Yıldız :
Eylem abla mutfağa gitti ama bana sonradan mesaj attı ( sen kahveleri nasıl içecekler diye sor sonra gel , tamamen unuttum ) .
Canım benim stresten sormaya unutmuş . Mesajı görür görmez gülümsedim onun yanına gitmeden önce sordum .
- Kahveler nasıl içersiniz ?
Hepsi orta istediler bir tek Uğur sade içiyormuş .
Eylem ablaya gittim , kahveleri yaptı sonra isteme işlerini bitirdiler , kız bizim artık .
- Ee , Yıldız kızım ne okuyorsun sen ?
- Müzik
- Ne güzel , Selinde aynisini okuyorduHerkesin yüzü düştü , odada olurken Selin'den bahsetmişti , onun ölümüne çok üzüldüm , çok gençti , ama kader işte , yapacak bir şey yok .
- Meryem hanım , biz artık kalkalım , evde bir sürü iş var zaten .
- Sizler nasıl istersiniz Esra hanımcığım , nasıl olsa yarın hep birlikteyiz .
- Çocuklar anneniz bugün burda ama siz bize gelin isterseniz , hem Uğurla konuşacaklarım var .
- Tamam Yasin amca .
- Şey , ben üstüme değiştireyim o zaman , Selin'in kıyafetleri unutmayım
- Yok , kalsınlar canım , sıkıntı yok .
- Tamam abla , yarın görüşürüz o zaman .Evden ağlamamak için çok çabuk çıktım , ailede sonradan geldiler , eve gittik . Kızlarla bir araya geldik , beraber uyumaya gittik ama onların başka planları vardı .
- Güvercin , sen Uğur'u ve babamı bahçeden alsana
- Allah Allah , niyeymiş o ?
- Mert gelecek , biz iki dakika buralarda konuşmamız gerekiyor
- Nasıl ikna edeceğim ?
- bilmem sen kahveler yap git gelin sohbet edelerim falan de , babam seni kırmaz biliyorsun
- Hadi Yıldızların en güzeli ! Söz konusu kuzenimizin aşk hayatı !
- ay ne aşk hayatmış ! Tamam , ama geç kalmak yok .
- Aferin sana Güvercin , hadi bakalım babama uç !Bahçeye koşarak indim , bunlar beni kullandıklarını hâlâ inanamıyorum , genelde böyle şeylerle uğraşmam ben , ama her şeyin başlangıçı var .
- Dediğim gibi oğlum , sana emanet
- Sen hiç merak etme amca .Bunlar ne konuşuyorlardı merak ediyorum , daha doğrusu ne zamandır bu kadar samimi olduklarına kafa taktım .
- Enişteciğim , Uğurcuğum , içereye gelsenize , bende sizinle sohbet etmek istiyorum
- Niye evde kapatacaksın kızım , bak hava da soğuk değil , istersen sende burda kal
- Olmaz !
- Neden olmasın Güvercin ?
- Çünkü .... ben ... kahve yapacağım ! Hadi nolur beni kırmayın , enişte hadi ama !
- Tamam tamam , kusura bakma Uğur oğlum , emir büyük yerden geldi , hayır diyemeyiz
- Hadi gidelim o zamanİkiside kalkıp peşimden geldiler , bende mutfağa geçtim ablama mesaj attım , artık bir an önce gitsin dönsün , daha fazla dayanamam .
Marifetli bir kız olmadığım için Türk kahvesi nasıl yapılır bilmem , Uğur ve eniştem bilerek bunu benden istediler , bahçeden almıştım ya , intikam almak istediler tabi , gülüşlülerinden belliydi zaten , ama ben salak değilim , YouTube diye bir şey var . On dalıkalık sonra işimi bitmiştim , kahveleri getirdim .
- İstediğiniz gibi az şekerli iki kahve
- Sen içmiyor musun ?
- Yok , Kahveyi sevmem ben .Bana teşekkür edip bir yudum aldılar , benim eniştemin yüz ifadesini değiştirdi , Uğura gelirsen , üstüme kahveyi tükürdü deli adam .
- Ya manyak mısın nesin ? Her yerim kahverengi oldu , şu haleye bak !
- Sensin manyak , bu verdiğin şey ne Allah aşkına
- Tanıştırayım canım , az şekerli Türk kahvesi
- Bol tuzlu kahve olmasın !
- Ne ? Ne sarmalıyorsun sen be ? Enişte sende bir şey söylesene
- Damat için nişan kahvesine nasıl yapılır öğrenmiş olursun kızım
- Ne demek bu şimdi ?
- Uğur haklı , şeker yerinde tuz koymuşsun , yine .
- Özür dilerim ...
- Tamam tamam üzülme hemen , sen asıl hakkında konuşmak istediğin konuya gelirsen