Z pohľadu Draca
Takže dnes je deň D. Dnes má prísť na nová baba. Som zvedavá kto to je. Ráno som sa osprchoval a konečne kukol do zrkadla jak tie moje vlasy vyzerajú. Bol som prekvapený že tak som ešte viac sexy. Bože som aj ale narcis. Vlasy som si nechal tak ako mi ich voda urobila. A šiel si oblecť svoj hábit. Ke´dsom bol oblečený kývol som rukou na tých debiloch. Bože sú to trúby. Museli sme sa vrátiť pretože si Crabe zabudol prútik. Keď už mali obaja všetko pri sebe vydali sme sa na raňajky. Bol som tal v strese ako bude vyzerať a či sa jej budem aspoň trochu páčiť. Ke´d som vošiel poobzeral som sa naokolo ale nikde nikto nový. Sadol som si na svoje miesto a ucítil som sa na sebe pohľad. Pozrel som sa kto by to mohol byť a bola to Markét. Bože ona mi vie vyčariť úsmev. Usmial som sa na ňu tak isto. Bola dnes krásna. Mala vlasy trochu natočené a jemný mejkap. Bola taká ako vždy. Na raňajky som si zobral tvarohový koláč. Jedol som ho pomaly. Mal som veľa času pretože bola nedeľa. Asi po 20 minútach jedenia som sa už chcel postaviť a odísť keď zrazu do Veľkej siene vošiel Dumbledor a za ním dievča. Mala krásne červené vlasy temné hnedé oči. Bola skutku nádherná. Nemohol soms a vynadívať. Dumbledor sa postavil pred stôl učiteľou a ona vedľa neho.
"Prosím vás venujte mi pozornosť" začal Dumbledor rozprávať.
"Toto je naša nová žiačka z Európy. Volá sa Veronika Dominika Sheepová. Bude chodiť do 4. ročníka a teraz sa rozhodne kam pôjde." McGonagallová podala klobúk Dumbledorovi. V celej sieni bolo ticho len klubúk niečo začal rozprávať.
"Ty si veľmi výnimočná čarodejnica z nejakým potenciálom. Ty si by sa hodila všade ale všade sa dosať nemožeš. Takže čo u teba najviac vykvitá. Hmm.. je to ťažké. Neviem kam by si sa hodila viac." klobúk sa nevedel rouhodnúť. Len nech bude v slizoline.
"Slizolin. Áno, tam ti bude najlepšie. Ale daj si pozor s kým sa budeš kamarátiť prezože môže sa stať to najhoršie." Najhoršie... a čo? usmial som sa pre seba. Ona sa postavila poďakovala a išla si sadnúť k nášmu stolu. Pozrel som sa na ňu a vtedy ona pozrela na mňa. Rýchlo som odvrátil zrak a pozrel na jedlo. Zamyslel som sa nad tým čo to najhorišie som bol myslený ja.
"Ahoj. Môžem si prisadnúť?" spýtala sa tak milo.
"Čo? Hej jasné." to čo som si mohol odpustiť.
"Ďakujem."
Len som sa ňu usmial a vstal som. Ona ma chytila za ruku. Pozrel na ňu a ona sa ma spýtala: "mohol by si mi to tu ukázať pretože vôbec neviem kde je čo" tak milo to povedala nechápem ako mohla byť v Slizoline.
"Áno v pohode." Chytila ma pod pazuchu. Musela vyrastať vo veľmi dobrej rodine. Pomaly sme šli do žalárov keď zrazu sa objavila Pansy. Bože čo tá tu robí.
"Ahoj som Pansy Parkinsovíá. Som Dracova priateľka. A bola by som rada keby si mi nerobila problémy." wtf čo tá zas trepe.
"Oo prepáč nevedela som že je zadaný. Prepáč mi to." hneď ako to povedala pustila ma. Bože tú Parkinsovú zabijem.
"Parkinsová mohla by si konečne držať papuľu. Trepeš tu len samé hlúposti. Čau." viem nemal som sa preď ňou takto k nej správať, no ale nedala mi na výber. Hneď odišla a ja som si vydýchol.
"Prepáč ale ona nieje moja priateľka len si to už 4 roky myslí. Niekedy vie byť poriadne dotieravá nemala by si s ňou tráviť veľa času."
"Aha. Ja som si myslela že spolu chodíte keď sme tak napochodovala a začali mi rozprávať že ti mám dať pokoj, alebo ako to mám povedať." ona je tak múdra.
"Si strašne múdra" ona sa usmiala a chytila ma znova pod pazuchu.
"Máš alebo mal si nejaké dievča tu?" takéto otázky ja nemám rád.
BẠN ĐANG ĐỌC
Magic girl (Harry Potter)
Fanfiction!Žiadne Dramione! -príbeh je vo veľkej rekonštrukcii!