Annem---

295 9 0
                                    

Bu gün günlerden cumartesi  . Etrafta herşey yabancı. İnsanlar, yollar,binalar her şey. Size ufak bir açıklama yapayım. 1 hafta önce Ankara'ya taşındım. Nedeni ise babamın kendince aptal düşünceleri . Annem ... Annemi beş buçuk yıl önce kaybettim. Nedeni ise benim . TAbi çoğu insan  daha 11 yaşındaki bir çocuk annesine nasıl  bir kötülük yapabilir diye sorabilir. Açıklayayım ...

------------

'' Hey yakalambaç oynayalım mı '' arkamdaki arkadaşıma seslenirken -okuldaki tek arkadaşıma - . Adı Mislina . Bu yaşımda başima gelecekleri anlattıgım yaşayacaklarımi anlatacağım tek insan.'' Ece seni her seferinde yakalıorum neden hala oynamak istiyosun '' dedi alaycı bi ses tonuyla. Bunu demekte haklı çünkü ben daha yeni yeni spora başlamışken o çok daha küçük yaşlardan beri spor yapıyor.       ''olsun bir kez daha oynayamaz mıyız? Lütfeeeen'' . 'e' leri uzatarak söylemiştim  buna dayanamaz çünkü. '' tamam peki son kez , birimize zarar gelmesini istemiyorum'' o anda ağızım kulaklarıma varmısti amacima ulaşmiştım . ''ebe sensiin '' dedim ve koşmaya başladım. Çok hizli koşuyodu yakalayacağına emindim ama pes etmek yok koşuyordum . Ben bunları düşünürken vücuduma soğuk bir darbe aldim . Pürüzlü ve  soğuk... Ardından Mislina bana bakiyordu endişeliydi. Ağlamayacağımi bilmesine ramen ürkek gözlerle bakıyordu bana. '' ece ? "  bu bir kelime değildi . soru soruyordu içinde birçok anlam vardi 'noldu' 'iyi misin' 'anneni arayalım mı' vb. Benim cevabim sadeydi çünkü canim yanıyordu '' iyiyim Mİslina '' dedim yalan söylüyordum. Beni ayağa kaldırdıktan sonra bir banka otutturdu. ''Bekle'' dedikten  sonra koşarak müdürün odasina gitti. Müdür nasil oldugumu sordukta sonra annemi arayacağını ve beni almasi gerektigini soyleyeceğini anlatti , cevap vermedim , sadece bekledim ve bekledim...

'' Anne özür dilerim oyun oynuyoduk, Mislina'ya kızma lütfen '' cümlemi bitirdikten sonra anneme soran gözlerle bakiyordum. Arabada ön koltukta oturuyordum. Benim emnitye kemerim takılıydı. Ben emniyet kemerini takmaya severdim bir ucu boynumdan geçerken kafamı üzerine koyarak uyumayi çok severdim. Annem takmazdı söyledigimde kızardı. '' Ece ben sizi uyarmadim mi okulda oyle oyunlar oynamayın diye '' sesini yükseltmişti bunda nefret ederdim bi an ben de sesimi yükselterek.  '' anne ben bir çocugum '' sesim gerçekten yüksekti annem de bundan nefret ederdi. Bana büyük bir sinirle döndu araba kullaniyordu ama arada yola bakiyordu fakat en çok bana , ona sesini yukselten çocuğa bakıyordu. ''Bana sakın birdah sesini yüksetme . Sakın '' o anda ne olduğunu anlamadım . Bir gürültü koptu , sonrasi ise karanlik  bir odaydı. Sonrası mı ? Bir hastane ve bir  de ... Cenaze. Annemin cenazesi . Nedeni ben olan bir cenaze .

------

İşte böyle daha 11 yaşındayken ben . Bu küçük okçu annesinin ölümune bu şekilde neden oldu. Ve babamla birikte o  ortamdan o şehirden -Konya'dan- Ankara'ya taşındık Eryaman  evlerinde bir bina , guzel ama sessiz bir site şu anda sınavlavlardan nefes alarak sporla kafa dağıtabileceğim  bir yer. Kaykay pisti, basketbol,voleybol,futbol ve tenis sahalari bir kapali yüzme havuzu ...  Bu iyiydi beni buraya ısındıran tek şey bunlardı Spor .

••••••••••••••••••••×××ק×××ו••••••••••••••••••••

Selam arkadaşlar bu gün  ayın 13.12.2014  yeni bölümu en kisa zamanda gelicek sorularinizi ve yorumlarinizi bekliyorum :)))

GÖRÜŞMEK ÜZERE ......

BİR TUTAM AŞK...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin