❤️ 7.❤️

21 7 0
                                    

Mikor újra felmentünk a sziklára, már egyedül ugrottam le. Sőtt, én ugrottam először.

Még egy tizenötször eljátszottunk ezt, majd visszamentünk Zayn-hez, aki mellett egy (legalábbis számomra) ismeretlen lány ült.

-Amy, bemutatom a barátaim, ő itt.. - kezdte volna Malik, mikor a lány félbeszakította.

-Liam, Louis, Harry, Niall, Mikey, Ash, Lukey és Calum. Meg pár kurva, akiket összeszedtetek. - már megbocsáss. Néztél már tükörbe?

-Drága, egyetlen, agyatlan, szívemcsücske. - kezdtem egy nyugodt hanglejtéssel. - TAKARODJ VISSZA A JÓ BÜDÖS KURVA ANYÁDBA, DE AZONNAL. - Elnézést, de azokról akik szeretnek engem, ne beszéljenek így, mikor azt se tudják, hogy kik ők.

-De nagy pofid lett. - mondta szemforgatva, majd elment.

-Ezt miért kellett? - nézett rám Harry.

-Basszalak nyakba, lekurvázott minket. Láttad te, hogy néz ez ki? Kriptaszökevény az út széléről. Baszatlan kurva. - egyébként még tudnék rá pár szót, de azt majd később.

-Igaza van. - mondta egy sóhaj mellett Zayn. - Amúgy azt mondta, hogy nem ismeri egyik bandát se. Kamugép.

-Szerinteeeem.... - szólalt meg Niall.-.. Elmehetnénk enni. - felelte mosolygva.

-Ez egy csodás ötlet. - jelentettem ki, mire a 5SOS fiúk bólogatni kezdtek.

El is indultunk, a többiek válaszát meg sem várva. Calum, Mikey, Ash, Luke, Niall és én.

Körülbelül 15 perc bolyongás után megtaláltuk ezt a kajáldát, vagy mi ez.

-Ki, mit szeretne? - nézett ránk Ash.

-Uuu, én egy gyros-t, cola-val. - mondtam, mire bólintott.

-Dettó, 2 gyrossal. - felelte Mike, Luke és Calum egyszerre.

-Én egy 4 sajtos pizzát, egy gyrost, 1 adag sültkrumplit és 2 üveg cola-t. - mintha csak felolvasta volna az étlapot.

-Rendben. - mondta, Ash, majd pár perc múlva oda adta a nőcinek a pénzt.

-Uuuu, ez milyen hambi? - kezdtem el bámulni Ash ételét.

-Bacon-ös. - mondta, majd beleharapott.

FÁJDÍTSAD A SZÍVEM, KÖSZI.

Egy kis idő elteltével megjelentek a többiek is.

-Ki, mit eszik? - ült le mellém az öcsém, majd kivett egy krumplit a gyros-ombol. Akarom mondani, csak kiakarta venni. Szerintem egy örök életen keresztül érezni fogja, hogy megcsaptam villával. - Mi van? - nézett rám azzal a szokásos hülye fejével.

-Nagy pofád, meg kevés eszed. - feleltem, majd tovább ettem.
Juuuj, szegényke durciba vágta magát. Milyen szar is amikor őszinte vagyok...

-Ez nem volt szép. - nézett rám szigorú tekintettel Jane.

-Dehogynem. Az én kajámhoz ne nyúljon mégegyszer, vagy a kezét is levá... Jó, semmi.. - mondtam, majd megettem az utolsó falatot is, eme csodás ételből.

-Hány éves is? - nézett rám Calum.

-15 . - válaszolt helyettem Liam.

-Hm... Lehet el kell szomorítanom, de én 18 évesen is megkockáztatom a kezem elvesztését a kaja miatt. Pedig a nővérem egyszer majdnem olyan helyen rúgott meg emiatt, ami a még nem létező gyerekeimnek lenne rossz, de amúgy néha szeret. - aranyos történet.

-Az vicces volt. - jegyezte meg Luke.

-Nagyon, az életemért futottam.

-De képzeljétek már el, ahogy ezek körbe rohanják az udvart, eközben mi meg eszegetünk Mali kajájából. - kezdett el nevetni, mire Ashton azon kezdett nevetni, ahogy Luke röhög.

