Capitolul I

756 31 7
                                    

Eu sunt Jesica dar mi se spune Jess,am aproape 17 ani,am părul negru,ochii căprui,destul de înaltă zic eu,sunt slabă şi sunt tocilară.Anul acesta părinţii mei s-au hotărât să ne mutăm în New York.Eu nu am fost foarte tristă deoarece nu am prieteni aici şi nu îmi va fi aşa dor de locul acesta deoarece toţi îşi bat joc de mine.

În timp ce îmi făceam bagajele mă gândeam cum va fi în New York,dacă am să îmi fac prieteni?,dacă toţi o să îşi bată joc de mine? erau multe întrebări fără răspuns,dar mai erau câteva ore şi aflam.Când am terminat de făcut bagajele m-am dus în bucătărie şi mi-am luat un măr.

Dar când să ies din bucătărie mama mi-a ieşit în cale.Mama era o femeie înaltă,slăbuţă,brunetă,cu ochii verzi,avea 35 de ani şi o chemă Angela.
Mama:Scumpo,ai terminat de făcut bagajele?a întrebat mama cu un zâmbet cald pe faţă.
Eu:Da mamă am terminat şi am venit să îmi i-au un măr şi mă pun să fac un duş apoi citesc o carte,am spune eu muşcând din măr şi urcând scările spre camera mea.

După ce am terminat de mâncat mărul mi-am luat un prosop pufos roz pentru corp şi un prosop pufos albastru pentru păr şi mi-am luat pijamalele şi papuceii de casă cu căţeluşi şi am intrat în duş.

Am dat drumul la apa fierbinte.Mă simțeam ca într-o ploaie fierbinte.Stropii de apă îmi atingeau pielea mea firavă şi îmi relaxeze tot muşchii.După ce am stat vreo jumătate de oră, am ieşit şi mi-am luat pijamalele mele călduroase şi papuceii cu căţeluşi şi m-am băgat în pat luându-mi căştile şi cartea mea preferată şi am început să citesc.După vreo 3 ore de citit m-am dat jos din pat uitându-mă la ceasul de pe noptieră care arată ora 23:45 m-am dus să beau puţină apă şi apoi am urcat în camera mea punându-mă să dorm.

,,Mâine va fi o nouă zi în care se vor schimba multe,în bine sau în rău,asta rămâne de văzut" mi-am spus eu în gând.

În poză este mama Jesicăi!

Tocilara FermecătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum