+ cu -

55 2 0
                                    

Vineri, 12 decembrie-11:22 pm

Ce val de gânduri asurzitoare își fac de cap în acest moment când liniștea pune stăpânire? Mă uit pe geam, doar o lumina e aprinsa... oare și acele suflete sunt zguduite de sentimente? Regrete, furie, spaima, tristețe, lipsa banilor, a iubirii....poate, dar cu siguranță nu se gândesc la ce mă gândesc eu. Simt cum furia mă ridica și, în loc să o împing eu pe ea, mă trage și mă izbește de pereții unei lumi mult prea ciudate. Inima e cuprinsă de regret căci e prea târziu să mai spere, dar încearcă...naiva! Mi-e frica...de tine, de mine ...de noi...Mi-e frica de singurătate, de timp, de sfârșituri dar și de începuturi neîncepute. Mi-e frica să sper...dar ghici?! ..Mi-e frica sa rămân fără speranță. Și mă întreb neîncetat care e ultimul cuget al unui visător? Că a sperat prea mult sau că nu a fost destul ? Te-as lasă pe tine să speri pentru noi dar mă tem că ai spera prea puțin, iar dacă sper eu...nu cred universul suportă doza prea mare de speranță. Cred că trebuie să sperăm împreună, cu degetele mele împreunate cu ale tale, + cu -, you know? Cred că trebuie să visam împreună, să zburam împreună, să cântăm împreună....până și să respir mi-e teama...Dacă respir prea mult?

Beatã cu sentimente♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum