Çadırın fermuarı açılınca Jungkookun boynundan ayrılıp o tarafa baktım. Nora gıcığı gelmiş. Bir azcık uğraşıyım şunla.
Nora: ne yapıyorsunuz?!
Y/N: görmüyor musun patronumu ayartmaya çalışıyorum!
JK: öyle mi yapıyorsun?
Y/N: EVET!
Nora: ne ayartması? Jungkook kalk benimle kalıcaksın bu kadın delirmiş!
Jungkookun bileğinden tutup çekmeye başlayınca Jungkook bileğini onun ellerinden kurtarıp belime sardı.
JK: ben burda iyim.
Nora: Jungkook görmüyor musun? Duymadın mı seni ayartmaya çalışıyor!
JK: bence istediğine çoktan kavuştu. Müsade edersen özel şeyler yapıcaz. Özel.
Nora sinirle çadırdan çıkınca anırmaya başladım. Yüz ifadesi çok komik ti. Hala Jungkook'un kucağında olduğumu fark edince yavaşça kalkıp yere oturdum.
Y/N: ... şey... herkes kampa geleceklerini bildikleri için yanlarına giyecek bir şeyler getirmişler. Benim haberim olmadığı içinde bir şey getiremedim.
JK: ha doğru. Ben iki tane tişört getirmiştim sanırım istersen giye bilirsin rahat rahat?
Y/N: olur.
Jungkook getirdiği çantanın içinden iki tişört çıkardı ve birini bana uzattı. Üzerindeki gömleği çıkartırken gözlerimi kırpmadan ona bakıyordum. Tişörtü giyindikten sonra bana baktı.
Y/N: çıkmayacak mısın?
JK: hayır. Yakında evleniyoruz bence benden utanmayı bırakmalısın.
Gülümseyip gömleğimin düğmelerini açmaya başladım. Tişörtü giyinip ardından pantolonumu çıkardım. Jungkook yere uzanıp benide göğüsüne çekmişti. Böyle bir huzuru daha önce hiç bir yerde görmemiştim. Onun o güzel kokusu ile uyumuştum.
Sabah gözlerimi açtığımda bana gülümseyerek bakan bir Jungkook vardı bende ona gülümseyip oturur pozisyona geldim.
Y/N: neden beni uyandırmadın?
JK: çok güzel uyuyorsun. Seni uyandırmaya kıyabilir miyim ben?
Gülümseyip sarıldım ona. Dışarıdaki seslerden herkesin uyandığını tahmin ediyorum. Jungkook üzerini değiştirmeye başlayınca bende değiştirmeye başladım. Çadırdan çıktığımızda herkes bize bakıyordu. Norada sinirden patlıyordu. Jungkook herkese toplanma emrini verdikten sonra toparlanmaya başladık. Daha sonra kahvaltımızı edip arabalara bindik. Yine ben öne oturacakken Nora benden önce davranıp ön kapıyı açıp bana döndü...
Nora: emin ol Jungkook seni bir geceliğine eğlence için kulandı. Senin gibi bir çirkin ördek yavrusuyla sevgili olucak kadar kafayı yememiştir.
Y/N: senin gibi bir yer cücesi ile birlikte olucağını da zannetmiyorum. Sahi boyun kaç senin 1.40 falanmı?
Yüzündeki sırıtmayı sinire dönüştürdükten sonra arka koltuğa oturdum o sırada Jungkook'ta gelip arabaya bindi ve yola koyulduk.
JK: bu arada ben dün geceden beri Teoyu göremedim?
Nora: ah onun acil bir işi çıktı gece biz ormanda dolaşırken gitmiş. Bu gün birlikte bir şeyler yapalım mı? Ne dersin?
Y/N: olmaz der! Jungkook beyin bu gün çoook işi var!
JK: ne işi?
Sinirle Jungkook'un kolunu mıncıkladım ve kulana yaklaştım.
Y/N: farkındaysan 1 haftaya evleniyoruz ve daha hiç bir şey yapmadık!
JK: ha ben onu nasıl unuturum?!!
Nora: önemli bir şey yoktur umarım?
JK: çok önemli. Off ama bir haftaya hazırlanırmı ki?
Y/N: bence hazır olur. Tabi eğer benimle daha çok ilgilenirsen!
Nora: neymiş? Belki bir yardımım dokunur?!
Ah evet düğün fotoğraflarını Noraya çektiricem bence çok iyi fikir!
JK: yok yok biz hal ederiz.
Nora: tamam o zaman yarın bir şeyler yapalım?
JK: bu hafta görüşebileceğimizi zannetmiyorum.
Nora: tamam... şirkete gelirim orda görüşürüz?
JK: şirkettede olmayacağım.
Nora: ne işiymiş bu? Yani hiç mi boş zamanın yok bu hafta için?
Birden kafamı öne getirip konuştum.
Y/N: bu hafta Jungkook beyin hiç boş vakti yok. Ama sizin işiniz çok önemliyse söyleyin şirketten arkadaşlar yardımcı olurlar! Ayrıca özel işlerimiz hakında her yerde konuşmayız. O yüzden ne işimiz olduğunu bilmeseniz daha iyidir!
Ona neden Jungkook ile evleneceğimizi söylemediğimi bende bilmiyorum daha uygun bir zamanda söylemek istiyorum şu anda yüzünü göremediğim için söylemedim. Tepkisini merak ediyorum.
Sınır: 200 vote
Dinlenmeye ve diğer hikayelerede zaman ayırmam gerekiyor o yüzden bu kadar çok vote istedim😅
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*
RomansaÇok mutluydum artık bir birimize çok yakındık. Asla ayrılmıcaktık. Artık her gün sevdiğim kadınla olucaktım.