Capitolul 3

660 24 0
                                    

    Intram în biroul arhitectului acesta nefiind aici . Ne așezăm pe canapea eu uitându-ma la telefon cu căștile în urechi ascultând melodia Company de la Thinase. 
     
     Cineva intra , dar nu bag de seama . Îmi ridic doar privirea atunci când tarfa mă  înghionteste.  Mă uit la ea , aceasta facandu-mi semn spre domnul care la prima vedere arata destul de bine. 

     Îmi dau căștile jos din urechi si îmi mut plictisita privirea  în timp ce  îmi încrucișeaz brațele la piept . Ascult ce vorbesc pana într-un punct . Acolo unde domnul arhitect îl întreabă pe așa zisul meu tata preferințele mele . Mă uit surprinsa la el încercând sa mă abitin din a râde.

     Este nebun dacă ar crede ca tatăl meu o sa mă întrebe vreo data preferințele,  plăcerile sau dacă am nevoie de ceva !

      Mai vorbesc câte ceva în timp ce domnul arhitect mă cam analiza din cap pana în picioare.  Ce pot spune?! Știu ca sunt sexy! 

      După ce tata și arhitectul mai vorbesc si dau mana ,părăsim biroul ,iar în timp ce ieșeam pe ușa telefonul îmi suna deranjand urechile tatălui meu cu sunetul produs .

       Mă uit la numele apelantului și îmi dau seama ca este unul important , deoarece mă suna Domnul Michel , avocatul meu și al mamei .

- Buna ziua domnule Michel!  zic în timp ce analizez fata tatălui meu care este uimita și totuși nervoasa.

- Domnișoară Jenifer ! Doresc sa va spun câteva lucruri importante ! Ne putem întâlni? 

- Desigur ! Unde și când? întreb în timp ce merg odată cu așa zisa mea familie .

- La ora 16 , la restaurantul Luxe !

- Bine ! Ne vedem acolo ! La revedere !

- La revedere ! Spune și închide apelul .

    Nu știu ce sunt aceste lucruri importante , dar îmi doresc ca totul sa fie de bine .

- Ce dorea Domnul Michel ? Mă întreabă scumpul meu tata .

- Nu cred ca este problema ta și nici nu cred ca te interesează!  Spun în timp ce urc în mașină. 

- De ce vorbești așa cu tatăl tău?! întreabă nevasta tatălui meu .

- Pentru ca vreau și pentru ca pot!  Zic în timp ce mă așez pe bancheta din spate .

- Nu mai vorbi așa cu ea Jennifer ! zice impunător barbatul care a participat la producerea mea.

- Apai cum dorești sa vorbesc cu o curva care considera ca are dreptul sa mă critice și sa se impună în fata mea?! întreb cu sarcasm. 

    Încă nu îmi vine sa cred ca aceasta femeie sa dă drept mama mea !

     Nu îmi doresc sa o am pe aceasta tarfa ieftina ca mama și nici nu vreau sa am o mama . O doresc pe cea care mi-a dat viață!  Nu o înlocuitoare ieftina care se preface în mare parte a zilei .

- Nu Îți dau dreptul sa mă jignești în așa fel ! Nu cred ca eu sunt curva din aceasta familie!  Ești doar o răsfățată care considera ca tot ce zboară se mănâncă!  Spune superioara .

- Singura răsfățată de aici ești tu ! Zic arătând spre ea . Și dacă nu Îți prea  merg neuronii ,eu , cel puțin sunt virgina și am demnitate , pe când tu cred ca ti-o trăgeai de pe atunci cu toți boșorogi ,  și ca sa dam cărțile pe fata eu sunt singura care mai muncește , voi doar  cheltuiți banii pe care mama i-a muncit din greu ! Spun serioasa începând sa mă enervez, ceea ce nu este bine. 

DRAKO - Poți sa mă iubești? Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum