one shot*M

680 49 430
                                    

Dua Lipa-Blow Your Mind

Söylediğim yerde medyayı açarsanız çok güzel olur :)

İyi Okumalar 💋

"Ders bitti arkadaşlar toparlanabilirsiniz."

Tuvalimdeki tamamlanması gereken son kısımları da halletmiştim. Gururla eserime baktığımda gerçekten de güzel bir şey ortaya koyabildiğim için mutlu hissediyordum.

Boyalı fırçaları bir bardağın içine koydum ve dersliğin içindeki lavaboya girip fırçalarımı yıkamaya başladım.

"Yine çok dehşet olmuş Taeyongie!"

Yüzünde her zamanki tatlı gülümsemesiyle yanıma helen Junhee'ye gülüşlerimi sundum.

"Teşekkür ederim Jun bu yaptığım benimde çok içime sindi nedense."

"Nedense mi? Taeyong sen ne yapsan en iyisini yapıyorsun zaten!"

"Oh, bunları bana daha 2 gün önce yaptığı çalışma ile bölüm birincisi olan Park Junhee mi söylüyor?"

"Hey abartma!"

Omzuna yumruklarımı vurduğumda ikimizde gülmeye başladık.
Junhee 2 senedir arkadaşımdı ve sanırım en yakın arkadaşım diyebilirim. Onunla bu bölümde tanışmıştık. Ben daha öncesinde başka bir yerde okuyordum ancak daha sonra bazı sebeplerden ötürü buraya geçmiştim ve buraya geldiğimde tanıştığım ilk arkadaşım o olmuştu.

Fırçalarımı yıkamayı bitirdikten sonra içeri geçip eşyalarımı toplamaya başladım.

"Eve mi gideceksin?"

"Sanırım evet. Hala bu seneki dönem ödevim için çizecek birini bulamadım biraz araştırma yapmalıyım."

"Benim hazır bile."

"Tabiki hazır olur şapşal! Senin sevgilin var."

"Sevgilim sanat gibi olunca işlerim de kolaylaşıyor tabi.. Ah cidden Donghun ne yaptı acaba onu bi arayayım beni biraz bekler misin beraber çıkalım."

"Tamam bende toparlanıyorum."

Junhee Donghun'la konuşmak için dışarı çıktığında bende eşyalarımı toparlamaya başladım. Yaptığım tuvali sınıftaki dolabıma koydum ve kilitledim.

Eşyalarımı alıp Junhee'nin yanına geldiğimde oda içeriden çantasını aldı ve dışarı çıktık. Üniversite evime yakındı bu yüzden yürüyerek gidip geliyordum.

"Jun sence ne yapmalıyım?"

"Dönem ödevi konusunda mı?"

"Evet."

"Ya bilmiyorum ama vakit daralıyor biliyorsun. Ailenden birisi olmaz mı? Ya da ne bileyim kuzenlerin falan?"

Ailemi düşünmüştüm ancak ben daha farklı bir şey yapmak istiyordum.

"Yok ya daha farklı olması lazım."

"Ne alaka canım? Vakit daralıyor karar versen iyi olur yani."

"Ay çok saol yani içimi nası rahatlattın anlatamam."

Gülerek kolunu omzuma atmıştı. Çok seviyordum bu şapşalı.

"Sana güveniyorum Lee Taeyong! İllaki bulursun sen birilerini."

"Umarım."

"Ben Donghun'la buluşacağım diğer yoldan gideyim."

Period Homework|Jaeyong Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin