Ти сама все знаєш...

967 64 2
                                    

Вадим прокинувся опівдні і пішов в душ. Йому було абсолютно наплювати, що сьогодні середа, а це значить три пари, футбол і репетиція. Начебто це мало якесь значення після того ляпаса. Настрій був гірший, ніж погода на вулиці: сіре небо, проливний дощ і крижаний вітер, зриває з дерев яскраво-червоне листя.

Заварюючи собі чай, він думав про те, що погарячкував, що не повинен був говорити Маші такі слова. Але від думки, що на його місці міг бути будь-який інший хлопець, озброївшись цим триклятим щоденником, Вернадський кипів, як чайник, що свистів на газовій плиті. Самолюбство виїдало зсередини, а внутрішній голос питав, а чого він, власне, хотів, коли сам ліз їй під спідницю, коли шептав вульгарності.

На що він розраховував, починаючи їх спілкування з шантажу? Що вона запалає до нього великими почуттями? Зрештою, не варто випускати з уваги те, що на відміну від нього, Маша сприймала цей дурний зошит дуже серйозно. Напевно, саме тому дозволяла йому все це, а зовсім не тому, що він став її цікавити.

- Придурок, - Вернадський вдарив долонею по столу, розливши чай з кружки, а потім почув дзвінок у домофон.

Не розуміючи, хто міг прийти в такий час, тому що Пашу він раніше восьми сьогодні не чекав, Вадим пішов до кімнати і натягнув на себе спортивні штани і футболку, а потім пішов відкривати. Побачивши на порозі Купчинську, хлопець здивувався, адже тепер їх нічого не звязувало, щоденник був у неї.

- Я хочу поговорити, - тихо сказала вона, все так же стоячи на порозі.

З її волосся текла вода, вона взагалі була вся наскрізь мокра і вся тремтіла. Коли вона дзвінко чхнула, розмотуючи шарф, який був схожий на мокру ганчірку, Вадим похитав головою, а потім стягнув з неї сире пальто і сказав, щоб чекала його в кімнаті. Він повернувся через пару хвилин, озброївшись кружкою гарячого чаю з медом та лимоном і великим пухнастим пледом.

- Знімай штани, - велів він і дав Маші в руки плед, і відвернувся.

- А тепер ти вирішив пощадити мою сором'язливість? - раптом весело посміялася дівчина, стягуючи з себе мокрі джинси. - Труси можу собі залишити? - уточнила вона, загортаючись в плед і сідаючи на його ліжко.

- Дуже смішно, - похитав головою Вернадський. - Я просто не хочу, щоб ти захворіла, - пробурчав хлопець, вішаючи її джинси на батарею.

Тобі ж подобаєтьсяWhere stories live. Discover now