Uzun bir ara oldu değil mi? Oy sayısı tutmuş haberim yok neyse çok konuştum yine.
Bu bölümde biraz şiddet ve argo kelimeler vardır rahatsız olan okumasın.Emirden
Kamera kayıtlarını gördüğüm gibi babamdan özür dileyip evden çıktım. Son sürat Ahmet piçinin yanına gitmeliydim. Çıkmaz'a girdim ve Ahmet'in evinin önünde durdum. Ahmet evden çıkarken onu yakalayıp uzakta onunla konuşucaktık(!). Bir saat sonra evden çıktı. Yüzü gülücük saçıyordu. Yolun kenarında yürürken arabayı yanına çektim ve onu duvarla araba arasında sıkıştırdım. "Piç çabuk bin şu arabaya." Ahmet gülümsemesi iki katına çıkarak arabanın içindeki bana baktı. "Ne oldu Sahra seni terk mi etti?" Dedi. Piçe bak ya az kalsın Sahra ölüyordu. "Senin yaptığını biliyorum. Sence Sahra beni terk etseydi Çıkmaz da olmazmıydı. O kadar aptalsın ki Sahra nın kendine zarar vericeğini düşünmedin" yüzündeki gülümse bir anda soldu ve endişelenmeye başladığı gözlerinden belli oluyordu.
"Sahra iyi mi?" Sıhrı ıyı mı? Güzelimin adını ağzına hiç yakışmıyor. Arabanın içinden ona yaklaştım ve fısıldar şekilde ona "öğrenmek istiyorsan bin şu arabaya!" Sinirle soluk verip arabaya bindi. "Bindim şimdi sahra iyi mi?" Onu takmadan arabayı çalıştırdım ve babamdan özel işler için kullandığı deponun anahtarını almıştım. Depoya doğru sürmeye başladım.Depoya geldiğimizde ikimizde arabadan indik. "Sahra. İyi. Mi." Çenesi bir durmadı ya. Biraz korkutalım şu piçi "eğer yetişmeseydim şuan cenazesi kalkıyordu." Dedim gözüm dolmaya başladı. "Aklından ne geçiyordu bunu yaparken!" Yüzü yere düştü. "Sana diyorum! Sahra sence aldatılmaya dayanabilirmiydi he!!" Sinirle ona bir yumruk attım. Yere düştü güçsüz mal.
Şimdi asıl yapıcağıma geldik. Yakasına yapıştım. "Eğer beni ve Sahra yı rahat bırakmazsan Mert i unut." Gözleri bir anda devleşti. "Küçücük bir çocuğu buna alet edecek kadar şeref yoksunu olduğunu bilmiyordum." Yüzüne yaklaştım. "Mert iyi olucak tabii ama Sahra yı unutman lazım." "Anladın mı!!!!!" O kadar yüksek seste bağırmıştım ki bütün İstanbul duymuş olabilirdi. "Tamam" dedi. Çok kolay olmuştu. "Güzel o zaman arkandan iş çeviren karının yanına git ve olanları öğren." Onu bıraktım ve depodan çıktım. Şimdi meleğimin yanına gitmeliydim. Mert te tabikide bir şey yapmıycaktım. Bir çocuğa asla zarar vermem.
Eve vardım. Arabayı kapattım ve eve girdim. "Sahra'm" diye bağırdım her halde uyuyordu. Salona bakmadan banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım. Salona girdiğimde dağılmış bir etraf buldum. Yukarı odama çıktığımda uyuyan bir melek gördüm. Yanına yaklaştım ve başını öptüm. Kıpırdanmaya başladı. Uyandırmıştım meleğimi. "Günaydın" dedim yanağını öperek. Oda bana "günaydın" dedi yüzü gülüyordu. Belki de hayattan tek isteğim sahranın mutlu olmasıdır. Biraz utandıralım şu meleği. Kulağına yaklaştım ve "evlenince seni her sabah ben uyandırıcam." Dedim. Nefesimi kulağına üfledim ve boyununu öptüm. Hemen kızardı. Uyuyan güzelin uyanma vakti. "Hadi kalk yemek sipariş edicem ne istiyorsun." "Hımmm Pizza" benim sevgilim işte. Yanağını öptüm ve "sipariş edip geliyorum." Başını salladı. Aşağı indim. Siparişi verdikten sonra telefonumdan Serkanı aradım. "Abi nasılsın?" "İyiyim ben asıl sen ve yengem nasılsınız?" Sesi yorgun geliyordu. Serkan benim kuzenim. Pis işlerde adı en baştadır. "Biz iyiyiz bana haber verdiğin için teşekkürler" güldü "abiler bugünler içindir. Yengeyide alıp bana geliyorsun. Zeynep de seni özledi." Zeynep onun kız kardeşiydi. Serkanın aksine o karıncayı bile incitemezdi. "Geliriz gelmesinede bugün olmaz haftaya bir gün buluşuruz." "Tamam Emir bir ihtiyacın olursa biliyorsun burdayım." Bana abilerimin göstermediği şevkati göstermiştir hep." Tamam tamam hadi yengen bekliyor." "Yanlış zam-" gülmeye başlamıştı. "O zamanlarda gelicek hadi kapat." "Tamam aslan parçası görüşürüz." "Görüşürüz" telefonu kapattı.
Serkan iyi yanını sadece Zeynep ve Bana gösterirdi.
Yukarı sahranın yattığı odaya gittim. Yatakta tekrar derin uykuya geçmişti. "Ben seninle ne yapıcam." Kendi kendime güldüm. Onu kucağıma aldım ve salondaki koltuğa yatırdım. Gözümün önünde olması iyidi.
Düğün işini sahra iyileştiği zaman tekrar konuşucam. En kısa zamanda bu kızı karım yapmalıydım. Yoksa bu güzellikle ben daha çok adam dövücem.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Yeni bölüm geldiiiiiii.
5 oy yeni bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emir ve Sahra
Chick-LitZeynep Sahranın kitapları olan Ayçöreği ve Elmalı Turta kitabının üçüncüsüyle karşınızdayım. Elamlı Turtanın kaldığı yerden itibaren yazılıcak olan bu kitap benim gibi kitap bitince üzülenler için Birebir.