Prológus

4.7K 169 7
                                    

Reggel az ébresztőm idegesítő hangjára keltem fel. Kezemmel keresni kezdtem azt a vackot, majd amint megtaláltam ki is nyomtam. Megdörzsöltem a szemem, majd rá néztem az órára, kiugrottam az ágyból mivel késésben voltam. Igen, nekem Park Jiminnek minden reggelem így indul.
Gyorsan felöltöztem majd neki iramodva, elkezdtem futni a suli felé. Még becsöngő elött oda értem, így befutva a terembe levágódva legjobb barátom mellé Kim Taehyung mellé. Taehyung egy nagyon kedves srác bár egy kicsit dilis, de mikor kell akkor komoly is tud lenni. Ezért szeretem én őt, persze csak barátként. Sokan hiszik azt hogy együtt vagyunk mivel nagyon szoros a kapcsolatunk. Ja igen, én meleg vagyok Tae pedig biszex. Ezt az iskolában tudják is, de nem ítélnek el minket. Mint minden iskolában itt is vannak ,,nagy menők,, még pedig Jeon Jungkook és a csatlósai. Név szerint, Jung Hoseok és Kim Namjoon. Én személy szerint nem kedvelem őket. Egyébként 23 éves vagyok és egyetemre járok. Tae egy idős velem, lehet ezért is értjük meg egymást annyira. Az egyetemen vannak külön féle szakok, mint például zene, tánc, művészeti és dráma szak. Meg persze a sport, kosár és foci. Maximum 2 szakot lehet választani. Én zene és tánc szakon vagyok Taehyung pedig dráma és zene szakon van.
Arra eszméltem fel hogy a földön ülök mivel Tae le lökött, mert állítása szerint nem figyeltem rá. Puffogva vissza ültem a székemre és pont ekkor jött be a tanár.
Na akkor kezdődjön az óra.

Sziasztok. Ez az első könyvem. Hibák lehetnek benne.
Építő jellegű kritikát szívesen elfogadok, és örülök a visszajelzéseknek is.

Félreismertelek  Jikook ff. Befejezett✔Where stories live. Discover now