jr depoya vardığında yerdeki kanları gördü..bunlar renin aknlarıydı..jr neredeyse ağlayacaktı..nedeninni bilmiyordu ama konu ne zaman ren olsa böyle asileşiyordu....o reni seviyor olamazdı öyle değilmi..derken açık olan depo kapısını fark etti...hızla dışarıya çıktı ve dümdüz yolu takip etti...
------------------------
ren önüne gelen ilk banka oturdu ve acıyan yerlerini önemsememeye çalışırken üzerindeki kanlı t shirte baktı..bunu geçen sene jr ona doğum gününde hediye etmişti.....gözlerini sıkıp banktan kalktı ve evin yolunu tuttu..
evin yoluna çok az kalmıştı ama ren sanki ölecek gibi hissediyordu....heryeri acıyordu....heryerine bıçaklar batıyor gibiydi....dayanmalıydı..karşısındaydı evleri....derken yere yığıldı ve karnını acı ile tutmaya başladı..midesi bulnmaya başlamıştı..kusmamalıydı..bayılmamalıydı da...derken arkasından biri ona sarıldı ve
-ren seni o kadar çok merak ettik ki?.....ren bu sesi duyduğunda kalbi küt küt atmaya başladı..bu jonghyundu..jrsiydi..ren jrye sımsıkı bir şekilde sarılırken
-jonghyun beni eve götür ...dedi kısık bir sesle....jr zorla gülümserken
-peki ama ağlama...dedi...onun ağlamasını istemiyordu..jr reni sırtına aldı..zaten pek ağır değildi tüy gibi hafifti....
jr baygın olan reni yatağına yatırdı ve bir süre onu izledi...o güzelim yüzü morarmıştı ve bazı yerleri hala kanıyordu...jrnin kalbi sızladı ...düşüncelerine hakim olmalıydı..ren onun için sadece dost olmalıydı....ötesi olmamalıydı...
renin üzeindeki kanlı elbiseleri farketti ve renin dolabını açıp pembe pjamalarını eline aldı...ren pembeyi neden bu kadar seviyordu anlamıyordu ki....
nazikçe üstünü çıkardı ve pjamalarını giydirdi..duygularına hakim olmalıydı..öylede yaptı....renin kanlı giysilerini kısa programlı çamaşır makinesine attı...ren giysilerinin her zaman temiz olmasını isterdi...sonra jr nin aklına renin aç olabileceği geldi...ren ne yemeyi çok severdi?
pizzaa!!!
jr pizza geldiğinde renin odasına geldi ve renin baş ucundaki komidine koydu...sandalye çekip oturdu ve reni izlemeye başladı...simsiyah kısa saçlarına baktı...saçalrı uzun ve sarı iken ne çok dalga geçerdi..oysa ki ren saçlarını çok severdi...jr elleri ile renin saçlarına dokundu..yumuşacıktı..tenide öyle..nazikti.. ...jr bilmeden sırıttı ve elini renin yüzünden çekip sandalyeden kalktı..yoksa daha kötü şeyler olabilirdi..
zilin çalması ile ren yatağından sıçradı ve başını tuttu ..başı öyle ağrıyordu ki...derken üzerindeki pembe pjamalarını farketti...jonghyun mu giydirmişti bunları....bilmeden sırıtırken acı ile inledi..yüzündeki morluklar acıtıyordu..derken yanında duran pizzayı farketti...
pizza!! ren büyük heyecanla pizzayı açtı ve yemeye başladı..ımmm.....derken sesler duymaya başladı ..hızla pizza kutuısunu kapatıp yatağına girdi..onun uyandığını bilemsini istemiyordu...derken aron ..jonghyun...minhyun...baekho girdi.....
-olamazzz..bu çok kötü..yüzüü..diye sitem etti baekho...jr baekhonun ağzını kapatıp
-yaa ..aptal mısın? ya uyanırsa....diye uyardı..minhyun
-onu raht bırakalım da uyanmasın....dinlenmeli...dedi...ren içten içe gülüyordu..minhyun ne ara bu kadar doğru sözler söylüyordu...oda boşaldığında ren tam yataktan çıkacak iken jr nin hala odada olduğunu fark etti.....bir anda karnına acı inince ,stemeden inledi..jr şaşkınlıkla rene yaklaştı ve
- o iyi mi? acı çekmesini istemem onun için daha başka ne yapmalıyım ki?..diye sesli düşündü..ren duyduklarına inanamıyordu..jr onu mu düşünüyordu...bu gerçek miydi?
ren yataktan doğruldu ve
-jonghyun bana su getirebilir misin?..diye sordu..jr gülümserken
-peki ren...dedi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşılıksız
FanfictionBU FİC TAMAMEN GERÇEKTEN UZAK DURMAKTADIR..UNUTMAYINIZKİ JR İLEN REN SADECE GERÇEK DOSTLARDIR...:D