Nesitvardau

116 15 2
                                    

Prabudau su skaudančia nugara, nesupratau kodėl. Kai atsimerkiau pašokau. Aš gulėjau ant Jimin krutinės!

-O, pagaliau prabudai.. Galvojau dar ilgai teks taip gulėti.

-Galėjai mane nukelti...

-O man visai patiko, ir dar tu tokia miela kai miegi. -pasiėmiau pagalvę ir trenkiau jam į šoną.

-Ką veiksim šiandien?

-Mums užduotis tik po dviejų dienų... Manau žiūrėsim filmus arba važiuosim į miestą. Žiūrint ko mano mylimoji, pavydi mergina norėtų.

Išstūmiau jį iš lovos, o jis krisdamas pagavo mano ranką taip nukritau ant jo. Ir dabar mes gulim ant žemės. Nieko nesupratau bet jis pasiėmė mano žandus ir prisitraukė bučiniui. Nesusigaudžiau kas vyksta. Atsitraukiau ir pamačiau šypsenėlę.

Greit nulipau nuo jo ir pasiėmiau iš lagamino rūbus ir tiesiog pradėjau rengtis. Jis žiūrėjo į mane kas mane trukdė bet vaikinai yra vaikinai.  Šiandien lauke bus vėsoka tad tiesiog užsimečiau papildomai džinsinį švarkelį.

  Šiandien lauke bus vėsoka tad tiesiog užsimečiau papildomai džinsinį švarkelį

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Nu, o kur eisi?

-Į parduotuvę. Jeigu žadi žiūrėti šiandien filmus reikės kažko užkasti. Ir dar mirtinai noriu sušių. Eisiu į apačią pavalgyti kažko.

-Nu tada aš su tavimi. -jis pagriebė rūbus ir pradėjo juos rengtis. 

-Gerai, bet aš tavęs nelauksiu, -pasileidau bėgti. Nubėgau į liftą ir kai išlipau staiga atsitrenkiau į jį. Nieko nesuprantu, kaip jis? Pradėjom eiti į barą apačioje. Atsisėdome ir aš užsisakiau sušių. Jis taip pat.

Pavalgėme, ir aš nusprendžiau nueiti persirengti į kelnes, nes lauke daug šalčiau negu maniau. O Jimin nespėjo per mane normaliai apsirengti.

Laukiu Jimin, užkniso. Nuo kada vaikinai tiek ilgai ruošiasi? Išsitraukiau telefoną ir pradėjau pozuoti prieš veidrodį. Staiga kažkas mane stipriai suspaudė. Pakeliu akis, Jimin. 

-Parodyk kaip gavosi.

Nuotrauka tikrai labai graži ir miela

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Nuotrauka tikrai labai graži ir miela.

Einam pro didelę gatvę į parduotuvę... Toli iki jos.. Jimin ranka vėl atsirado mano delne.. Jis labai mielas, visur kur eina būtinai turi laikyti žmogaus ranką. 

Nesuprantu ar jis viską daro dėl priedangos ar dėl jausmų... Bet Lisa, tau tai neturėtų rūpėti... Jis tik paprastas durnelis. Ir dar mažvaikis. Jis tave pakeis, prisimink kad esi pikta ir nepasiekiama.

Paleidau jo ranką ir susikryžiavau jas. Ėjome tylėdami. Man buvo nesvarbu. Išsitraukiau ausines ir pradėjau klausytis muzikos. Galiausiai priėjome parduotuvę. Jimin pasiėmė vežimėlį, o aš į jį įšokau. Jimin reakcija buvo juokinga bet jis pasileido bėgti kartu su vežimėliu. 

Aš šluoju lentynas pagriebdama ką spėju. Apsėmiau save su daug maisto. Atvažiavome prie kasos ir Jimin išsitraukė pinigų prikištą piniginę. O dieve, tikriausiai labai daug moka algos.

-Ačiū viso gero. 

Patempiu Jimin už plaukų ir pasileidžiu bėgti. Šūdas, kažkoks debilas pasipainiojo. Nukritau, o tas vaikinas man ištiesė ranką kad mane pakeltų tačiau aš net nesureagavau kaip atsidūriau ant Jimin priekio. Man atrodo jis pavydi, nes tas vaikinas ten ir liko stovėti apšalęs.

-PALEISKKKKK!!!

-NE

-PRAŠAUUUU

-NE

-ŠIKNIAU PALEIDI MANE DABAR ARBA IŠRAUSIU PLAUKUS.

-DUOK BUČKĮ TADA PALEISIU. -pabučiavau jį ir jis mane paleido. Trenkiau jam į petį ir nuėjau. 

Grįžome į viešbutį. Aš užtraukiau užuolaidas, o jimin sudėjo užkandžius. Noriu žiūrėti siaubo filmą tačiau dieną neįdomu. Dabar jaučiu kokią komediją norėčiau.

-Renkam po vieną filmą? -paklausiau Jimin

-Jo gerai. Tu pirma, -jis nusijuokė. Net nesupratau iš ko. 

Jau baigėme vieną filmą, o man jau skauda galvą... Ir dar labai pilvą. Nusprendžiau persirenkt į patogesnius rūbus ir pasikeisti paketą tai tiesiog nuėjau į tualetą ir pasakiau kad tuoj grįšiu.

 Nusprendžiau persirenkt į patogesnius rūbus ir pasikeisti paketą tai tiesiog nuėjau į tualetą ir pasakiau kad tuoj grįšiu

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Įžengiu į kambarį, Jimin žvilgsnis mane atakuoja. Apžiūri viską. Nuo galvos iki kojų. Šypteli ir palaukia kol atsigulsiu į lovą.

-Tu manai kad aš atsispirsiu tau kai tu su tokia apranga? -jis pakrypsta į mano pusę, o jo ranka nukeliauja ant mano šlaunies. -man ir taip sunku tau atsispirti, o kai apsirengi taip išviso iš proto kraustausi.

-Gerai mažiuk, einu užsimesiu megztuką. -pajuokavau ir pakėliau nuo žemės manau jo megztinį jį užsidėjau. Jo megztinis labai skaniai kvepia...

Ačiū kad skaitote. NEBUS NUOMONIŲ NEBUS NAUJOS DALIES. Myliu jus visus. <3

Seksas,ginklas,mirtisNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