první den školy

36 3 1
                                    

V noci mě Linda jednou vzbudila, protože měla žízeň, tak jsem ji dala trochu toho čaje. Ráno mě vzbudila o půl šestý, tak jsme se ještě chvíli mazlily. V šest jsem vstala. Přebalila a převlékla Lindu. Dala jsem ji černé bodýčko s růžovou kočičkou a černé tepláčky. Já vím, dneska měla asi hodně černý outfit, k tomu jsem ji dala černé ponožky a černou čelenku. Pak jsem ji nachvíli položila na zem, protože jsem se chtěla také převléct. Vzala jsem si černý legíny a černý šaty. Pak jsem šla do koupelny, kde jsem ji dala do sedátka a dala štětec na make-up, který si tam schovávám aby si s ním mohla hrát. Dala jsem si make-up, řasenku, korektor a rtěnku. Vlasy jsem si učesala do culíku a dala si stejnou čelenku jako Linda. Pak jsme šli do kuchyně, Lindu jsem posadila do židličky. Udělala jsem ji ovesnou kaši a já si dala jenom ovoce. Potom už přišla chůva, takže jsem si šla vzít věci do školy a rozloučila jsem se s Lindou.
Já: Linduško, maminka teď musí do školy.
Li: eeehm
Já: tak ahoj
Dala jsem jí pusinku podala chůvě. Obula si boty, ony tam čekali než odejdu. Ještě než jsem zavřela dveře jsem se na ně otočila.
Já: pápá,naschle
A Linduška mi zamávala zpátky. Šla jsem do školy, jsem bez ní 5 minut a už se mi po ní stýská. Před školou na mě už čekala Terka
Já: ahoj Teri
T: ahoj Reni
A objali jsme se.
T: tak co, jak se máš ty a Linda??
Já: tak máme se dobře malá je moc hodňoučká. Už leze, staví se kolem nábytku a něco si žvatlá. Akorát už teď se mi po ní hrozně stýská. Ale ona je v dobrých rukách. A co ty?
T: tak taky dobrý, akorát nemám dítě ani kluka😂
Já: tak časem někoho najdeš a dítě taky někdy bude😂
T: tak doufám
Já: nechceš dneska k nám? Uděláme si holčičí jízdu??
T: jo, ráda. Moc se těším až uvidím Lindíka😂
Já: koho?😂
T: no Lindu
Já: aha 😂
Už zazvonilo a my šli do třídy. Měli jsme za třídního nějakýho Kábrta, celkem sympaťák.
U: takže já jsem váš třídní učitel Kábrt. Byl bych rád kdybyste se představili. Když tohle dokončil. Vyvolal prvního, celkem jsem poslouchala, aspoň abych věděla jak se kdo jmenuje.
U: tak Koberová.
Postavila jsem se a začala.
Já: Jmenuji se Renata Koberová, mám 18 let. Už jsem chodila na Královku. Ráda zpívám.
Zase jsem se posadila. Když skončila škola šla jsem s Terkou k nám.

Pohled Lukyho
Takže teď jsem ve škole s mým kamarádem Kubou a jdeme se představovat.
U: Vaněček
Jsem se postavil a začal.
Já: Jsem Lukáš Vaněček, rád zpívám.
Řekl jsem a sedl si. Zachvíli učitel vyvolal celkem hezkou holku.
R: Jmenuji se Renata Koberová, mám 18 let. Už jsem chodila na Královku. Ráda zpívám.
Celkem se mi líbila. Tak uvidím.

Pohled Danyho
Zase jsme v tý posraný škole aspoň sedím s Paulem. Učitel po nás chce abychom se představili.
U: Ježdík
Já: Jsem Dany Ježdík. Celkem dobře zpívám. Můj fotřík je celkem bohatej. A holky jsem single.
Když jsem to dořekl, většina holek se začalo smát. Byla tam jedna hezká holka. Taková pěkná prcina, hned bych si nechal říct.
U: Koberová
R: Jmenuji se Renata Koberová, mám 18 let. Už jsem chodila na Královku. Ráda zpívám.
Je hodně hezká, ale bude blbá jak všechny ostatní tak na šukani bude určitě výborná.

U Renči
Šli jsme akorát po chodbě, když mě někdo plácnul přes zadek. Otočila jsem se a sjela ho pohledem. On promluvil.
D: čau kočko, já jsem Dany, nechceš někam zajet. Mám tady auto
Já jsem na to nic neodpověděla, jenom mu vrazila facku, otočila jsem se a s Terkou jsme pokračovali dál.

U Danyho
Chtěl jsem ji zkusit dostat, tak jsem to zkusil. Tak jsem ji plácnul přes zadek. Ona se otočila. A já jsem začal.
Já: čau kočko, já jsem Dany, nechceš někam zajet. Mám tady auto
Ona nic neodpověděla, jenom mi vrazila silnou facku a odešla. Tak první pokus se nepovedl. Na ní budu muset trochu jinak.

U Renči
Šli jsme k nám a celou cestu si povídali o kravinách. Když jsme přišli ke mně. Chůva mi dala Lindu a šla. Já jsem šla s Terkou a Lindou sednout do mýho pokoje. Lindu jsem dala Terče a povídali jsme si.
T: tak co kluci ve třídě?
Já: jako ten Vaněček není vzhledově špatný, ale kdo by chtěl semnou i dítě.
T: třeba on...zkus to
Já: uvidím..ale ten Ježdík je idiot
T: je no..si myslí že tě dostane do postele, ale ty si od toho s nikým nic neměla a ani neplánuješ viď??
Já: ne no...a další důvod proč by semnou nechtěl být kluk.
Ještě chvíli jsme si povídali a pak jsme se vydali na procházku. Já jsem dala Lindu do kočárku

Lindy kočárek:

Šli jsme jenom kousek aby nás nikdo neviděl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šli jsme jenom kousek aby nás nikdo neviděl. Pak jsme se rozloučili a já se zbytek dne starala o Lindu, v devět jsme šli spát.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 03, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Takový "normální" život (Renča & Luky)Kde žijí příběhy. Začni objevovat