evet oncelikle medyayı açıklamak istiyorum ilki size ithafen 5 dakika dahacılarım paketler yeni gelmiş galiba. babam da kitabımı biliyodu ve sen de kitabın fanlarına 5 dakika dahacılar dersin dedi bu yuzden ben de size 5 dakika dahacılarım diyorum ballarım milli içeceğimiz de nescafe olsun sizi cok seviyorum
merhabalar baya bi zamandir yazmiyorum ama birtanecik
okuyuclarım beni tekrar yazmaya yonlendirdi teşekkürler siz bir tanesinizzz... muah o zaman bu bölümü sadece size ithafen yazıyorum iyi okumalar
....
Buse Derin
Simge
ve hepinizin aklindaki kisi 5 dakika daha aşağidakilerden biriÖzay Can Bora
Koraybelkide başka bi erkek ilerleyen bölümlerde görelim bakalım kimmiş hahahah ;) ah ama durun Koray ve Derin aynı sınıfta mı acabaa veya Koray ile Derin Bora dan bu sırrı nasıl saklayacak
{{●}}
-Kızım dur yavaş git.
-Okuldan bir an önce uzaklaşalım Bora.
-Nedenini söylersen daha hızlı hareket edeceğim ama benim seni kaçırmam gerekiyordu.
-Off tamam söylüyorum.Ödevi yapmadım.Hadi onu yapalım.Bora'ya sadece bugün 100 den fazla yalan söylediğimden olmalı artık bahane bulmakta zorlanıyordum. Telefonumdan Can'a hızlıca bir mesaj attım.
' Bora' yı oyalamakta zorlanıyorum Koray hangi sınıftaymış öğrenebildin mi bari? Bu arada Buse'ye de söylemişsindir diye düşünüyorum ikiniz beraber düşünün bulun bir şeyler Bora şüphelenmeye başladı! '
Bora bana her an şüpheli gözlerle bakarken ben bu strese daha ne kadar dayanabilirim hiç bilemiyorum.
-Derin hadi .
-Ne hadi?
-Kızım sinemaya geldik içeri gir hadi.O an sinemanın,önünde beni bekleyen, ama beni durdurmasa daha yürüyeceğim,Bora'ya baktım. Çocuk deliymişim gibi bakıyordu resmen.
-Ha evet geldim.
Sinemaya giden loş ışıklı duvarların arasından geçtik beraber rutubet kokulu olmasına rağmen bu sinema hep bana farklı şeyler hissettirmişti. Evet eskiydi duvarlarındaki boyalar soyulmuş ve eskimeye yüz tutmuş soluk bir renge bürünmüştü. Ah neden sevdiğimi söylemeyi unuttum burası Bora,Can ve benim ilk kez 9 yaşında beraber geldiğimiz sinemaydı hiç unutmam nasıl güzel bir gündü. Tabi benim Can'ın patlamış mısırından almaya çalışırken yediğim linç de biraz üzücüydü işte o gün Can kendi kurallarını yazmaya başlamıştı mesela:
1. kural= Can Korkmaz'ın yiyeceğine el sürmek yasaktır.
17. kural=Can Korkmaz STAR WARS sevmeyen bi kızla çıkmaz çıkmazı teklif dahi edilemez.
Gibi...
-Özlemişim burayı Bora ne çok anımız saklı burada.
-Ben de özlemisim be aslında iyi ki geldik ama yoklamayı ne yaparız bilmem.
-Hallederiz ya.
-Sana bir şey sormam lazım.
-Evet?
-Sen Koray'la çıkarken neden bu çocuğa cevap verdin seni darlamak istemiyorum ama bu biraz fazla saçma.
-O zaman Koray sevgilim diye seninle de konuşmıyım Bora.
-Derin bak bu çok daha farklı anlıyor musun? Koray'ın arkadaş olduğumuzdan haberi var ama bu çocuğu sen bile tanımazken yaptığın çok yanlış ve aptalca. Çocukça davranışlarının sonu harika bi ilişkiyi mahvedebilir neden anlammak için kendini bu kadar zorluyorsun Koray yurt dışında diye onu bırakmayı düşünüyorsan ben buradan giderim ve bir daha yüzüne-Bora'nın sözlerini ona tokat atarak sonlandırırken boğazıma düğümlenmiş o hıçkırıklar artık sığmıyordu içime. Ah Bora ben sen üzülme kendini yeme diye bunları sana kırk yalan söylemek zorunda kalırken senin bu yaptığın neydi şimdi? Hızlıca arkamı döndüm ve geldiğimiz loş ışıklı koridordan koşarak çıktım iyi değildim ve arkamdan seslenen Bora'nın sözleri fısıltılar halinde zihnimi terk ediyordu. Çok sıkılmıştım en yakınlarımdan birinin beni aldatan bi çocukla arkadaş olmasına bir lafım yoktu ama hiçbir şey bilmezken bana onu savunması koşarken bunları düşünüyordum. Sonbahar artık son yüzünü gostermeye başlamıştı soğuk havada ellerim ceplerimde yavaşladım ve bir çocuk parkının yanından geçmek üzere olduğumu fark ettim. Orada gördüğüm ilk banka oturdum ve elime telefonumu almak için çantama uzandım telefonu aldığımdaysa daha da büyük bir şok yaşamıştım.
Can'ım💙(54) Cevapsız Arama (116) Yeni Mesaj
Buse💜 (cevaplama birinden ayrıldı) (43)Cevapsız Arama (219) Yeni Mesaj
Boraşko🐘 (86)Cevapsız Arama (126) Yeni Mesaj
Koray (💔)(1)Yeni Mesaj
"Herkes seni arıyor bencillik etme ve cevap ver şu telefonlara"5 Dakika Daha (1)Yeni Mesaj (180)Cevapsız Arama
"Derin neredeysen yanına geleceğim Allah kahretsin göreceksin beni lütfen ara ve nerede olduğunu söyle bekliyorum.Ne yani sır kalmayacak mıydı? 5 dakika daha sonunda kim olduğunu söyleyecek miydi?
....
Merhaba aşkımlar biraz fazla kısa bi bölüm oldu haklısınız hastalığın iyileşti sonunda daha iyiyim ve hemen bir bölüm yazıp attım bi dahaki bölüm yarın gelecek iyi okumalar tatlı günler yorumlarda fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın ballarım sizi çok seven yazarınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEŞ DAKİKA DAHA (ASKIYA ALINDI)
Novela JuvenilBir mesaj gecenin en boş saatinde... Kim olduğunu bilmediğiniz ama telefonunuzda kayıtlı olan "Beş Dakika Daha"dan gelmiş bir mesaj. Sizden hoşlanan o kişi aslında hemen yanınızdayken farkedemzsiniz evet bu çok gıcık bi durumdur ama yapacak bişey yo...