Taeyong defteri arkasında sakladı "Ben gidiyorum önemli işlerim var"deyib yurta geldi ve kızın günlüğünü açıb okumaya başladı.
'İsmim Bona ve NCT grubunun hayranıyım.İlgimi çeken bir kişi var o da leader olan Taeyong.Onu seviyorum,ona aşığım.Ama tabiiki de o bilmiyor.Tüm NCT'nin konserlerine gittim.Taeyong'un dansını izlediğim zaman eriyorum resmen.Adam çok yakışıklı,kalbimi feth etmeyi başardı.Ona baktığım zaman kendimden geçiyorum.Onların tüm imza günlerine gittim,biliyormusunuz iyi ki gittmişim.Artık benim ismimi biliyorlar çok mutluyum.Kafamda deli gibi sorular,acaba bir gün Taeyong beni sever'mi?Bu gün imza günü vardı ama ben gidemedim'Bona sadece bu kadar yazmıştı ama Taeyong'a bu kadar yetmişti, o kadar seviniyordu ki tahmin edemezsiniz.Günlüğü okumadan önce Bona'nın Ten'i sevdiğini sanmıştı ama o kendisini seviyordu.Akşam 9 oldu,Ten hazırlanmışdı tam çıkacakken Taeyong ona yetişti ve endişeli bi şekilde sordu "Ten neden bugün Bona'yla yemeğe çıkacaksınız?"
Ten "Şimdi söylemek istemiyorum ama sen benim kardeşim olduğun için anlatıcam.Bugün ben Bona'dan hoşlandığımı itiraf edicem".
Taeyong "Ten kız seni sevmiyor sadece arkadaş olarak görüyor.O yüzden gitmemelisin,itiraf etmemelisin anlıyormusun beni".
Ten"Nerden çıkardın bunları.Belki kız beni seviyor,belki o benim hayatım olucak,yaşamamın sebebi olucak.O yüzden ben itiraf edicem bana karışma bu benim hisslerim senin değil!".
Taeyong Ten'i durdurarak "Eğer senin kardeşinsem gitmeyeceksin".Merhabalar bölümü beğenib yorum yapmağı unutmayın sizi seviyorum ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
Gigi Zayn'den hamileymişşş yesssssssssssssssssss💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TaeBona
أدب الهواةHikayenin kahramanları:Taeyong,Bona Hikayede olan isimler:Taeyong,Bona,Ten,Haechan,Taeil,Doyoung,Mark,Yuta,Jaehyun,Winwin. Bona Cosmic Girls(WJSN) kız grubundan.