ren herkes okula gittikten sonra yatağından çıktı ve alt kata çıktı...tam iki gün boyunca okula gitmememyi düşünüyordu..hatta hiç ....,
ren karnını tuttu ve
-açıktımm....diye bağırdı...ne zaman bu kadar ayı olmuştu...
mutfağa girdi ve sevinçten çığlık atmak üzereydi..masanın üzerinde enfes bir kahvaltı vardı....
..............kahvaltısı biten ren üzerindeki pempe pjamalarını çıkardı ve onun yerine üzerine kısakol gömlek ve pembe kot giydi..ve siyah bilekliğini koluna takıp dışarıya çıktı..neyseki evlerinin yakınında tanıdık birileri yoktu....banka otururken karnını tuttu ..hala yaraları acıyordu..yüzündeki morlukların birazıgitsede karnındak izler kalıcı gibiydi...derken telefonu çaldı ..arayan minhyundu..
-alo minhyun...
-alo ren okula gelmeyi düşünüyor musun?
-neden?...diuye sordu ren..sence gelir miydi..ölse gelmezdi..derken arka sesten jrnın bağırışlarını duydu...
-orada ne oluyor minhyun..o ..o jonghyun muydu?
-evet kavga var.....choon he ile kavga ediyor ..burda olman ve onu sakinleştirmen lazım...yok....ren gerisini dinlemeden telefonu kapattı ve koşmaya başladı...karnı ne kadar acısada koşmalıydı.....
sonunda okula vardığında depoya yöneldi.kesinlikle orada kvga olmalıydı çünkü choon he orta yerde kavga etmezdi...ren depoya girdiğinde doğru tahmindebulunduğunu anladı...jonghyun choon he nin yakasına yapışmıştı....choon henin kaşı ve dudağı patlamıştı..jonghyununda ..hiçbir şeyi yoktu...sapasağlamdı...jonghyun tam choon hee ye biryumruk atacak iken ha neul kolunu tuttu ve jonghyunu yere fırlattı....ren hızla etafı taradı..minhyun aron ve bakho neden ortalıkta yoktu....deponun kapısı kilitli olmalıydı..kims ebu kapıdan girmeyi akıl edememişti demkk ki...
ha neul ile chin hoo tam jonghyuna yumruk atmaya başlıcak iken ren yerdeki tüm basketbol toplarını topladı ve onlara fırlattı..hepsi yere düştüklerinde choon hee kahkaha ataralk
-demek sevgilini kurtarmaya geldin....diye alay etti...ren aldırmadan choon hee ye yöneldi ve tüm gücünü toplayıp yüzüne bir yumruk geçirdi..sonra tekrar ve tekrar....sonunda choon hee yere yığıldığında
-ona yaklaşma......diye bağırdı..ren ne yaptığından hala farkında değildi...ne yapıyordu ki? o birini mi dövmüştü ah hayır.....ha neul ile chin hoo donakalmış bir şekilde rene bakarken ren jonghyunu kolundan tutup kaldırdı ve omzundan tutup ona destek verirken depodan çıktılar...
JONGHYUNUN AĞZI:
ren o ne yapmıştı..o ..o çok güçlüydü...bunu önceden hiç farketmemiştim ama sanırım karın kaslaroda varmış....choon hee ye nasıl yumruk attı ama ....şu anda onu öpmek istiyorum..ne diyorum ben o benimkardeşim gibii.
YAZARIN AĞZI
ren jonghyunu durdurdu ve
-birdaha onunla kavga etme jonghyun...dedi...eğer jr kavga ederse dayanamazdı.ya ona da birşey olsaydı..jr onun herşeyiydi herşeyi..
-ren...senn..nasıl....ren kekemeleyen jonghyunu durdurdu ve
-sen herşeyimsin jonghyun bu yüzden konu sen olunca gözüm hiçbirşey görmez ....
SON
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU ÇÜNKÜ ARKADAŞLARIMIZLA GEZİCEZ :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşılıksız
FanficBU FİC TAMAMEN GERÇEKTEN UZAK DURMAKTADIR..UNUTMAYINIZKİ JR İLEN REN SADECE GERÇEK DOSTLARDIR...:D