi ki? Sonra çocuğun suratına tekrar baktım ve o an o kadar yakışıklı gelmedi ama sempatikti hemde çok sempatikti.
Bu kadar oyalanmanın ardından zil çaldı ve derse girdik. Ders resimdi ve hoca duvara resim yapmamızı istedi. Ve sonrasında ise sürekli onu izlemeye koridora çıktım her tenefüste.
Akşam eve geldikten sonra çantamı bırakıp üstümü değişmek için yukarı çıktım. Yemek için aşağı indim ve sofrayı hazırladım. Yemekten sonra ders çalışmak için (ki bence tam bir eziyet) odama çıktım. Derslerde işlediğimiz konuların tekrarını yapıp telefonla oynamaya başladım.
Ertesi gün okula geldiğimde öğle vakitlerinde müzik hocasını buldum ve:- Hocam bu yıl konser vermeyi düşünüyomusunuz?
- Evet düşünüyorum ama henüz konsepti bulamadık bulunca haber vericem ben sana.
- Tamam hocam iyi dersler.Hocayla konuştuktan sonra sınıfa geçtim ve Betül'ü aldım ve dolaşmaya başladık. Bahçede Dilara ve ziynet ile karşılaştık yanlarında bir kız daha vardı. Aaaa ben bu kızı hatırlıyorum bu geçen yıl 8 mart dünya kadınlar gününde beraber görev aldığım kızdı.
S- Selam kızlar, nabersiniz?
D- Selam sevim, senden naber?
S- Bendende iyi, napıyorsunuz?
Z- Hiç dolaşıyoruz, siz?
B- Ne yapalım aynı.
S- Mereba ben sevim
L- bende Leyla, naber?
S- İyi senden?
L- Bendende iyi. Kızlar hadi beraber dolaşalım.
-olur.
Biraz dolaşıp sohbet ettikten sonra okula girdik. Dilara'nın sınıfının orda durduk. Leyla birine bakıyordu. Bende sordum:-Kime bakıyorsun Leyla
-Hiiiç 11 A da bir çocuk var da ona bakıyorum.
- Hmm kimmiş o çocuk?
- İffet Erdoğan.
- Oha vallaha mı?
- Evet vallaha.
- Oha elti oluyoruz biz o zaman.
- Nasıl yani? Harbi mi?
- Benim de hoşlandığım çocuk onun yakın arkadaşı.
- Oha hiç beklemiyordum lan çok mutlu oldum.
- Ben de.Sarıldık Leyla ile ikimizde bu duruma çok sevindik. Ne de olsa müstakbel eltilerdik. Bir sonraki teneffüs beraber takıldık, Melih ve İffet hakkında konuştuk. Bu günüm güzel geçti yani.
Merhaba arkadaşlar bu benim yayınladığım ve beğendiğim ilk hikayem umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı eksik etmeyin olurumu 💖😘😘. Eğer kelime hatalarım yada yanlış kullanılan söz öbrklerim varsa özür diliyorum hepinizden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Resim Sınıfındaki Basketbolcu
General FictionYaşanmış bir hikayeden alıntıdır. Bir şey... Çok güzel giden bir şey nasıl mahvedilir? Bilmem anlatsana nasıl?