Capitolul 16

63 2 0
                                    

"Țin asta pentru viitor, sigur atunci va fii mai distractiv." Îmi spune iar eu mă încrunt.

"Bine, eu mă duc să dorm." Mă îndrept spre scări.

"Să știi că am vorbit serios de Andrew. Chiar era drogat și băut. Pare el un băiat cuminte, dar nu e." Îmi spune iar eu mă întorc cu fața spre el.

"Poate era beat și drogat, nu am de unde să știu, dar oricum Andrew este și va fii mult mai cuminte decât tine.".

"Reacționezi așa acum, dar când a zis de Asher, îți venea să sari la gâtul lui." Ce legătura are asta cu ce am zis?

"Nu cred că asta e treaba ta.".

"Nu, nu e, dar tu continui să îi iei apărarea sau să îi găsești scuze, când defapt știi bine că am dreptate, și la dracu', mă enervezi la culme." Îl enervez?

"Nu îi găsesc scuze, poate să bea sau să se drogheze, dar să fie un băiat cu un vocabular frumos și respectos." Se încruntă și chicotește nervos.

"Ești proastă?".

"Ai grijă la limbaj!" Ridic tonul puțin.

"Nu am." Spune pe un ton neutru.

"Tocmai ce ziceam." Îi spun nervoasă. Nu are dreptul să mă facă proastă sau cum m-a mai făcut până acum. Îl urăsc.

"Nu-mi pasă ce crezi, dar să fii sigură că nu voi fii lângă tine mereu." Poftim?

"Să fii lângă mine? Când ai fost lângă mine?" Mi se pare ciudat că vorbesc asta cu Ethan Williams. E o discuție mult prea stânjenitoare, cel puțin așa cred eu.

"Când am luat bătaie pentru tine, când am bătut pentru tine, când a trebuit să văd persoane pe care nu le înghit, pentru tine." Se uită în ochii mei, fiind vizibil nervos. Chiar nu știu ce să zic, cum să îi zic. E prea absurdă conversația aceasta dintre noi și nici nu îi înțeleg sensul, mai ales că nici nu ne prea suportăm.

"Toate astea s-au întâmplat din vina ta. Din vina aroganței tale. Nu ai luat bătaie pentru mine, nu ai bătut pentru mine și nu ai fost nevoit să vezi persoane pe care nu le suporți, pentru mine. Nu ți-am cerut asta, și nici nu îți voi cere, plus că nu erai nevoit să faci toate astea. Nu este din cauza mea, este din cauza comportamentului tău toxic!" Am explodat. Din păcate, am explodat, dar partea bună e că am explodat în cel mai frumos mod posibil.

"Deci să înțeleg că preferi mai mult oameni falși. Se observă." Mă analizează din cap până în picioare.

"De unde până unde, Ethan?" Mă uit în ochii lui, iar acesta râde.

"Pentru tine persoanele directe și realiste sunt toxice, au un comportament toxic. Preferi lumea falsă. Preferi să fii pupată în față, iar la spate, înjunghiată. Încep să cred că nici tu nu ești așa cum pari." Când aud toate astea, simt că explodez.

"Te-a deranjat că ți-am spus că ai un comportament toxic? Chiar ai unul, fără dar și poate, și concluziile tale, sunt mai proaste decât propozițiile pe care le-ai zis înainte.".

"Dar pe tine te-a deranjat că ți-am zis că nu ești așa cum pari?" Știu că încearcă să nu mă înjure, să nu fie prea rău cu mine, dar orice cuvânt pe gura lui pare o jignire. Noroc cu bunicul.

"Nu m-a deranjat deloc." Ethan zâmbește.

"Fața ta spune altceva. Oricum, eu și cu concluziile mele proaste, părem să avem dreptate și ne vom susține punctul de vedere în legătură cu prințesica Joeline." Spune și iese pe ușă, lăsându-mă singură în sufragerie.

•••

Mă trezesc pe canapea, cu o durere mare de cap. O durere de cap și de burtă.

"Ce faci draga mea? Ai dormit bine?" Mă întreabă bunicul de pe scaun. Nici nu-l observasem.

"Da, am dormit bine." Mint puțin. Nu-mi amintesc cum am adormit aici, "Tu? Ai dormit bine?".

"Da, chiar foarte bine.".

"Mă bucur atunci.".

"Ești palidă, te simți bine?".

"Da, bunicule, mă simt bine.".

"Joe, nu mă minții. Ești palidă.".

"M-am trezit cu o durere de cap și burtă, dar trece bunicule." Se ridică de pe scaun și își pune palma de fruntea mea.

"Arzi.".

"Bunicule, îmi trebuie doar odihnă, și poate puțină mâncare. Nu am prea mâncat zilele astea." Bunicul se uită la mine îngrijorat.

"Nu ai mai făcut febră de când au murit părinții tăi." Închid ochii și-l iau în brațe.

"Nu m-a supărat nimeni, și nu sunt necăjită, doar îmi trebuie hrană și odihnă.".

"Bine, du-te în camera ta și odihnește-te până îți voi pregătii supa." Îmi spune după ce ne desprindem din îmbrățișare.

Chiar nu mă simt bine. Sunt lipsită de putere, la propriu. Chiar nu mai vreau să văd pe nimeni o perioadă, doar și doar, bunicul meu.



Instagramurile personajelor:
@joeline_sommer
@ethan_.williams
@andrew.drash

DAR NOIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum