8. Küçük kardeşim.

230 40 36
                                    

Bambam sabah herzamanki haliyle okuluna geldi. Herşey aynı. Tek birşey haricinde.

O yazan kişiyi çok merak ediyordu. Fakat neden bu gruba girmesi için direttiğini anlamıyordu.

O grubta zaten daha önce vardı. Tâki yugyeom o gruba dahil olana kadar.

...Flashback...

Yine herzaman ki gibi klasik işler sonucunda okula gelmişti bambam. Bugün yeni şarkı üzerinde çalışacaklardı ve bambam bunun için çok heyecanlıydı.

Bambam hemen hyunglarının yanına gitti.

"Şükür bambam. Gelebildin."

"Özür dilerim hyung."

"Neyse neyse. Hadi bakalım."

Hep birlikte okulun müzik odasına gittiler. Grubun büyüğü olan mark şarkı sözlerini diğerlerine verdi.

"Hyung benim kısmım bu kadar mı?"

"Evet bambam. Sesine en güzel yakışan kısım burası."

Bambam bakışlarını yanında oturan jackson hyungun kağıtına baktı.

"Jackson hyungun bölümü benimkinin 5 katı resmen."

"İstemiyorsan gidebilirsin bambam."

Bambam mark hyungunun dediği ile ne uğradığını şaşırdı. Mark onun hem grupta bi arkadaşıydı. Hemde can parçasıydı. Yıllardır onunla birlikteydi.

"Bambam..."

Bambam kağıtı atıp sınıftan çıktı. Markın söyledikleri ağırına gitmişti.

2 gün sonra...

Olayın üzerinden 2 gün geçmiştiki okula bambamin sosyal medyadan tanıdığı ve aşık olduğu çocuk. Kim yugyeom gelmişti. O dans konusunda 10 numaraydı. Sesi desen zaten mükemmeldi.

Mark gelen bu fırsatı kaçırmamak için ona gruba katılma teklifi yapmıştı ve oda kabul etmişti. O günden sonra bambam o grupta asla yer almamıştı. Alamazdı. Değer verdiği kişilerin yanına birde sevdiği eklenmişti.

...Flashback end...

Bu olaydan sonra bambam sadece o grupta yugyeom ile ilgileniyordu. Diğerlerine de değer veriyordu tabiki.

"Hey! Bambam!"

Bambam sesin geldiği yöne başını çevirdi. Mark sesleniyordu. Yanına gitmeden yoluna devam etti. Tâki mark kolundan tutup onu durdurana kadar.

"5 dakika konuşalım mı? Küçük kardeşim."

Bambam başını arkaya çevirip marka baktı. Kolunu elinden kurtarıp bedenini tamamen ona döndürdü.

"Aklına daha yeni mi geliyor hyung küçük kardeşin olduğum."

"Bambam bak ben çok özür dilerim. Sen öyle saçma bir nedenden gruptan çıkınca bende..ne biliyim hırs mı yaptım yoksa başka birşey mi...bilmiyorum ama sensiz biz bir hiçiz bambam lütfen geri gel."

Bambam bu cümleler ile biraz yumuşasada bu kadar kolay değildi.

"Hyung. Sen ona karşı neler hissetiğimi bile bile aldın onu gruba. Ben o gruba katılsam bile o varken yapabileceğimi mi sanıyorsun!?"

"Yaparsın bambam. Yaparsın. Ben nasıl yapıyorsam, sende yaparsın."

Bu cümle işte son damlaydı. Markta gruptan jackson dan hoşlanıyordu. Fakat sırf ondan uzaklaşmasın diye sevgisini kalbine gömmüştü.

"Düşüneceğim."

Bambam hızlı adımlarla sınıfına doğru gittiğinde hemen sırasına oturdu. İstemsizce yaptığı gürültüler sınıftakileri rahatsız etmişti. Can sıkıntısından uymaya çalışan yugyeom bile.

"Özür dilerim rahatsız ettiğim için."

Bambam ellerini sıraya koyup başını üstüne yasladı.

.........

Okul vakti bittiğinde halsiz bir şekilde çantasını alıp ağır ağır çıkışa doğru yürümeye başladı.

Bahçete vardığında yugyeom'u hyunglarıyla kavga ederken buldu. Özellikle mark ile.

Umursamayıp evine gitmeye devam edeceği sırada okulun bahçesinde bir ses yayıldı. Bu markın sesiydi.

"Hiçbir şey bildiğin yok yugyeom!"

...Umarım beğenirsiniz...

...30 nisan 2020...

TEXTİNG (YUGBAM♥)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin