Bekleme odasına gittiğimde Todoroki orada yoktu oysaki ona maçı için şans dilemek istiyordum, sanki ihtiyacı varmışcasına. Babası onu sürekli kırıyordu. Bunu belli etmese de biliyordum. Onu derinlerde bir yerde önemsiyordu."İyi maçtı Annie." Diyen Lida'ya baktım.
"Çok iyiydin. Nasıl da yere serdin Midoria'yı?"
Gülümsedim "izlediniz mi?" Tabiki de dedi Krishima "adam gibi savaştınız, çok erkekçeydi."
"Saol, sanırım."
"Midoria nerede?" Dedi Uraraka
"All Mig- revirde."
"Yanına gitmeliyim."
"Aslında kaybettiği için biraz üzgün şimdi gitmesen daha iyi olur. Hem senin maçın da yaklaşıyor." Diye bir bahane uydurdum.
Midoria ve All Might onların sırrını bildiğimi öğrendikten sonra beni de bir anda bu işin içine katmışlardı. All Might'ın güçsüz versiyonunu kimsenin görmemesi için çabalayıp duruyorum.
Sero ayağa kalktı "bana şans dileyin, Todoroki beni yere serecek."
"O kadar emin olma kazanabilirsin." Dedi Lida
"Böyle düşündüğü an kaybetmedi mi zaten?" Dedim dürüstçe
"Erkekçe savaş!" Diye bağırdı Krishima
Herkes maçı izlemek için türbinlere giderken bende onlara katılmaya karar verdim. Todoorki bu maçı kazanırsa -ki bu büyük bir ihtimaldi- ikinci turdaki maçım onunla olacaktı.
Midoria da sargılı elleriyle içeriye girdiğinde gülümsedim. Gülümseyerek bana el saladı "yanımıza otursana."
Yanlarına gidip oturduğumda Uraraka kaşlarını çatmıştı. İstemsizce kıkırdadım ikisi de birbirinden hoşlanıyordu ama ikisinde de bunu söyleyecek cesaret yoktu.
"Sizi beklettiğimiz içim özür dileriz!! Devam ediyorduz. Döneminin en iyilerinden! Yine de bu çocuk hiç de dikkat çekici durmuyor! Kahramanlık bölümünden Hanta Sero rakibi ise... en iyilerin en iyisi olan inanılmaz güçlü çocuk! Yine kahramanlık bölümünden Shoto Todoroki."
Maç başlar başlamaz Sero bantlarını kullanarak Tororoki'yi sardı ve ring dışına uçurdu. Açıkçası bu gerçekten hızlı bir hamleydi.
Bir anda Her yeri kaplayan buz bizim üzerimizde de geldiği için görüşüm kapanmıştı. Bunu Todoroki mi yapmıştı?
"Gerçekten güçlü." Dedi Lida
"Sero hareketsiz kaldı" diye bağırdı Midnight "kazanan Shoto Todoorki"
Seyirciler Sero'ya "takma kafana." Diye Tezahürat yaparken Todoroki'nin donmuş tarafını sol eliyle ısıtıp çözdüğünü gördüm ve bu bana çok üzücü geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Annie's Hero Academia [Todoroki](düzenleniyor)
FanficTodoroki benden hoşlanıyor olamaz. O Yaoyorozu'dan hoşlanıyor olmalı kendi gözlerimle gördüm. Peki neden böyle davranıyor? Neden kalbimi hızlandırıyor? Benden hoşlandığını düşündürtüyor? Benden Annie Leonhardt'dan. Bir kötü adamın kahraman olma haya...