*Kapitola devatenáct*

278 14 1
                                    

Oba dva se objevili v hale ministerstva kde už se dolaďovali poslední detaili. Kolem stálo ale spousty novinářů kteří ihned na jejich příchod zareagovali. Blesky začali blikat a oslepovali Hermionu s úsměvem a Draca s jeho běžným úšklebkem.

,,Musíme tamhle k pódiu" řekla Hermiona a už táhla blonďáka k pódiu kam zalezla do zákulisí.

,,Nenávidím paparazzi" zavrčí Draco.

,,Kdo by je měl rád?" Zepta se s úšklebkem Hermiona a uklízí si kabelku na židli potom z ní vyndá hůlku a vykasá si šaty.

,,Co to děláš?" Zepta se Draco překvapeně.

,,Uklizím si hůlku" ušklíbne se Hermiona a zasune ji do kapsy na punčocháčích.

Na to se Draco také ušklíbne a opře se o jednu ze zdí. Hermiona mezi tím zkontroluje svůj vzhled. Poté přijde Lenka s kterou s ena všem domluví.

,,Ale tady je náš slavny páreček" objeví se u nich Blaise.

Draco nad jeho slovy protočí oči a Hermiona po něm hodí vražedný pohled.

,,tak co Blaisi jak to vypadá za oponou?" Zeptá se Hermiona ihned.

,,no už jsou tu skoro všichni takže se připrav půjdes pronést svou řeč" řekne Blaise s úšklebkem.

,,hele přestaň si s toho dělat srandu je to povinost navíc si myslím že si nékteří zaslouží aby jsme si je připoměli nemyslíš?" Řekne lehce naštvaně Hermiona.

,,jo asi jo promiň" zvedne Blaise ruce do obraného gesta.

,,maš autoritu i u néj tak to koukám" ozve se Draco. Hermiona se nad tím uchechtne a nakoukne do sálu.

,,je čas" objeví se za ní Lenka.

,,dobře" nadechne se Hermiona.

,,Hermiono klid tohle ti jde tak běž a vytři jim zrak" řekne Draco a povzbudivě jí stiskne ruku.

Hermiona vyleze ze zákulisí a v tu chvíli se ozve potlesk. Dojde k mikrofonu a na všechny se usméje.

,,jsem ráda že jsme se tu všichni sešly. A teď se dostáváme k tématu proč jsme se tu sešly před třemi lety přesně se nám podařilo porazit Voldemorta. A myslím že tento den by se měl pořádně oslavit. Ve valce zemřelo spousty kouzelníků a nékteří stojí za to si je připomenout" řekla Hermiona a pak se pořádné nadechla.

,,děkujeme Severusi Snapovy bez kterého by to možna skončilo jinak. Byl nazyvan zbabělcem ale udělal toho pro nás mnoho a v mých očích to byl velice odvážný muž. Děkuji manželům Lupinovým. Remus Lupin byl vlkodlakem a nějakou dobu strávil mezi vlkodlaky jen aby zjistil informace. Byl tam i přesto jak moc těžké to pro néj bylo. Nymfadora Tonksnová bojovala i přesto že měla doma syna. Byla odvažná a vždy šla za svým. Dale děkuji Fredovy Weasleymu ktery položil život za nás a my na něj budeme vzpomínat už na pořád. Na to jak veselí byl až do posledního nádechu. Dale dékuji Collinovy. Byl mladý ale i přesto tu zůstal a bojoval byl to velice odvážný malý čaroděj. A obrovské díky patří Albusy Brumbalovy. Nyl to vynikající ředitel a kouzelník vše měl naplanované a věděl že i po jeho smrti tu bude někdo kdo nam předa jeho moudra. Děkuji všem co zemřeli ve valce. Všichni tihle lidé byli velice odvážní a jen při vzpomínce na ty časy a jejich umírající téla se mi chce brečet. Protože každy kdo jen v te válce bojoval byl odvážný a já vám proot teď za celé ministerstvo dékuji jak jen můžu" dopověděla Hermiona se slzami v očích. Každý v síni začal tleskat a nékteří i pískali. A někteří dokonce brečeli.

Draco vyšel schody a vzal Hermionu za ruku. Mezi lidmi se udělalo místo a oba vyrazili na taneční parket.

Psat tuhle kapitolu pro mne bylo docela těžke stalo mne to spousty oprav sil a dokonce i slz. Myslím že Hermiona řekla vše a já už jen dodam:
Pozvedněme hůlky pro všechmy co ve válce zemřeli /*

Mooc děkuju za 1K přečtení jste úžasní ♡

Boundaries of HateKde žijí příběhy. Začni objevovat