Маша дивилася у вікно, притулившись лобом до скла. Золота осінь завжди її заворожувала яскравими фарбами, що кружляють в повітрі листям і ледь-ледь зігріваючим сонцем. А ще, вона не хотіла дивитися на Вадима. Він поступився Алісі місце поруч з Пашею, який був за кермом, а сам влаштувався на задньому з Машею.
Вернадський базікав про щось з друзями, і могло здатися, що він зовсім не звертає на неї уваги, тільки ось його рука, погладжувала її коліно, доводила зворотне. Коли його довгі пальці поповзли злегка вгору по її стегну, Маша здригнулася, а потім повернулася до нього і подивилася злим поглядом.
«Відвали», - одними губами прошепотіла вона, червоніючи і тривожно озираючись. Але Аліса була занадто захоплена Пашею і нічого не помічала.
Вадим тільки підморгнув їй і сів трохи ближче, але між ними все одно залишалася відстань. Він знову влився в розмову, але Маша взагалі не слухала, про що вони говорять, тому що рука Вадима була біля краю її сукні.
Вона знову притиснулася обличчям до скла, сподіваючись остудити своє палаюче обличчя, але марно. Вона із соромом відчула, що її збуджує те, що відбувається. Внизу живота немов затягнули тугий вузол, а дихати стало важче. Вона спробувала спихнути руку Вернадського в сторону, але він міцно стиснув її ногу міцно, так, що Маша злякалася, як би не залишилося синців там, де її токалися його пальці.
- Вадим, - прошепотіла дівчина.
Хлопець подивився на неї і ледь не задихнувся від такого видовища: Купчинська вся аж горить, груди часто здіймалися, а її очі блищали. Те, що здавалося йому невинною грою, мало на неї неймовірний вплив. Він був упевнений, що її трусики зараз такі ж мокрі, як і ті, які вона віддала йому кілька тижнів тому. І це надзвичайно збуджувало.
Йому стало трохи соромно за те, що він постійно переходить грань, яку визначив для себе. Єдиним виправданням служив тільки той факт, що якби вона була дійсно проти, то ні за що б не дозволила йому все це. Вона підхопила правила його гри, тому що її теж це заводило, нехай навіть вона не визнає цього. Маша сама не розуміла, яка вона, ховаючись за образом маленької сірої мишки, який їй хтось нав'язав, в той час як всередині неї було стільки іскор, що варто було злегка їх роздути, і вона починала горіти.
- Ти чого? - тихенько запитала дівчина, злегка сторопівши від того, як довго і пильно дивився на неї.
Вадим хитнув головою і прибрав руку, а потім і зовсім відсів, прихилившись до дверей. Йому хотілося відкрити їй очі, показати їй, хто вона, змусити позбутися дурних комплексів і перестати боятися чужої думки. Але найбільше йому хотілося, щоб вона розглянула в ньому те, в чому йому було соромно зізнаватися навіть самому собі.
Здається, він закохався в неї ще тоді, коли замість того, щоб викинути її щоденник прямо біля її під'їзду, забрав його додому і провів безсонну ніч, читаючи її думки, мрії, міркування і навіть якісь кособокі вірші.
- Тобі ж подобається, - промовив Вадим неголосно.
Перш ніж вона встигла якось на це зреагувати, машина зупинилася біля котеджу.
- Ми на місці, - оголосив Паша, припарвувавшись. - Ви готові веселитися?
***
У вітальні було мало світла і багато людей. Грала музика, хтось танцював, хтось пив, але всі так чи інакше розділилися на невеликі групки. Маша сиділа поруч з Олею, яка курила кальян і розповідала про причини свого розставання з колишнім хлопцем. Не те що б Маші це було дуже цікаво, але вона намагалася не залишатися одна, щоб мінімізувати шанси на зустріч один на один з Вадимом. І все одно весь вечір вона раз у раз шукала його очима, так на всякий випадок. Він же особливо на неї уваги не звертав, то розмовляючи про щось з хлопцями, то допомагаючи Паші з шашликами.
Дівчина дивувалася, навіщо він так наполягав на тому, щоб вона приїхала сюди. Після того інциденту в машині вона боялася, що він викине щось ще в тому ж дусі, але ні, він розважався сам, залишивши її в спокої. Як вона і хотіла.
Маша не розуміла, чому їй було якось ... якось не так. Всередині був якийсь неспокій, якому вона ніяк не могла знайти пояснення. Може, насправді вона хотіла зовсім не цього? Може, тоді в машині Вернадський був правий?
«Тобі ж подобається».
Вона ковзнула поглядом по хлопцеві. Вадим відійшов в сторону від компанії і задумався про щось своє. Він прикусив великий палець, дивлячись кудись перед собою, а Маша чомусь згадала, як ще зовсім недавно ці пальці ковзали по її стегну. У роті пересохло, і вона намацала рукою келих з соком. Зробивши кілька великих ковтків, вона знову підняла очі вгору і побачила Вадима, який тепер стояв зовсім поруч.
- Підемо, - він простягнув їй руку, дивлячись прямо в очі.
І вона сама вклала свою долоню в його, відчуваючи, як всередині все стискається від передчуття.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Тобі ж подобається
Fiksi Penggemar«Читаючи першу сторінку, я вирішив, що ти божевільна. На п'ятій мені подумалося, що ти кумедна. Ближче до двадцять другої я зрозумів, що ти мені дуже подобаєшся. А на сорок сьомій я остаточно в тебе закохався ... Не знаю, захочеш ти зустрічатися з т...