Yeni Evimiz

60 7 11
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk hikayem sizinde bana yardımcı olacağınızı düşünüyorum ... Sin bir şey daha beni bu kitabı yazmaya iten zeki kankam Elif'e de çok teşekkür ediyorum onun sayesin de
eliffdogann06 herneyse çok konuştum sanırım sizi daha fazla bekletmeden ilk bölümümüze geçelim hepinizi çok çok seviyorum <3
haaa bu arada kitap rüyanın ağzından
Multi :; can ozan - sar bu şehri
--------------------
yaşadığım onca şeyden sonra babamin zoruyle kızlarla İstanbul'a taşınmıştık gerçi bana da iyi gelebilir... özellikle de ettiğim onca intihardan sonra herşeyi geçtim o kadar okul kavgasından sonra bize zaten İstanbul yolu gözükmüştü ...
şuan baya ciddi ciddi İstanbul'a gidiyorduk...
"kızım kıssana şu müziğin sesini " yola çıktığımızdan beri buseye müziğin sesini kısmasını söyleyip duruyordum ama dinleyen kim ... evet şuan busenin arabasin dayız ve İstanbul'a gidiyoruz "ya banane ben müzik dinlemek istiyorum çok istiyorsanız siz kulaklık takın "buse aramızda en inatçımızdır "off bi bağrışmayın uyumak istiyorum" bu da benim canım kankim Ece. "tamam sustuk , hadi sen uyu "
of ben buseyle tartışmaya devam edersem zararlı her türlü ben çıkarım bu yüzden en iyisi susup uyumak iyi ben de uyurum "
buse bu dediğime dil çıkartmakla yetindi ve arabayı sürmeye devam etti ...
" rüya hadi kalk , kanka kalksana lan.  kanka bu kalkmıyor "  " of buse sen beceremiyorsun kaldırmayı ". " çok biliyorsan sen kaldır ececim " " ya tamam kaldirmasin kimse beni ben kendim uyanırım " başımı, gömdüğüm koltuktan  hafif kaldırınca geldiğimizi anlamam çok uzun sürmedi kızlar benim uyandığımı görünce arabadan inmem için önümü açtılar ben de sırt çantamı alıp arabadan indim yaşayacağımız evi biz de ilk defa görücektik .Ailemiz bizden  önce bizzat kendileri gelip evimizi döşediler ve biz de şuan meraktan çıldırıyoruz.

Ailemiz bizden  önce bizzat kendileri gelip evimizi döşediler ve biz de şuan meraktan çıldırıyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"kanka ev mükemmel yaaa". " evet buse çok güzel burası " ece ve buse çoktan kafalarında, bahçeye neler koyacaklarını ayarlamıştılar "eee ev bu kadar güzelse bizim odalarimiz nasıldır Allah bilir ". "buse haklı rüya hadi gel odalarımıza bakalım " onlar böyle deyince bende meraklanmıştım doğrusu evin anahtarı buse de olduğu için hemen kapıyı açtı biz de koşarak çıktık zaten odalarımızın kapılarında isimlerinin yaziyordu koşarak merdivenleri çıkınca karşımıza ilk Ece'nin odası çıktı

 "buse haklı rüya hadi gel odalarımıza bakalım " onlar böyle deyince bende meraklanmıştım doğrusu evin anahtarı buse de olduğu için hemen kapıyı açtı biz de koşarak çıktık zaten odalarımızın kapılarında isimlerinin yaziyordu koşarak merdivenleri ç...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 --Yeni Hayat --Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin