~6~

124 10 3
                                    

Rozdział trwa równolegle z rozdziałem 4.

*Evie*

-To wszystko naprawdę się zdarzyło?-spytałam Mal i Bena, a oni pokiwali głowami. Hmm? Czytałam ostatnio o zamianie ciałami. Może u mnie też coś takiego występuję... Nie! To niemożliwe! Takie rzeczy mogą być tylko w filmach.-pomyślałam, a następnie weszłam do klasy. Potem usiadłam w swojej ławce obok Mal.

-Dzień dobry.-do sali weszła nauczycielka.-Evie?

-Tak?-spytałam podnosząc głowę z nad zeszytu.

-O! Dzisiaj pamiętasz swoje imię? Jakie niesamowite!

-Co?

-Chodź do tablicy. Mam nadzieję, że nie zaliczysz pały tym razem.-powiedziała

-Co?

-To co słyszysz. Do tablicy! Już!-krzyknęła, a ja postanowiłam nie protestować i poszłam do tablicy

-Dobrze. Przetłumacz kilka słów na niemiecki. Jak się mówi po niemiecku spać?

-Schlafen.

-Dobrze. Jeść?

-Essen.

-Jeździć?

-Fahren.

-Biegać?

-Laufen.

-Rysować?

-Zeichnen.

-Dobrze. Odmień czasownik essen.

-Ich[ja] esse. Du[ty] isst. Er[on] sie[ona] es[ono] isst. Wir[my] essen. Ich[wy] esst. Sie[oni/one] Sie[Pan/Pani/Państwo] essen.

-Dobrze. Dostajesz szóstkę, a to jest dziwne, bo wczoraj dostałaś pałę. Siadaj.

Że co? Ja dostałam pałę z niemca? Niemożliwe!

-Ale jak?

-Siadaj, bo inaczej pójdziesz do dyrektora.-czy ja wspominałam już jak jej nie lubię? Chcąc nie chcąc musiałam usiąść.

~~~

-Ale to niemożliwe, żebym się tak zachowywała.-powiedziałam do Mal i Bena kiedy siedzieliśmy w szatni.

-Możliwe, możliwe.-odpowiedziała Mal

-Nie przesadzaj. Nie było aż tak źle.-powiedział Ben

-Nie przesadzaj! Czy Ty sam siebie słyszysz Ben? Przecież to co się działo wczoraj to totalna kompromitacja!-krzyknęła Mal tak, że na całą szatnię było ją słychać. Kiedy oni się tak kłócili wyszłam na zewnątrz i zaczęłam kierować się w kierunku domu. Po drodze przeglądałam informacje o zamianie ciałami. To wszystko co się działo w przeciągu tego dnia to potwierdza.

"Ja się... Z nim... Zamieniam... Na ciała"-pomyślałam

~~~

Hejka! Oto kolejny bonusowy rozdział. Tym razem z tej książki. Podoba się Wam?😊💕😃

Buziaki 😘

Julcia082 💕

💕Zamiana ciałami ~Carvie~💕Tom I TrylogiiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz