/10/ AŞK MI?

2.1K 102 60
                                    

Merhaba! Başlıktan anladığınız üzere Demir bazı şeyleri anlamaya başlayacak, bakalım nasıl anlayacak? Sol altta bulunan yıldızın içini doldurarak kitabıma destek olur musunuz? Kitabımın daha iyi yerlere gelmesi için sizin desteğiniz lazım.

********

Asya her zaman ki gibi işinin başına geçmiş hastalarının dosyalarına bakıyordu. Bir kaç dakika sonra hastalarının odalarına gidip kontrol etmeye başladı.

 Demir'in babasının odasına sıra gelince gözü Demir'i aradı acilde ki olaydan sonra onu hiç görmemişti etrafına bakmayı bırakıp odaya girdi.

 Haluk bey yeni yeni uyandığını beli eden mırıltılar çıkarıyordu. Asya yanına gidip ''Bu gün nasılsınız Haluk bey? Ağrınız, sızınız var mı?'' dedi. 

Adam doktoru süzdükten sonra ''Beni sen mi kurtardın? Ah şu annemin dilinden düşmeyen kız!'' gülünce, Asya da güldü.

 ''Kurtarma denemez, ben sadece elimden gelini yaptım. Sizi yukarıdakinin rızasıyla kurtuldunuz.'' 

Adamın gülümsemesi yüzüne daha çok yayılırken ''Oğlum güzel seçim yapmış!'' 

Asya gözlerini belerterek adama baktı 'Ne demek istemişti?' adam Asya'ya bakıp tam ağzını açacakken odaya Demir'in babaannesi Emine hanım ve gelini Ayşe hanım girdi.

 Ayşe hanım kızı beğeniyle süzerken, Emine hanım ayıplayarak bakıyordu. ''Utanman yok mu senin? Git kocanın dizinin dibin de otur ne çalışıyorsun! Adamı da deli etmişsin öldürse haklı, bide oğlun var adamdan!'' 

Asya sinirlenmeye başlasa bile sakin olmaya çalıştı sonra vazgeçip konuştu. Böyle insanlara karşı sessiz olmamak gerekiyordu. ''Kusura bakmayın hanım efendi ama bu konuyu size soracak değilim. Öldürme konusuna gelirsek Allah'ın verdiği canı tek o alır!'' 

Kadın öylece karşısında kalırken ''TERBİYESİZ!'' diye haykırdı

 Asya sinirle ''Kişisine göre efendim.'' diyerek sırıttı sonra hasta adama dönüp.

 ''Ağrınız var mı efendim?'' adam hayretle karşıdaki kıza baktı.

'Hem saygılı, hem kendini koruyor işte benim gelinim.' diye düşündü. ''Biraz acıyor güzel kızım.'' Asya sakince devam etti. ''On üzerinden kaç puan verirsiniz?''

Haluk "Beş"

Asya elinde ki kağıda bir kaç bir şey yazdıktan sonra "Ağrı kesicinin dozunu yükseltiyorum. Hemşire gelip yapacaktır."

Haluk bey teşekkür ettiği zaman Asya müsaade isteyerek odadan çıktı.

*****

Asya, Haluk beyin odasından çıktıktan sonra direk oğlunun yanına gitti. Oğlu annesini görünce koşarak kucağına atladı ve sarıldı ona ''Anne çok özledim seni!'' 

Asya da oğluna sarıldı. ''Oğlum seni kreşe yazdım bundan sonra hastanede olmayacaksın.'' 

Ayaz annesine iyice sokulup ''Korkuyorum!'' diye fısıldadı. 

Daha minicik olan oğlu annesini öldürmek isteyen bir psikopattan korkuyordu. Kahramanı olması gereken kişi onun kabusuydu.

Asya oğlundan ayrılıp gözlerinin içine baktı. ''Oğlum korkma o anneye bir şey yapamaz ben hep yanın da olacağım.'' 

Ayaz annesine gülümsedi, küçücük yaşında annesini kaybetmekten korkan bir çocuk düşünün ne kadar acı değil mi? Ona bu korkuyu yaşatan kişi babasıydı bir de.

********

Demir hastaneye gelip Cem'in odasına çıktı. ''Kardeşim ne yapıyorsun?'' 

Cem baktığı dosyadan kafasını kaldırıp ''Sence! Hastane ıvır zıvırları işte.'' diye bıkkın bir sesle konuştu.

 ''Çok yorma kardeşim kendini.'' dedi Demir, Cem ona boş boş baktıktan sonra dosyalara geri döndü. 

