2 hét és még mindig semmi. Az ikrek sehol vagyis egy furcsa ember pincéjében fekszenek de értitek. Henry nem jutott semmire, nem talál bizonyitékokat. A helyszín közelében nincsen kamera. Az egyetlen nyom a pénztárca és a felvétel ami igaz, hogy elveszett de az emlékeikben negmaradt. Henry kikérdezte az egész várost de senki nem látott semmit, nem tudtak semmit. Úgy gondolta még egyszer bemegy a suliba, hátha van valakinek új információja. Az üres folyosón sétálva, megpillantotta a suli takaritóját, aki éppen egy üditő foltot mosott fel az egyik szekrény előtt. Henry ránézett, intett neki, mire a férfi válasza az volt, hogy elment onnan. Kicsit furcsának találta a 40-es éveiben járó férfit. Lehet tud valamit, utána akart futni de a kicsöngő és a gyerekek akik kirohantak a termekből, megzavarta őt. Mozdulatlanul állt az elsuhanó gyerekek mellett és nézte azt a folyosót ahova a takaritó ment. Lassan átverkődte magát a gyerekeken és bement az igazgató irodájába. Az asztalán egy új gép ült.
-Ki a takaritó?-kérdezte illedelmesen az igazgató nőtől aki éppen dolgozatokat javított.
-Elnézést?-nézett fel a lapok közül.
-Hogy hívják a takaritót? Most láttam a folyosón elég furcsán viselkedett.-erre a mondatra jobban felemelt a fejét.
-A férjem, David Goldberg. De ne aggódjon nem csinált semmi rosszat.-nyugtatta a kapitányt. Henry megköszönte és elindult a parkoló felé ahol a fehér Toyotája állt. Mikor kiért a parkolóba két fiú egy harmadikat vert. Oda rohant és ráüvöltött a fiúkra akik egyből elrohantak. A másik fiú a földről tápászkodott fel. Henry oda ment hozzá és felsegítette.
-Jól vagy?
-Igen, igen jól vagyok. Köszönöm.
-Miért vertek meg?
-Nem bírnak, azt mondták fura vagyok és hogy én raboltam el az ikreket aztán megöltem őket.
-De nem tetted, igaz?-mondta de tudta a választ, nem az a fiú tette. De olyan ismerős volt neki a fiú kinézete, meg akik megverték. Furcsa stílusuk volt, olyan 80-es évek. Eszébe jutott, hogy ő is akkor volt általános iskolás. Egyre jobban deja vu érzete volt. A fiú nem válaszolt a kérdésre csak nézte őt.
-Minden oké?-kérdezte aggódva de gyanakodva is.
-Kérdezze az öreg nőt.-ennyi volt a válasza. Mosolygott egyet és integetett. Eszébe jutott, hogy a fiatal Nathan is ezt csinálta csak ő azt mondta látta ki tette. Az ismerős fiú megfordult és elment de nem ment sokáig ott állt két srác is aki megverte. Megfordult és a két srác elé állt. Rájött, hogy a fiatal énje az és a két gyerek aki mindig piszkálta. Tátott szájjal állt ott, míg a 3 gyerek csak nézte őt. Az egyik fiú megfogta fiatal Henry nyakát és kitörte. Abban a pillanatban eltűntek. A kapitány csak állt ott és nézte a hült helyüket. Egy kis idő után eszébe jutott mit mondott, nem tudta milyen nőről beszélt ezét vissza sietett a suliba és megkérdezte az igazgatót.
-Ismer egy olyan embert, hogy "öreg nő?"-kérdezte egyre idegesebben. Az igazgató nézte egy kicsit értelmetlenül, majd felcsillant a szeme.
-Úgy érti, hogy Ms. Cooper?
-Ismeri?
-Ki nem?
-És mit lehet róla tudni?
-A legöregebb ember a városban, mindent tud mindenkiről. Minden legendát ismer ami a várossal kapcsolatos, miért? Úgy néz ki mint aki szellemet látott.
-Láttam is. Emlékszik arra ami pár napja történt? Most nem Nathan látogatott meg hanem a fiatal énem.-ránézett az igazgatóra, komoly arcot vágott.-kitörték a nyakát.
-Uram ég.-mondta az igazgató, majd kezével megtámasztotta fejét.
-Elkell mennem ehhez a nőhöz.-jelentette ki, majd válszra sem várva kirohant az iskolából a kocsijához. Tíz perc keresgélés után megtalálta Ms. Cooper házát. Régi volt és egy kicsit romos, de a kert gyönyörű volt. Szépen gondozott tele virággal. Bekopogott, válaszul csak egy "nyitvát" kapott. Belépve egy hangulatos kis nappalit mellette egy konyhát pillantott meg. A nappaliban a kandalló mellett egy asszonyt pillantott meg.
