5. Identificarea motivaţiei corecte
Vreau să slăbesc, spune gura. Mănânc ca porcul, spune fapta.
Pe cine să credem? Eu cred fapta.
Şi când văd fapta, văd motivaţia.
Motivaţia ta este să mănânci. De ce? Pentru că mâncând , simţi o uşurare şi o linişte sufletească pentru câteva ore.
Preferi să mănânci decât să înfrunţi adevăratele probleme din viaţa ta aşa cum un alcoolic preferă să bea iar un drogat să se drogheze.
Spui că vrei bani dar rămâi la acelaşi job sau stai cu părinţii în continuare. Nu faci nimic pentru a ieşi din situaţia actuală.
Înseamnă că eşti motivat să rămâi în situaţia asta.
Beneficiile actuale sunt mai mari decât beneficiile ce ar rezulta din schimbare sau asta e ceea ce crezi tu.
Spui că vrei o viaţă mai bună dar nu faci decât să betonezi condiţiile tale actuale de viaţă şi să rămâi prins în vechile tipare de comportament, vechile obiceiuri care îţi guvernează existenţa ce este pe pilot automat.
Pentru că nu ai trăit beneficiile unei vieţi mai bune, preferi siguranţa actualei vieţi proaste având iluzia că asta e tot ce există în viaţă.
Tot ce pot să fac pentru tine este să mă rog că vei suferi atât de mult şi viaţa te va pune în situaţii atât de groaznice, vei pierde totul, bruma aia de siguranţă, încât vei fi pentru prima oară o persoană liberă, vei da tot ce ai mai bun pentru că nu mai ai nimic de pierdut , vei ieşi din zona de confort cu forţa şi vei gusta din adevărata frumuseţe a vieţii, a iubirii, a împlinirii şi a autosuficienţei.
Vei vedea şi simţi adevăratul sens al cuvintelor ” îţi eşti suficient ţie însuţi”.
Şi abia atunci, nu vei mai dori să te întorci niciodată la vechea ta viaţă, în care te bălăceai într-o iluzie a siguranţei şi un confort ce era de fapt nisip mişcător ce te înghiţea câte puţin în fiecare zi.
Să vedem , cine vrea next ?
Lăsați un comentariu și un vot dacă va plăcut acest capitol.
CITEȘTI
Schimbarea
RandomSalut eu sunt Felix , în aceasta carte voi încerca să vă dau anumite informații referitoare la modul cum alegeți sa Vă trăiți viața ! Lectură plăcută Un vot din partea voastră mă ajuta sa imi dau seama ca am pentru cine sa fac acest lucru . lăsați...