"Unutamıyorum"

1.8K 56 39
                                    

Son günlerdir yıldız yasondan hiç ayrılmıyordu sabah geliyordu akşama kadar düşünüyordu bazen hiç gitmiyordu. Ailesi onun için endişelense bile ses çıkaramıyordu.

Kuzey onu terk ettiğinden beri hep buraya gelirdi tatlı tatlı anıları canlandırırdı.

"Bu gün beni terk ettiğin gün kuzey...... Ben yine o acıyı içimde yaşadım aslında her gün yaşıyorum ama sen bilmiyorsun" öyle dalıp gitti uzaklara gözleri dolmuştu artık tutamadığı göz yaşını akıtı. Ağzında bir şarkı mırıldandı.

"Vazgeçtim.....gözlerinden Vazgeçtim.......ellerinden Vazgeçtim......"

(Şarkıyı açabilirsiniz)

Şu sıralar sezon aksu şarkıları çok dinliyordu dinlediğinde hep ağlamıştı. Kolundaki sargıya baktı.

"Senin yüzünden intihara kalkıtım ama o benim aklımı başıma getirdi bir daha senin için ağlamicam bir daha senin için kendime zarar vermicem madden sen beni unuttun , sildin ben de seni silicem artık" sinirle ayağa kalktı ve oradan uzaklaştı.

Eve geldiğimde annem bana endişeli gözlerle bakıyordu. Ayakabılarımı çıkardım ev terliklerini giydim kendimi bir açıklama yapma gereği duydum.

"Yaşına gittim biraz oturdum geldim merak etme iyiyim" kolumdaki sargılar acıyordu. Annem bir bana bir de içeriye baktı.

"Kızım sana talip var" diyi verdi endişeyle bende salona gittim barış ve ailesiyle karşılaştım.

"Hoş geldin yıldız" heycanını belli ediyordu gözleri mi devirdim

"Hoş buldum izninizle ben odamdayım" dedim ve kalesizce merdivenleri çıkmaya başladım.

Hiç görücü çekecek halim yoktu zaten ilaçları almadığım için bileklerim sızlıyordu. Odama geldim ve kendimi direk yatağa attım.

Komidinin üstündeki telefonu ve kulaklığı aldım Sezen Aksunun Seni Kimler Aldı şarkısını dinlemeye başladım.

Şarkının ortakarına doğru duygulandım ve göz yaşlarını serbest bıraktım öpemediğim dudaklara mı yanayım? yoksa tutamadığım ellere mi? Gözlerimi kapatığımda onun gülüşü onun yüzü aklıma geliyordu.

Oysa ben onu atmıştım o niye yayla geliyordu yoksa kalbimden atamadım mı onu.

Kapının yaralandı ve içeri yengem geldi bende uyuyormuş gibi numara yaptım.

"Uyumadığını biliyorum yıldız hadi kalkta azcık Dertleşelim" dürtmeye başladı ben de sinirle kalkıtım ve oturur pozisyonu aldım.

"Ne konuşucaksın benimle bileklerimin nasıl acıdığını mı? Yoksa yayla kuzeyi unuttamadığımamı" sinirle ve duygusal bir patlama yaşadım.

"Yıldız sen ilaçlarını almadın mı?" endişeyle bana bakarken ben ise olumsuz şekilde kafamı salladım. Endişeyle ayağa kalktı aşağı indi biraz sonra elinde bir bardak suyla geldi çekmeceyi açıp ilacı aldı.

"Kendine acı çektirmek mi istiyorsun iç hadi" diyerek bana uzayı ağzıma katım ilacı sonra suyu içtim tekrar yatağa yattım.

"Babam yine sinirlendi senin bu haline" dedi ve yatağa oturdu.

"O zaten hep öyle görücü geliyor ben istemeyince bana kızıyor alıştım sorun yok" duvara bos boş bakıyordum gerçi balsam bana kuzeyi getirmeyecekti.

"20 yıl oldu kızım niye unutamıyorsun ben onu anlamıyorum korkuyoruzda kendine zarar vereceksin diye" dedi bana bakarak.

"Sen sevdiğin aşık olduğunu birini unutur musun?" ona çevirdim gözlerim mi

"Tabi ki de unutamam" dedi Nahide. Yataktan doğruldum

"Beni yalnız bırakır mısın?" masum bakışı attım.

"Tamam ama kendine acı çektirme değmez" omzuma dokundu ve ayaklandı

"Tamam" demekle yetindim ve tekrar yatağa yattım.

Başlangıcım böyle oldu bakalım neler olacak  haydin kendinize iyi bakın sağlıklı kalın iyi kalın umarım beğenirsiniz.

İyi okumalar◽◽◽

MEFTUN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin