Bölüm geç geldi özür dilerim. Bazı sorunlar oldu da.
Medya ya Jenlisa koydumJENNİE NİN AĞZINDAN
Jisoo: LİSAAA HADİİ!
Lısa: Bir dakika Unnie!
Rose: YARIM SAAT ÖNCE DE BÖYLE DEMİŞTİN!
Yoongi: AĞAÇ OLDUK BURADA!
Jimin: BEN KÖK SALDIM BİLE!
Lısa: IKI DAKİKA DURUN BE! HAZIR OLUNCA GELECEM! BEKLESENİZ NE OLACAK!
Jennie: LALİSA MANOBAN BEŞ SANİYE IÇIN DE AŞAĞI DA OL!
Yukardan bazı sesler geldi ve ardından merdivenlerden koşarak inip yanımıza gelen Lisa.
Lisa: Geldim Nini'm.
Jungkook: Sanırım bu Jennie Noona etkisi.
Jin: Biz o kadar şey diyelim takma. Jennie bir kere konuşsun saniyesin de gel.
Lisa: Kıskanmayın. Neyse hatırladığım kadarıyla gitmemiz gerekiyordu.
Jisoo: Senle sonra konuşacaz.
Jennie: Boş yapmayın. Hadi!
En sonun da ev den çıktık ve arabamıza bindik. Arabayı ben sürüyordum yanım da Yoongi oturuyordu. Diğrleri arkadaydı. Lisa cam kenarındaydı yanın da Jungkook onun yanın da Jin. Jin in karşısın da Jisoo ve Jisoo nun yanın da Rose onun karşısın da Jimin var. Jin ve jisoo leptoptan basacağımız deponun kamera kayıtlarını arıyordu. Rose ve Jimin son kez silahlarının kontrolerini yapıyordu. Yoongi,Jungkook,Lisa ve ben de son kez planın üstün den geçiyorduk.
Yoongi: Zor olacak gibi.
Jennie: Depo yu Kai nin bir arkadaşı koruyormuş. Oh Sehun.
Jungkook: Onun hakkın da bir kaç şey duymuştum. İşkence yöntemleri değişikmiş. Bedene değil ruha zarar verirmiş.
Lisa: Ben hafif tırstım.
Jennie: Merak etme bir şey olmayacak.
Böyle desem de içim de kötü bir his var. Umarım bir şey olmaz.
Jisoo: Güvenlik kayıtlarına eriştik. Oh sehun da depo da. Depo nun etrafı adamlarla çevrili. Dört kişi içeri girmek çok tehlikeli.
Jennie: O zaman plan değiştu hepimiz içri giriyoruz.
Rose: Hepimiz mi?
Jennie: Evet. Ne kadar çok o kadar iyi.
Jin: Jennie ye katılıyorum. Bu daha mantıklı olur.
Jimin: Bence de.
Hepsi bana hak verdi. Zaten gelmiştik.
Arabayı biraz uzağa park ettik ve sırayla indik. Hepimiz tabancalarımızı dikatle kavramıştık. En önde ben yavaşça depoya ilerliyorduk. Garip bir şekil de deponun etrafın da kimse yoktu. Bundna emin olunca direk kapıya gittik. Tekme atıp açtım sırayla içeri giridk ama burada da kimse yok. Ben tam bunu söyleyeceken kafam da bir acı his ettim sonrası karanlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Mafyalar BLACKPİNK-BTS
FanfictionYer altının korkulu rüyası dört kişiden oluşan kız gurubu. Bu gurupta adeta teknolojiye hükmeden Jisoo,hızıyla jete kafa tutan Lisa,şahin gözlü keskin nişancı Rose ve yer altının kraliçesi herkesin korkulu rüyası oyun bozan lider Jennie var. Bakalam...