"Brzmi to nielegalnie... Wchodzę w to!"
Witam każdą zbłąkaną duszę, która najpewniej z czystego przypadku tu trafiła.
Jestem... No właśnie nie zdradzę Wam mojego imienia, gdyż jednak w jakimś tam stopniu chcę zachować swoją anonimowość. Jednak, jeśli już zamierzacie się do mnie w jakiś sposób zwracać to mówcie mi Vanitas lub Alchemy Witch.
Miło mi Was powitać w trzeciej wersji artbook'a na tym koncie. Dlaczego trzeciej, pewnie niektórzy się zapytają. Otóż... Pierwszy artbook był robiony na szybko i bez większego przemyślenia, zaś drugi był robiony pod ludzi, co strasznie mi się nie podobało i dlatego ich już nie zobaczycie na moim koncie.
Tak, jak wspominałam jest to artbook, czyli miejsce, gdzie będę ukazywać swoje rysunki. Z góry informuję iż rysuję hobbystycznie i nie wiąże jako takiej przyszłości z rysowaniem. Jest to po prostu moja pasja. Nie ogarnęłam podstaw i praktycznie się ich nie uczyłam, dlatego wybaczcie za błędy w anatomii lub też w perspektywie. Postaram się tu wstawiać rzeczy w miarę w porządku, by Wam oczy się nie wypaliły, lecz nie obiecuję iż nie pojawi się tu coś, po czym gwarantowana jest wizyta u psychiatry lub bilet do samego szpitala psychiatrycznego.
Również informuję iż nie rysuję w digital'u, choć mam taką możliwość. Jeśli uda mi się ogarnąć digital to wtedy pojawią się tu rysunki z tabletu graficznego. Narazie będzie musieli patrzeć na moje próby w rysowaniu tradycyjnym.
Czym rysuję...? Promarkerami i kredkami. Czasami z akwareli skorzystam lub innych źródeł rysowania, jednak przeważać tu będą rysunki promarkerami i kredkami.
Informuję również iż specyficznie prowadzę artbook'a. Często oceniam swoje prace słabo lub piszę iż są chujowe. Po prostu nie zawsze mi się one podobają [praktycznie nigdy mi się one nie podobają] i dlatego je tak oceniam. Nie oczekuję jednak od Was byście pisali mi jakie to moje prace są piękne, bardziej oczekuję opinii i konstruktywnej krytyki. Nie życzę sobie hejtu, ani w stosunku do mojej osoby, ani w stosunku do jakiejkolwiek innej osoby na wattpadzie lub też z innych stron czy z rzeczywistości. Szanujmy się.
Dość często [właściwie to zawsze] rozpisuję się przy moich rysunkach, ponieważ uwielbiam o nich coś pisać, czy to o ich przekazie, czy to o postaciach znajdujących się na danej pracy. Jeśli nie lubicie jak ktoś dużo papla, to możecie przewinąć i zobaczyć jedynie rysunki, po kłopocie.
Ogólnie to napiszę Wam, że jeśli dojdziemy do 10 rozdziału to możecie otwierać szampana i świętować, bo nigdy niewiadomo czy nie usunę tego, bo ponownie artbook ten mi się nie spodoba. Często mi się moje książki nie podobają i z góry przepraszam, jeśli usunę tego artbook'a.
Co do Art Trade, Collab'u i Zamówień... AT z wielką chęcią zrobię, ale informuję iż trzeba będzie trochę poczekać na te rysunki, ponieważ... Nie dość, że lenistwo mnie atakuje zbyt często, to jeszcze bardzo chcę by te prace Wam się podobały i były dokładne. Collab i Zamówienia... Tutaj jest inna sprawa. Zamówień nie przyjmuje, po prostu wiem, że się z nimi nie wyrobię i znów będę rzeczy pod ludzi robić czego... Nie chcę. Collab... Narazie nie mam jak go robić, dlatego mówię "nie" narazie.
Chciałabym również wspomnieć, że nie pojawią się tu tutoriale ani nic z podobnego. Dlaczego...? Wspominałam, iż nie znam zbytnio podstaw przez co nie chcę Was w błąd wprowadzić jak chodzi o moje rysowanie.
CZYTASZ
▏❝𝕾𝖟𝖙𝖚𝖐𝖆 𝕻𝖆𝖗𝖟𝖊𝖓𝖎𝖆 𝕳𝖊𝖗𝖇𝖆𝖙𝖞❞▕ 𝑨𝒓𝒕𝒃𝒐𝒐𝒌
Random-ˏˋ⋆ ̥ ̣̮ ̥ ☕🌺 𝐏𝐎𝐃𝐀̨𝐙̇𝐀𝐉 𝐙𝐀 𝐁𝐈𝐀Ł𝐘𝐌 𝐊𝐑𝐎́𝐋𝐈𝐊𝐈𝐄𝐌 └➤ ❝ - 𝐎𝐝𝐛𝐢ł𝐨 𝐜𝐢, 𝐳𝐛𝐳𝐢𝐤𝐨𝐰𝐚ł𝐚𝐬́, 𝐝𝐨𝐬𝐭𝐚ł𝐚𝐬́ 𝐟𝐢𝐨ł𝐚. 𝐀𝐥𝐞 𝐜𝐨𝐬́ 𝐜𝐢 𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐦 𝐰 𝐬𝐞𝐤𝐫𝐞𝐜𝐢𝐞. 𝐓𝐲𝐥𝐤𝐨 𝐰𝐚𝐫𝐢𝐚𝐜𝐢 𝐬𝐚̨ 𝐜𝐨𝐬́ 𝐰𝐚𝐫...