Aztán Mikey azon, ahogy Ash röhög Luke röhögésén... És ez addig ment, amíg már mind röhögtünk egymáson.

×3 órával később×

Jelenleg éppen a mellettünk elsuhanó autókat szemlélem...meg ábrándozom... Tehát megyünk haza..

-Lina. - szólalt meg Ash, kirántva engem az ábrándozásból... - Milyen volt a fürcsi? - tette fel a kérdését, majd rám pillantot.

-Az utat figyeljed, és élveztem.

-Szupiii, amúgy lehet nem kéne elmondanom, de holnap... - kezdte, de Calum arcon csapta.

-Nem akart mondani semmit. - mondta Calum ezzel lezártnak tekintve a témát. Jó, igazából nem. Csak ő tekintette annak.

MI LESZ HOLNAP? Baszódj meg, Ash. Amúgy eskü birom a srácot.

-Ha már elkezdted, fejezd is be. Kíváncsivá tettetek. - dőltem rá Calum ülésére.

-Nem, nem, nem, nem. Nem lehet. Megigértem, hogy nem.... Bocsi... - no problem, Ash.

-Caluuuuum. - öleltem át hátulról, hátha. - Te sem mondod eeeel? - néztem rá bociszemekkel.

-Tök mindegy milyen édesen nézel rám, nem mondom el. - a picsába.

-De Caluuuuum. - kezdtem tényleg elszomorodni. Ő csak nemlegesen rázta a buksiját. - Ajh.. Miért nem mondjátok el?

-Majd megtudod.-mondta Ash, majd megállt a kocsival, de nem a ház előtt. Ez egy fagyizda. Ilyen szó nincs....Na, fagyizó. - Mit kértek?

- Citromoooooost.- valószínűleg elég hangos voltam, mert Calum egy pillanatra befogta a fülét.

-Kiwi, szokás szerint. - mondta Calum, mire Ashton el is tűnt.

Még mindig nem hagy nyugodni, ez a holnapi dolog...
Ehh.. Miért nem mondják el?..

-Calum. - tettem a kezem vállára, mire rámnézett. - Kééééérlek, mond eeeel. - néztem rá a legcukibb és meghatóbb arckifejezésemmel.

-Meddig fogsz ezzel nyösztetni, ha nem mondom el..? - kérdezte, majd megvakarta a tarkóját.

-Egy naaaaaagyon hosszú életen át. - Mondtam, mire sóhajtott.

-Szerintem kibírom.-mondta, majd előre fordult.

Ezt nem hiszem el. MIT NEM LEHET ELMONDANI NEKEM? Áhh..

A kis beszélgetésünk után Ash jelent meg a kocsi mellett.

Na akkor végre mehetünk tényleg haza.
Az út további részében egy szót sem váltottunk egymással.

Amikor hazaértünk kitört a pokol.

James összevissza futkosott a kertben, Liam, Harry és Zayn Green Day-t énekeltek, Jane engem hívott fel telefonon, és eközben Calumot Luke, Asht meg Mikey hívta. Louis és a jövendőbeli felesége pedig a kanapén smároltak. Niall pedig evett.

-Végre itt vagytok!- ölelt át minket Jane, mikor meglátta, hogy a konyhában álltunk. - Mégis merre voltatok? - tolt el minket szerény személyétől.

-Elvittem őket fagyizni. - mondta Ash teljesen nyugodtan.

Jane már kevésbé volt nyugodt.
Az arca pillanatok alatt váltott zaklatottból, kurva idegessé.

-LEGALÁBB SZÓLTÁL VOLNA, NEM AGGÓDOM SZÉT AZ AGYAM, HOGY MERRE VAN EZ A CSODA! - mutatott rám ordítás közben. Amúgy nagyon túloz a nő.

-Nem vagyok csoda, és elhiheted, ha bármi történt volna, szerintem a fiúk megvédenek.-mondtam, mire Ash, és Calum megölelt.

-Természetes, hogy megvédünk. - súgta a fülembe Cal.

Summer Love❤️✌🏼 Calum Hood ff.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora