FILCZ ATAKUJE

83 7 1
                                    

Był piękny, spokojny dzień w hogfarcie a tu nagle JEB KURWA ROZJEBAŁO PÓŁ ZAMKU.
- CZO TU SIEM STAŁO - krzyknęła wkurwiona makglonagal.
Przez dziurę wlazła DOLOREZ AMBRICZ I FILCZ!!11
- dziendobly ja przychodzę od ministerstwa owo
- w jakiej sprawie?
- BY ZAJEBAÇ ALBUZA DAMBLIRDERA!
w tym momencie landryna szczeliła piorónem zakłady i zabiła połowę uczniów.
- GUPIA PINDO JEB LASERKIEM - makglonagal jebneła ją laserkiem ale pani noris go zjadła.
- NANI
- WIDZISZ, PRZYGOTOWAŁAM SIĘ JEB JEB JEEEB!!!
Ampricz rozjebała kilka mebli ścian, no i przy okazji rozjebała makglonagal lewą rękę.
- OMG tY SZMATO ZNISZCZE CIEEM!!
- DUPA A NIE MNIE ZNISZCZYSZ, FILCZ ZJEDZ JĄ JA IDĘ PO ARBUZA
Filcz podszedł do makglonagal a tu nagle JEB sznejp z kopa rozjebał nos filczowi i wyjebał go 10 m w tył.
- ZAJEBIE CIĘ AMBRICZ ULTRA CIOS ELIKSIRO JEEEEEEEB - zanim dokończył ambricz jebła go maczugą po ryju.
- Huj ci w dupe idę po dambiego.
Nagle na środek wybiegł herie pota, ruda pizda i hermiena
- My ciem zaczymamy!- krzyknęli razem.
- yyyy lol ne xD- ambricz jebnęła laserem i zajebała rudą pizdę.
- NIEEE MÓJ MĄŻ- krzyknął herie.
- CO TO BYŁ MÓJ MĄŻ KURWA - hermiona zaczęła napierdalać laserami w ambricz ale ona wszystkie odbijała.
- dobra jesteś ale nie aż tak dobra lolz - i strzeliła laserem rozwalając hermienie rękę i różdżke.
- to ja ciem zaczymam! - kiedy to powiedział ambricz jebneła go laserkiem i herie umarł.
Nagle na środek wyszła Luna.
- owo whats this- i jebneła jej z kopyta niewidzialnego konio nietoperza.
- owo lol dedła uwu

HARI POTA I NARODZINY W HOGFARCIEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz