Eu și Soo suntem îmbrăcate. Eu am pe mine un tricou alb simplu și larg că de obicei,care e băgat în pantalonii scurți negrii pe care ii port.Sunt incaltata cu o pereche de adidași cu talpa înaltă,de culoare alba,iar parul meu e lăsat pe spate și am o șapcă in cap. Soo e îmbrăcată și ea lejer,cu un tricou roz la culoare cu un trandafir foarte drăguț in partea din fata,tricoul ei nu e băgat în pantaloni,aceștia fiind tot niște pantaloni scurți,însă albi la culoare. E incaltata cu niste adidași negrii iar ea are parul prins într-o coadă în creștetul capului.
E deja ora 19:20. Suntem în fața casei așteptând să vina Sol și YoYo.
In scurt timp acestea ajung in fața casei noastre,și de acolo o luam pe jos până în stație.
La Stray Kids
Persp Lee KnowStăteam tolăniți pe canapea,plictisindu-ne groaznic.
I.N:Al dracu mă plictisesc rău...haideți să mergem undeva ce ziceți?
Toți:DA!
I.N:Bine haideți miscati-va mergem la karaoke!
Toți:Bine.
Așa alergam fiecare în camerele noastre și ne schimbam in ceva mult mai lejer. In maxim 20 de minute toți suntem gata și ieșim pe ușă. BangChan închide ușa și apoi o luam pe jos spre karaoke. Din fericire suntem aproape de destinație și ajungem in 30 de minute pe jos cu tot cu opriri care mai de care.
La fete
Persp SooEu:Am ajuns! *Intru prima,urmată de fete*
Ne așezăm la o masă,ne comandam cate ceva de băut. YoYo și-a ales "Hwachae",Sol și-a comandat "Jeup",Huying și-a comandat un "Pink Milk" ,iar eu un "Orange Milk".
In maxim 10 minute toate băuturile sunt așezate pe masă,și primim cate un microfon.
La băieți
Persp I.NAjungem la karaoke și ne așezăm la o masă...langa fetele de la sala...și prietenele lor. Se pare că se distrează. Vine o chelneriță și ne i-a comenzile. Eu mi-am luat un "Orange Milk",Lee Know a comandat un "Pink Milk",BangChan a comandat un "Hwachae",Han un "Jeup",Hyunjin a comandat un "Cha",Felix a luat "sikhye",Woojin a luat "Sujeonggwa",Changbin a comandat "Milsu" iar Seungmin a luat "Jang".
In 20 de minute băuturile sunt aduse și puse pe masă,și primim cate un microfon fiecare. Incepem sa râdem. In scurt timp,vocea celor patru fete,se aude. Acestea cântau o melodia noastră "Top" s-au împărțit în așa fel încât suna foarte bine. Se pare că ele încă nu ne-au observat.
La fete
Persp SolNe-am împărțit și am început să cântăm "Top",o melodie care ne place enorm la toate. E de la trupa noastră favorita Stray Kids,dar asta nu înseamnă că dacă iubim toate acea trupa,suntem acele fane nebune și haotice. Biasul meu e Han,al lui Soo e I.N,al lui YoYo e Felix iar al lui Huying e Lee Know.
Noi ne-am împărțit în felul următor. Eu sunt Changbin și Felix,Soo e I.N și Bang Chan,Huying e Lee Know și Han,iar YoYo e Hyunjin și Seungmin.
CITEȘTI
Hate or Love - Yang Jeongin / Lee Minho✅
Fanfiction(✓Completed) Lee Know: Dar vreau sa ne cunoaștem.. Eu: Eu nu vreau sa ne cunoaștem! Lee Know: Dar- Soo: TU NU AUZI CA NU VREA SA VA CUNOASTETI?! I.N: Dar tu vrei sa ne cunoaștem? Soo: Nici vorba! Lee Know: Dar ce v-am făcut? Eu: Ce ne-ați făcut? CE...