''Demir efendi Asya'ya ilgini neye borçluyuz?'' diye bir soru yönetti.

 ''Bende bir anlasam ona yakın olmak istiyorum ama bir o kadar da uzak kalmak istiyorum.''

 Cem, Demir'e kısa bir bakış atıp ''Neden uzak durmak istiyorsun?'' diye sordu.

 Demir biraz durduktan sonra ''Zarar vermekten korkuyorum.'' dedi. 

Cem bir anda pis pis sırıtarak kafasını dosyadan kaldırdı. ''Yoksa sen aşık mı oldun Asya'ya?'' 

Demir'in ağzından sadece ''hı!'' diye bir ses çıktı. ''Hayırlı olsun kardeşim fazla uzak durmazsın aşık olunca öyle olur.''

 Demir göz devirerek ''Kaç kere aşık oldun da bileceksin?'' dedi. Cem sırıtarak ''Bir çok kez kardeşim.'' 

Demir kötü kötü Cem'e bakarak ''Herkese aşık oluyorsun, güzel olması yeter sana!'' dedi.

 ''Hayır kardeşim bir çok kez aynı kişiye aşık oldum.'' Demir ağzı ''o'' şeklinde Cem'e baktı. ''NE? Neden anlatmadın? Kim o kız?'' Cem iç çekip Demir'e baktı ''Boş ver kardeşim kız da olmaz diyor zaten.''  

Demir arkadaşına boş boş baktı ''Kim sana hayır dedi merak etim açıkçası.'' 

Cem 'Kardeşine aşık oldum diye nasıl derim sana ki?' diye düşündü. ''Zaten okumak için gitti buralardan gelmez tekrar buralara.'' 

Demir arkadaşının acısını anlamış gibi ''Üzülme be kardeşim sana kız mı yok?'' diye sordu.

 Cem kafasını iki yana sallayıp ''Onun gibisi yok.'' dedi. 

Demir aklına bir şey gelmişçesine Cem'e bakıp ''Ailesini söyle ben hallederim.'' Cem boş boş bakıp ''Niyeti yoksa kimseyi zorlayamam.'' diye kesin bir dile reddetti.

 Fakat atladığı bir nokta vardı o kızda onu seviyordu ama abisine ihanet edemezdi. Abisinin arkadaşım diye tanıttığı kişiyi abisinin karşısına sevgilim diye çıkaramazdı. Böyle  bir ilişki yaşayamazdı, yaşamamalıydı bu yüzden reddetmişti.

******

Asya oğlu ile bahçeye çıkmış oturuyordu. Oğluna hayla okulunu anlatıyordu yarın okulunda ilk günüydü afacanın. Asya onun heycanına bakıp mutlu oluyordu ''Bu Dünya'da ki en güzel hediyem sensin.'' diye düşündü. Oğluyla biraz daha oturduktan sonra Ayaz'ı hemşirelere bırakıp işinin başına döndü.

*****

Asya'nın mesaisi bitince oğlunu kucağına alıp çıkışa doğru ilerledi yorucu bir gündü eve gittiği anda uyumayı planlıyordu.

 Evinin önüne geldiği zaman çantasında anahtarını aramaya başladı. 'Anahtarlar her zaman derine gitmek zorunda mı?' diye düşündü.

 O sıra kolunun tutulmasıyla çığlık atacakken ağzını kapatan eller buna engel oldu. Göğüs kafesi korku ile inip kalkarken gözlerini sıkı sıkı yummuştu. Kucağın da uyuyan oğlunu sıkı sıkıya sarmıştı.

Oğlunu içine sokup onu bütün kötülüklerden korumak istiyordu. Gözlerini açamaya korkuyordu, görmek istediği o yüzü görmekten korkuyordu.

Bu saatlerde sokakta çok kişi olmuyordu oralar da, yardım istese gelecek kişi yoktu. Anca videoya alırlar sanal ortamda ben orada olsaydım diye atıp tutarlardı. 

Bana dokunmayan insan bin yıl yaşasın düşüncesi yok muydu çoğu insanda.

Asya Kulağına fısıldanan ''Asya korkma benim.'' kelimeleri ile gözlerini yavaşça açıp karşısında ki kişiye baktı.

*************

- Bölüm Sonu -

Sizce gelen kim? Cem sevdiği kıza kavuşabilir mi? Demir aşık olduğu düşüncesini benimsemeye başladı. Bundan sonra neler olacak?

Saygı çerçevesi içinde olan bütün eleştirilere (olumlu, olumsuz) açığım.


BANA AŞKI ÖĞRET ! {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin