Evden çıkarken Oğuz benim elimi tutmuştu. Arabaya binerken Uğur'u arkaya otururken yanıma otur dedi. Bende yanına oturdum.
Eve verdığımızda Oğuz'a pijamalarını giyininnesi için yardım ettim. Can'da yanımıza gelmişti. Oğuz Film izleyebilirmiyiz demişti. Bende hemen olur ne istersin dedim.
Oğuz çikolata fabrikasını istemişti film olarak onu açtık. Oğuz tekli koltukta oturup benim gelmemi bekledi. Gelince filmi açtık be Can'ın yanına oturduğumda Oğuz kalkıp yanıma oturdu sonrada kucağıma geldi.
Oğuz ellerini göğsümün üstüne koyup başını yasladım Allah'ım bu çocuk çok tatlı. Can Oğuz'a dönüp onlara daha ben dokunmadım diyince.(oğlum o senin yengen yengen jsjsjsj) Tüm yastık kumanda ne görürsem Can'a fırlattım.
Film Bittiğinde Oğuz kucağımda uyuya kalmıştı Can'ın misafir odasına koydum ve kapıyı kapattım. Can'ın odasına girdiğimde Can uyuyordu bende duşa girdim. Çıktıktan sonra bana aşırı kısa gelen bir havlu vardı bitek üstüme bağlayıp odaya girdim.
Can bir anda bana dönünce kıyafetlerimi yanıma almadığım için kendime küfür ettim. Can beni süzdükten sonra elini şaçlarını attıp ben bir hava alıyım yoksa iyi şeyler olmıycak(amk şuan aklıma Nisa ve Can'ın çocukları olsa ne tatlı olur düşüncesi geldi) deyince yanaklarım kıpkırmızzı olmuştu.
Hemen üstüme pijama almak için açtığımda bavulun içinde sadece kırmızı gecelikler ve açık saçık elbiseler vardı yengem ise içine ufak bir not olarak yarın gelip alırsın kıyafetlerini sen kaşındın notunu atmıştı. (yenge dedik bağrımıza bastık).
En kapalı olan dekoltesi düz kırmızı geceliği giyip saçımı topuz yaptım. Can odaya girip beni görünce yine beni süzdü o sırada Can'a yengemle valizlerimiz karışmış o yüzden daha demeden Can gelip beni öptü.
Hala birbirimizi öperken kapı çaldı Can'ı itirip hemen kapıyı açtım. Uğur bana sarılıp korktum beraber yatalımmı dedi. Gel dedim ve yanıma aldım.
Oğuz Can'a bakıp sessizce söylemeye çalışarak kaptırmam bu kızı sana şimdi dedi.
Nisa beni mi daha çok seviyorsun yoksa Can'ın mı dedi. Gülüp tabiiki seni diyip Oğuz'a sarıldım Oğuz tam ortamında yatmıştı.
Sabah uyunıp ablamlardan kendi valizimi alıp deri geldim. Kapıyı açınca Can bana neredeydin meraktan ölüyordum diyip sarıldı çünkü akıllı ben telefonumu burada unutmuşum.
Oğuz yanıma gelip az daha dayımla beni terk ettin sanıcaktım diyince Can'la ben kahkaha atmaya başladık bırakmam ben sizi diyip ikisinde sarıldım.
Kahvaltı ettikten sonra Buse abla Oğuz'u almaya geldi. Biraz konuştuktan sonra gittiler saat daka 10:30 du hemen Can'ın yanına gidip denize gidelim lütfen derken. Can biraz bekle sürprizim var diyordu.
Ben oturmuş sürprizi beklerken kapı çaldı Can kapıyı açmaya gittiğinde bende kalktım. Kapı açılınca Aycan ve Barış içeri girdi.
Aycan'la birbirimize sarılıyorduk. Barış Aycan'la beni ayırıp hadi denize gidelim valla çok sıkıldım dedi.
Neyse plaja gideceğimiz için hazırlanmak için odaya çıktık ben en sevdiğim olan bikinimi giyindim.
Üstüme elbise giyinip oradan hemen aşağı indim.
Plaja vardığımızda ben daha elbisemi çıkarmadan bir kaç kızın Can'ı çağırdığını duydum o yöne baktığımı birde 2 taneerkek vardı.
Barış Aycan'a güneş kremi sürdü sonrasında ben elbiseyi çıkardım. Aycan güneş kremi sürerken il defa birlikte denize geldiniz bu çocuk niye bunlarla zaman geçiriyor (ortalığı karıştırma KANKA).
Sinirlendim ve ayağa kalktım saçmalarımı toplayıp iskeleye çıktım.
Atlamaya hazırlandım. Aycan bağırıp "Hadi Nisa atla artık dediğinde tüm plaj bana baktı Can'da dahil.O sırada koşarak balıklama atladım. O sırada yanıma bir çocuk gelip babanda aquaman mi deyince yok amına koyan man dedim.(Nisa aferin lan seviyom seni).
Aycan duymuş denizde yüzerken buna gülüyordu Can hala gelmemişti ama arada bana bakıyordu (Allah razı olsun Can).
Can'a sıkı bir tipip atmam gerek sanırım (yav iki gün sonra yine barışıyonuz biraz trip at). Ay yada vaz geçtim bende aynısını yapıcam bakalım o ne tepki vericek.
Aycan'ın kulağına eğilip ne yapıcağımı söyledim. Aycan tamam dedi. Barış arkadaşlarıyla ayrı köşede Can ayrı köşedeydi havlumla kurulanırken Aycan'la ben Barışın yanına gittik.
Oturduğumuzda Aycan kendini sevgilisi benide arkadaşı olarak tanıştırmıştı . Arkadaşlarıyla voleybol oynamaya karar vermiştik.
Aycan Barış'la takım olunca Can'a gelmesi için çapırdıpımda Can şuan konuşuyorum demişti. (Can sen hikayede biraz gerizekalı oldun kanka).
O sırada Barış'ın arkadaşı Evrim (erkek iletişim ödülü barışa çok güldüm). Ben seninle takım olurum dedi kafamı salladım.
Can bana bakınca beni başka biriyle takım olduğumu gördü. Suratı çok komikti.
Oyuna başladık Allah affetsin armutu yanıma verseler daha çok sayı alırdım en azından bir seker sonra ben vururdum.
Neyse oyun sonu biz kazanmıştık. Evrim bana sarıldı. Can o sırada buraya geldi. (evrim evrim geçirecek)
Can yanıma gelip bu kim dedi. Evrim Barış'ın arkadaşı voleybolda yanıma gelmediğin için onla oy amal zorunda kaldım dedim.
Can Evrime salam verip merhaba ben Can Nisa' ın sevgilisi evleniceği kişi dedi. (be kıskanması ssjjsjsjs). Aycan gülme krizine girdi.
Neyse Can denize giricem gelen varmı dediğinde kimse onunla gitmedi. Can'da haksız olduğunu bildiği için ama Nisa lütfen gel dedi.
Bende Can'a bilmem belki bende burada arkadaşlarla oturur sohbet edip seni takmam dedim. Can dudağını büzüp lütfen dedi.
Ben Can'a bakıp birdaha olmasın kırarım kalbini (ben kafasını) dedim. Can gülüp tamam dedi.
Evet kısa bir bölüm attım çünkü yetişemiyorum. Bakalım diğer bölün neler olacak 😍🤔