Глава 19

325 28 0
                                    

- Що? Звідки ти це взяв?- наіграно посміхнулася я.
- Я сьогодні говорив з Субіном і він мені багато чого розповів.
- Ти про що?- я стала нервувати.
- Скажу прямо. Субін сказав що ти з Тегу як і Техьон. Ти мені казала що тато Субіна старший за тебе на 2 роки як і Техьон.
- І що це просто збіг- перебила я Гука.
- Ні це не збіг, оскільки саме 4  роки назад Техьон поїхав закордон і Субін сказав що його батько закордоном а хлопчику вже 3. Тим паче у нього фамілія Ким - серьозно сказав Гук.
- Боже він ще малий тому сам собі все фантазує.
- Ні не фантазую, у той вечір ти сказала що хочеш розповісти Тє про ваше спільне минуле але коли я спитав у Тє так він сказав, що тебе не пам'ятає. А ще мені Субін здався дуже схожий на Тє, тому я попросив Ким Инсоль скинути мені дитячі фото Тє і знаєш що?- я опустила голову- Субін вилита копія Техьона, через те ти і привела його до мене в офіс а не до себе і Тє. Я правий?- поглянув він на мене.
- Чонгук а не даремно ти тут директор. Так ти правий Субін син Ким Техьона.- з моїх очей пішла сльозинка
- Можеш мені довіритися Джію і все розповісти.- взяв він мою руку.
- Добре. Ти все правильно сказав я жила в Тегу, там так сталося що на вечірки я провела свій перший раз з людиною яку кохала більше життя. Але на ранок його не було тому я швидко пішла а потім дізналася що він уже поїхав закордон. Через місяць я дізналася що вагітна, моя мати і вітчим були проти тому я поїхала до Кан Мійон, моєї сестри, вона також мене вишвирнула як собаку. Тоді мені допомогла зовсім чужа мені жінка так я і стала Мин Джію.
- А якже твій тато? Субін згадував що він загинув.
- Так, мій тато любив мене хоча з нами не жив. У нього була своя родина в Пусані. Я для нього виходить була як дитина від коханки, але він мене любив більше ніж інші. А коли мені було 15 він вмер від серцевого нападу в Пусані. Тому навіть на його похорони я не їздила, мені було б соромно дивитися у очі його родині.
- Якщо ти стала Джію, то ким ти була раніше?- поглянув на мене Чон
- Я була Чон Ханиль, але свої документи я викинула в річку Хан так і подумали що я загинула- опустила я голову- Гук я попрошу лише одне не кажи Техьону, що Субін його син.
- Добре, я збережу це у нашій спільній тайні.
- Дякую- я обійняла Гука та він підвіз нас до лікарні.
Субін спав на діванчику у палаті а я сидячі спала і тримала руку бабусі.
  Так тривало 3 дні кожного дня Субін був у Чонгука і дуже з ним здружилися. Я працювала а у вечері їздила в лікарню. Всі гроші які були на квартиру ішли на лікування.
Вранці ми швидко поїхали додому та одягнувшись поїхали на роботу.
Оскільки було прохолодно я одягла:

Чи може демон, бути всередині ангелом?Where stories live. Discover now