1- FIRST KISS

381 27 7
                                    

Suasana di club sangat mmbingitkan telinga Adele. Ini semua atas desakan Hailey and Hannah! Kalau tak memang tiada kuasa dia nak duduk sini malam-malam macam ni. Biasanya dia akan manfaatkan hujung minggunya dengan memuaskan nafsu tidurnya. Ya dia kurang bersosial jika hendak dibandingkan dengan Hailey and Hannah. Kononnya malam last la ni boleh have fun! Esok dah hbis dah cuti sem. Dia yang di ajak tapi sekarang dia juga yang ditinggalkan. At last duduk tercongok je sorang-sorang. Dilihatnya kawasan disekeliling..

"Hmm ramainya malam ni, mana Aron ni? Dia tak keluar ke malam ni?"bebel Adele sendirian.

Sedang dia melilau kawasan sekeliling, entah tangan lelaki gatal mana yang menjalar di pahanya. Mendidihnya hati! Belum pernah ada orang berani ambil ksempatan ke atas dirinya. What? Berani? Sebut saja Florence Anderson, confirm kecut perut smua. Ingin ditoleh, mahu lain jadinya nanti.

ADELLE POV

"Hey my hotchick! Sorang je ke? Mana abang-abang you?? Nak i teman tak?"bisik lelaki gatal tu betul betul di cuping telinga aku.

So husky! Tapi, kau ingat aku tergoda ke gila?Toleh ke tak..Tak payah la. Ishh..Ahh toleh je lah!

"Kau nak apa ni? Rmai lagi kan prempuan kat sini! Pegi laa sana jangan kacau aku"ujarku kasar.

Yahh wlaupun aku selalu datang club, Tapi untuk spend a night with a boy..MMG TAK AA! Paling geli aku penah buat pun..haa mcm skarang ni la.
Tak habis-habis nk pegang paha aku dah kenapa. Aku hanya menjeling sekilas sbelum menjenguk kpala mencari si kembar tak guna tu. Dah kenapa tinggal aku sorang-sorang dekat sini.

"Garangnya lahai. Sombong ye you ni..i like it"ujarnya perlahan.

Eh ada lagi mamat ni? Apa aku nk buat ni! Kang tak pasal-pasal ada orang mati malam ni. Kenapa mati? Hello leklok sikit! Baca balik description tu

Baru je aku toleh nak teruskan makian, mulutku terkunci bila wajah figura tersebut betul-betul depan muka aku. Entah kenapa aku tertarik nak perhatikan dia bila jarak dekat sebegini.

Erm keningnya nmpk tebal tapi still tersusun, hidungnya elok je trletak kat situ. Erm agak mncung, ni mesti ad mix blood ni. Rambut potongan undercut, dan yang pling menarik mata aku..His lips, gosh perfecto! Handsome tapi buat benda bodoh duk raba-raba paha aku dah kenapa! Mataku kembali menatap matanya; Bunyi dehemannya mmbuatkan aku kembali ke dunia nyata.

"Why girl? Love what u see? Hensem sangat ke i? Smpai mcmtu skali you tenung. Btw just call me Aiden"tajam matanya mnikamku, senyuman sinis dihadiahkan.

Dan tanpa sbarang amaran..Cupp..Bapak bodoh siyel dia kiss aku! Dia ni mmg laa...

"OhMyGod Adele? Seriously? S-ssiapa ni?"tersentak aku dengan teguran Hannah.

Dia berdiri btul-betul di belakang Aiden. Aku kelu, tak tahu macam mana nak jawab soalan yang aku sendiri tiada jawapannya. Aiden bangun tanpa berpaling ke arah Hannah yang masih terkesima.

"Kau dh knapa? Tngok hantu ke? Mana Hailey?Suka hati je korang tinggal aku kat sini. Tak pasal-pasal kena layan org gila! Eh..tak tak. Takde kuasa aku nak layan"aku cuba untuk beriak normal, melupakan apa yang terjadi sebentar tadi.

Fuhh nasib Aron takde kat sini tadi. Dia tu bukan boleh harap, semua benda aku buat nk report dekat Andrew. Padahal perangai dia lagi teruk dari aku. Kalau tak masak aku malam ni.

"Elele dia..weh sejak bila kau tertarik ngan laki ni? Bukan ke kau anti kalau laki sentuh kau. Tadi tu sape? Boyfie kau eh..smpai hati tau tak bagitau aku dengan Hailey!"alahai pnjang nye bdak ni merapu...

Erhhh stress laa mcm ni. Haaaa Aron aku nk balik..kau pegi mana ni?

"Apa yg aku tak tahu ni? Boyfie? Siapa punya ni..errr jangan cakap dekat aku yang...."ayatnya dibiarkan tergantung sepi sebelum dia berpaling ke arah Hannah untuk mminta kepastian.

DEATHWISH AMORWhere stories live. Discover now