İnsan Krallıkları

77 2 0
                                    

   Walan'da hüküm süren birisi yıkılmış olmak üzere yedi krallık varlığını sürdürmektedir. 

İnsanların biri yıkılmış olmakla birlikte, 4 krallığı vardır.

Altın Vadi krallıkları

1- Altın krallık: İnsan ırkının en gelişmiş ve en güçlü krallığıdır, adını Altın Vadiden alır. Simgesi altından bir kral tacı takan aslandır ve kralı Agre'dir. Başkenti Mirosa olan bu krallık inanılmaz derecede askeri ve diplomatik güce sahiptir. Yıkılmış krallık olan Kollis krallığının düşüşünden sonra, orklar bu güç zaafını değerlendirmek açısından akınlar düzenlemiştir. Ancak Altın Krallık kurmuş olduğu Avcılar Birliği'nin de büyük gayretleri ile bu akınlara başarılı bir şekilde karşı koymuş ve geri püskürtmüştür. Bu sayede Avcılar Birliğinin önemi de net bir şekilde anlaşılmıştır.  İnsanlık neredeyse bir felakete, kıyıma uğramak üzere iken sahneye çıkmış ve insanlık adına güç boşluğunu doldurmuştur. Bu kuvvetli direniş elf krallığı olan ve aynı zamanda komşu oldukları Midas krallığının dikkatini çekmiştir. Midas Krallığı Altın Krallığın bu savaşına doğrudan dahil olmasa da silah ve zırh gibi malzeme lojistiği sağlamış ve orklara karşı Altın krallığı desteklemiştir. Altın Krallıkta bu iyiliği unutmamış ve Midas Krallığı ile ilişkilerini geliştirmiştir, zamanla bu iki krallık aralarında büyük bir ticaret yolu açmıştır. Bu süreçte çok büyük askeri ve diplomatik güç kazanmıştır. Kollis Krallığı düştükten sonra, halkı çaresizce başka yerlere göç etmek zorunda kalmış ve büyük çoğunluğu Altın Krallığa sığınmak durumunda kalmıştır. Altın Krallık bir yandan ork akınlarına karşı koyarken, bir yandan da Kollis Krallığından gelen  bu mülteci akınına boyun eğmek durumunda kalmış ve çözüm üretmeye çalışmıştır. Kollis Krallığının topraklarına el koymuş ve mültecileri oraya yerleştirmeye karar vermiştir. Kollis Krallığı halkı bu durumdan hoşnut olmasa da karşı koyacak güçleri yoktur ve Altın Krallığın taleplerine boyun eğip kabul ederler. Ancak bu durumu kabullenemeyen azınlık bazı gruplar Kollis Krallığının bağımsızlığını ister ve direniş hareketi başlatırlar. Altın Krallığın başı hala bu direnişçiler ile derttedir. Öte yandan Kollis Krallığının komşusu olan Kapola Krallığı, Altın Krallığın bu faaliyetlerini düşmanca bulur. Kollis Krallığının topraklarında hak iddia eder ve ilişkileri kötüleşir, direnişçilere destek verir. 

Altın Krallığı arması:

2- Kapola Krallığı: Bu krallık sahil kesimine yerleşmiş ve denizcilik üzerine yoğunlaşmıştır, ancak askeri gücü de azımsanmayacak kadar güçlüdür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2- Kapola Krallığı: Bu krallık sahil kesimine yerleşmiş ve denizcilik üzerine yoğunlaşmıştır, ancak askeri gücü de azımsanmayacak kadar güçlüdür. Simgesi kurttur ve Altın vadinin kuzeyinde sert koşullarda yaşarlar. Komşuları Kollis Krallığı, Su ejderi saldırısı altında iken Kapola'dan yardım istemiştir. Kapola Krallığı bu isteği geri çevirmemiş ve üç yüz gemilik donanmasını Kollis Krallığı sularına yollamıştır. Üç yüz gemilik donanmayla Kollis Krallığına varan Kapola Kralı Ekosta, durumu görünce artık çok geç olduğu ve savaşın gidişatının geri döndürülemeyecek olduğunu düşündüğü için ordusunu savaşa sokmaz, yardım etmek yerine geri dönmeye karar verir. Altın Krallık, Kollis Krallığının topraklarına el koyunca karşı çıkar ve hak talep eder. Ancak Altın Krallık tek başına savaş sürdürdüğü ve Kollis Krallığından gelen mültecilere ev sahipliği yaptığı gerekçesiyle bu hakkı reddeder. Bu anlaşmazlıklar iki krallık arasında gerilimi tırmandırır ve ilişkileri bozar.

WalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin