8

19 0 0
                                    

Çağatayla konuşunca içimde bişeyler oluyordu sanki,bunun güzelliğini anlatamazdım..

-Doğa-''ee napıyorsun,iyi misin?''

Konuşmayı başlatmaktan çekinmiyordum asla çünkü yazan taraf olmak en iyisiydi,çok beklemeden cevap gelmesi... Sanırım fena abayı yakıyordum,cidden fena..

-Çağatay-''Pek iyi sayılmam aslında hastanedeyim...''

Telaşlanmıştım.

-Doğa-''Nerene bişey oldu çağatay neden bunu da önce söylemedin?!''

-Doğa-''hangi hastane?''

-Doğa-''konum at geliyorum''

-Doğa-''iyimisin?''

Abartmışmıydım? evet kesinlikle çok abartmıştım kesin anlayacaktı ondan hoşandığımı daha doğrusu ona aşık olduğumu...

-Çağatay-''Bu kadar telaşlanacağını bilseydim daha önceden kırardım bileğimi''

Tamam espri yapmanın hiç sırası değildi çünkü meraktan kuduruyordum!

-Doğa-''şaka mısın? espri yapmanın hiç sırası değil hangi hastanedesin geleyim?''

Yazıyor...

-Çağatay-''hey,şampuan sakin gelmene gerek yok çok gelmek istersen 1 ay daha buradayım ayrıca saat 12''

1 AY koskaca 30 gün... Okula gitme sebebim kalmayacaktı anlaşılan umarım yıl sonu partisine gelebilirdi çünkü kavalyem olmasını istediğim tek kişiydi...

-Doğa-''İyi olduğuna emin misin?''

-Çağatay-''5 dakika öncesine kadar pek iyi sayılmazdım ama seninle konuşunca daha iyi oldum :)''

Seni yerim ama ben

-Doğa-''Seni göremeyeceğim yani?''

-Çağatay-''maalesef evet :(''

-Doğa-''bu beni üzer :(''

-Çağatay-''Hastanede kalıcak olmam beni üzmez ama senin üzülmen beni üzer.''

Şu cümleye kalbimi bıraktım...

-Doğa-''seni özleyeceğim''

-Çağatay-''istediğin zaman hastaneye gelebilirsin,ve evet bende seni özleyeceğim..''

BENİ ÖZLEYECEKMİŞ!

-Doğa-''Geleneksel yıl sonu partisine gelebilecek misin malum seneye mezun olacağız..''

-Çağatay-''Bu bir teklif mi?''

-Doğa-''hey böyle teklifleri erkekler yapıyor sanıyordum!''

-Çağatay-''Teklifiniz kabul edildi hanımefendi bileğim kırık olsa bile geleceğim seni başka erkeklere bırakmak istemem ;)''

Kıskanmışmıydı yani?

-Doğa-''O zaman haziranın 19unda görüşürüz!''

-Çağatay-''bi dk ondan önce görüşmeyecekmiyiz?''

Sesli gülmüştüm.

-Doğa-''Umm bilmem!''

Tepkisini aşırı merak ediyordum!

-Çağatay-''Peki''

Son görülme 12;38...

cidden kırılmışmıydı?

-Doğa-''Hey,şaka yaptım tabikide geleceğim!''

Çevrimdışı..mesajım gitmemişti bile..

Snape girip konumuna bakmıştım saatin kaç olduğu umurumda bile değildi,hızlıca montumu giyip taksi çağırdım. Sadece o an yapmak istediğim şeyi yapmıştım taksiye hızlıca bindim ve hastanenin adını söyledim adam da kafasını salladı ve benim sonu belirsiz maceramda başlamış oldu,onun neyiydim bilmiyordum ama o benim herşeyimdi...

Hastaneye girmeden önce derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım karşımdaki masaya gidip hızlıca sorumu sordum.

-Doğa-''Çağatay Duran adlı hasta nerede biliyor musunuz?''

-Kadın-''3.kat 220'ci oda''

Kadına gülümseyip gelen asansöre bindim ve 3.cü kata çıktım ve kapının önündeydim derin bir nefes aldım ve kapıyı çaldım ve o ses kulaklarımı doldurdu..

-Çağatay-''girin''

Kapıyı açtım ve karşımdaydı.

-Doğa-''ben geldim...''

-Çağatay-''doğa''

Yatan çağataya koşup sarıldım ve kısık bir ses tonuyla özür diledim..

-

Bu saatte yazıyorum değerimi bilin aşkolar

Kar küresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin