°4°

383 39 34
                                    


Θεε μου, τι εφιάλτης ήταν αυτος;

Ξύπνησα τρομοκρατημένη και λουσμενη στον ιδρώτα. Είδα ένα πολύ κακό όνειρο, μα καθώς προσπαθούσα να θυμηθώ τι, τα στιγμιότυπα όλο και εξαφανιζονταν από το μυαλό μου.
Και τώρα δεν θυμάμαι επισήμως τίποτα.

Άρπαξα το κινητο μου, και είδα την ώρα.

2:45.

Σηκώθηκα προς το μπάνιο, να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου. Δεν ένιωθα πολύ καλά, ζαλίζομουν αρκετά και είχα και εναν έντονο πονοκέφαλο.

Μόλις ήμουν έξω από την πόρτα του μπάνιου, άκουσα ένα χασμουρητό, αμέσως μετά το νερό να τρέχει, και μετά από λίγο να σταματαει, το καζανάκι τραβηχτηκε και ο Hyunjin που μόλις είχε ανοίξει την πόρτα του μπάνιου, έπιασε δραματικά την καρδιά του και έβγαλε ένα επιφώνημα έκπληξης.

"Με τρόμαξες!" μου φώναξε και φάνηκε να παραξενευεται μόλις είδε πως δεν είχα την δύναμη του απαντήσω. "Είσαι καλα; Φαίνεσαι χλωμή." μου είπε, και εγώ εγνεψα καταφατικά. "Είδα απλά έναν εφιάλτη." εξηγησα αδιάφορα.
"Για πλησίασε λίγο."
Κατευθύνθηκά πιο κοντά του, και έβαλε αμέσως το χέρι του στο κούτελο μου. Μετα απο λίγο, άνοιξε τρομαγμένος τα μάτια του.
"Εσύ καις!" σχεδόν φωναξε νευρικά.

Έλεγξα και εγώ την θερμοκρασία μου με το χέρι μου και όντως έκαιγα.
"Κάνε ότι θες στο μπάνιο, και μετά βγες! Θα σε τακτοποιήσω."
"Δεν είμαι 3 χρονών Hyunjin!" είπα αγανακτισμένη. "Δεν με νοιάζει!" ειπε πιο αυστηρά, και εγώ μπήκα μέσα στο μπάνιο κλείνοντας με ελάχιστη δύναμη την πόρτα πίσω μου.

Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου και προσπάθησα όσο μπορούσα να ηρεμήσω.
Σκουπισα το πρόσωπο μου και τα χέρια μου, και άνοιξα την πόρτα με την ελπίδα πως ο Hyunjin θα είχε πάει στο δωμάτιο του και θα κοιμόταν ξανά.

Αλλά όχι, εκεί, μπαστακας πάνω από το κεφάλι μου!

"Πήγαινε να κοιμηθείς Hyunjin." ειπα όσο πιο ήρεμα μπορούσα, παρόλο που ήμουν αγανακτισμένη, και έβαλα το χέρι μου στο πρόσωπο μου τριβωντας το απαλά. Εκείνος έγνεψε αρνητικά. "Γιατί δεν με αφήνεις να σε βοηθησω; Δεν θα κάνω σου κάνω κάτι." με ρώτησε, και καλά στεναχωρημένος, και εγώ ξεφυσηξα υποχωρώντας. Τον είδα να χαμογελάει, πράγμα που παραλίγο να κάνω και εγώ, μα συγκρατηθηκα.

Με βοήθησε να αλλάξω σεντόνια, γιατί είχαν γεμίσει με τον ιδρώτα μου, και με προσταξε να ξαπλώσω. Μετα απο λίγο, ανέβηκε ξανά στον πάνω όροφο κρατώντας έναν δίσκο.
Ο δίσκος είχε πάνω του ένα μεγάλο ποτήρι νερό, μαζί με δύο χάπια, λογικά ένα είναι αντιπυρετικό, και το άλλο για την ζαλαδα μου.

𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 [𝐇𝐡𝐣]Where stories live. Discover now