WARNING!!!

21 7 0
                                    

MARAMI PONG TYPOS AND GRAMMATICAL ERRORS ANG STORY NA ITO. UNEDITED AND ON-GOING SYA, KUNG PERFECTIONIST KA NGAYON PALANG LUMAYAS KA NA AT WAG MO NG ITONG BASAHIN. HINDI KITA KAILANGAN KUNG MANGLALAIT KA LANG. I DON'T NEED A FUCKING BIRDBRAIN. NOW SHOO!

SA MGA READERS NA HINDI MAAARTEM WELCOME. PLEASE ENJOY THE STORY. MEDYO KALOG SI AUTHOR PERO SAKSAKAN NG BAIT. PROMIIIISSSEE!!!

WAG GAGAYAHIN ANG MGA CHARACTERS NA MAHILIG SA MGA BAD WORDS!

PLAGIARISM is the representation of another author's language, thoughts, ideas, or expressions as one's own original work. Plagiarism is considered academic dishonesty and a breach of journalistic ethics.

According to Department of Justice, means that plagiarism itself is not a crime but that plagiarism that also amounts to copyright infringement is. Such plagiarism now carries a penalty of 3-6 years imprisonment and a fine of P50,000 - P150,000 ($1,200 - $3,600), if prosecuted under the law.

WAG GAYAGAYA PUTUMAYA! MAY SARILI KANG UTAK, KAYA MONG MAGBASA KAYA KAYANG KAYA MO RING MAG-ISIP. WAG KANG KUMUHA NG IDEYA NG IBA AT MANG-ANGKIN DAHIL HINDI KA NAMAN KA-ANGKIN ANGKIN! HMP!

DISCLAIMER:
THIS IS A WORK OF FICTION. THE NAMES, CHARACTERS, BUSINESSES, PLACES, EVENTS AND INCIDENTS ARE EITHER THE PRODUCT OF THE AUTHOR'S IMAGINATION OR USED IN A FICTITIOUS MANNER. ANY RESEMBLANCE TO ACTUAL PERSONS, LIVING OR DEAD OR ACTUAL EVENTS IS PURELY COINCIDENTAL.

SHE (Chasing Series #1)Where stories live. Discover now