*5 Skyrius*

1.3K 74 2
                                    

•Ligoninė•

Atsibudau šviesioje palatoje. Šalia sedėjo visi penki vaikinai. O man klaikiai skaudėjo galvą. Lyg ji būtų plyšusi perpusę.

- Au...,-sumykiau,- Mano galva.

Tada prie manęs prišoko Harry, o tada ir visi kiti.

- O tu gyva,- atsipūtė garbanius.

- Ne aš negyva griovį guliu. Iš vid ką aš čia veikiu?,- paklausiau, nes nieko neatsiminiau.

- Na... Harry tave biški nutrenkė su durim. Du kartus,- pasakojo Niall.

- Tai va ko man galvą taip skauda.

- Be to tu buvai padauginus,- pasakė Zayn.

- Siaubas,- užsidengiau veidą su rankom.

- Buvo žiaurei juokinga kai...,- pradėjo žvenkt Niall,- kai... tu paėmei ir pradėjai sukt aplink pirštą Harry plaukus, o tada užsirovei ant Zayn, kad jis piktai žiūrėjo į jus,- vis dar žvengė Niall.

Aš dar labiau susigėdau.

- Niall!,- piktai sudrausmino jį Louis.

- Gerai, gerai,- ir iškėlė rankas į viršų.

- Tai kaip jauties?,- pakausė Harry.

- Isivaizduok, kad iškritai iš 39 aukšto ir kad dar ant tavęs nukrenta pianinas. Kaip jauties?! Huh!? Huh?!

- Ou...

- Va taip būna, kai išgeri per daug ir dar kažkoks idijotas sugeba nutrenkia tave su durim net du kartus,- piktu žvilksniu pažiūrėjau į garbanių.

- Nu sorris.

- Man nereik tavo tų suknistų atsiprašymų. Galit dėl manęs kai ką padaryt?,- pažvelgiau į visus.

- Jo!,- visi choru pasakė.

- Tada parveškit mane namo. Ačiū,- ir atsistojau nuo lovos nors ir viską skaudėjo.

- Ne... tau reikia pasilikti kol pasijusi geriau,- pasakė Lous.

- Man viskas okey, o dabar jeigu malonėtumėt einu persirenkti.

Nuėjau į tuoletą ir apsimoviau timkes su ta juoda palaidinuke ir vansus užsidėjau. Iš kur gavau? Įsidėjau į tašę galvojau gal prireiks. Visdėlto prireikė. Susišukavau plaukus ir išėjau iš tuoleto. Pajaučiau kaip į mane žvelgia penkios poros akių.

- Kas jums negerai?,- paklausiau ir susidėjau vakarykščius rūbus į tašę,- Aš pasiruošus. Galim važiuot.

- Jo...,- pasakė Niall ir išsitraukė mašinos raktelius.

Visi susėdom. Dabar vairavo Harry prie jo sedėjo Liam, o aš sedėjau šalia Niall, Lous ir Zayn.

Važiuoti su jiais buvo tikrai nejauku. Mašinoje vyravo nejauki tyla.

- Taigi... koks tavo vardas? ,- paklausė Zayn.

- Te...,- nespėjau pabaigti.

- Tesa,- pasakė Harry.

Vėl isivyravo nejauki tyla. Po kiek laiko.

- Atvažiavom,- pasakė Liam.

Sustojom prie didelio namo.

- Pala, tai ne mano namai,- pasakiau.

- Tu sakei namo, bet nesakei pas ką,- nusišypsojo Harry.

- Harry tik juokauja,- pasakė Liam.

Ir išlipo iš mašinos. Na ką išlipau ir aš. Įėjom į namą, jis tobulas!

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now