-Elnézést a zavarásért, segítenie kell. Henry W...
-Tudom ki maga. Már vártam.-mondta rekettes hangon a nő. A férdi elcsodálkozott, honnan tudja a nevét és honnan tudta hogy oda készült?
-A fiatal ko...
-A fiatal kori énje meglátogatta és mondta hogy jönnön hozzám, tudom. És azt is hogy pár napja Nathan Jones 15 éves énje ment el a kihallgatóba és aztán a felvételen a két húga elvágta a torkát.
-Honnan tudja ezeket?
-Én mindent tudok.-a nő megfordult és büszkén rámosolygott a nyomozóra.
-Tud valamit az ikrek eltűnéséről a felvételen kívűl?-kérdezte majd elővette citromsárga kis noteszét és egy tollat.
-Van egy legenda.
-Sajnálom hölgyem de nem azért jöttem, hogy sztorizgasson, az érdekel mit tud a Jones ikrekről.
-A legendát tudom, az segít a nyomozásban, de ha nem akarja nem mondom el.-mondt sértődötten Cooper.
-Elnézést akkor mondja nyugottan.-megforgatta a szemét.
-A legenda szerint, minden 20. évben egy démon megszáll egy vagy több embert és arra kényszeríti őket, hogy ikreket elraboljanak majd megöljék őket. Ezt a démont Furgának hívják. Furgának is van ikre Wirius aki elárulta őt és családját, majd megalapította ezt a várost, ezért ő a vedőszentje. Furga bosszút akart állni ezért öl meg mindeg húszadik évben egy ikerpárt, hogy bosszút áljon testvérén. És minden család tag vagy nyomozó-mutatott félelemben üvől főszereplőnkre- fiatal kori énjét újra éleszti, ennek ninsc jelentősége csak szórakozásból csinálja. Es most 20 évvel az előző eltűnt ikerpár után, a Jones ikerpárt választotta. De ne aggódjon, csak holtan találják meg őket.
-Úgy érti nincs esély arra, hogy élve találjam meg őket?
-Nincs, még egy apró kis esély sem.-ijesztően rámosolyodott a kapitányra.
-Köszönöm.
-És ne feledje, a démonokat nem lehet kijátszani.-felnevetett majd visszafordult a kandallóhoz.
-Értettem, egyépként tetszik a kertje, csinos.-kilépett az ajtón es a verandáról figyelte az asszonyt.
-Köszönöm, erre is van egy legendám, elmondjam?-démonian felnevetett. Az ajtó Henry előtt becsapódott. Lement a lépcsőn, oldaláról nevetést hallott. Oda nézett a kertre és látta, hogy a növenyek megrezegtek. Közelebb hajolt elakarta hajlítani az egyik virág levelét, hogy megnézze mi relytőzik mögötte. Mikor már majdnem látta a lényt egy az úton elhaladó kamion dudált és így Henry hátra esett az ijetségtől, majd olyan gyorsan ahogy lehetett eltűnt.Az ikrek még mindig a pincében voltak. Csak bámultak maguk elé, amikor meghallották az ajtó nyitódását. A lépcsőn egy magas férfi sétált le. Sötétben tapogatózva felkapcsolta a lámpát. Nalám nalám ki R14, hát a takaritó, wow ezt nem sejtettem volna. Vajon az igazgató is benne van? Őket szállta meg Furga?
Vissza térve a történethez. A lányok a megbeszéltek alapján arcon és tökön rúgták R14-et akit már hívhatunk Davidnek, de az jobban illik hozzá. A férfi hára esett, a lányok elakartak futni, Martha ment elől. És egy lövést hallott, megfordult és látta húga véres hasát meg ahogy össze esik. Sarah a földre esett és elvérzett. A férfi felállt és oda sétált a testhez. Martha elfuthatott volna de oda fagyott a lába a talajhoz. R14 a pisztolyt a fejéhez tartva mosolygott szegény lányra. Martha elkezdett sírni, majd a férfi fejbe lőtte, egyből hátra dőlt. A testeket beletette a csomag tartójába, és elindult vissza a városba. Oda ment a Blue erdőbe ahol elrabolta a lányokat, testüket egy fa mellé támasztotta. Majd hagyta őket megrohadni. Haza ment.
YOU ARE READING
Egypetéjű gyilkosságok
Mystery / Thriller5 történetet összefoglaló könyv. Mindegyik egy másfajta gyilkosságról szól ami ikrekkel történt. Mindegyiket más nyomozó próbál megfejteni, több-kevesebb sikerrel. A történetek más-más időben játszódnak. *A TÖRTÉNETEK NEM VALÓDIAK, HA ÖSSZEFÜGGÉST L...